RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 31 ... 39  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 3:51 pm

Alice gaf het nog niet op "Ik weet niet waar U het over heeft, dat is een vakantie huisje van ons en een aantal vrienden dat klopt inderdaad. we zijn nu bezig hem wat schoon te maken voor de volgende vakantie nietwaar schat?" pas als ze geen kant meer op kon met woorden zou ze aanvallen.

Aaralyne keek verbaasd maar verborg dat meteen, wie weet was het een truuc? ze knikte en liep naar de wastafel waar ze deed wat ezio haar vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 3:54 pm

Leliana
"Je liegt, dus stop daar alsjeblieft mee. Maar juist doordat je liegt weet ik wel dat jullie het inderdaad zijn."
Ik laat mijn boog zakken.
"En ik wil me bij jullie aansluiten."

Valashu
Is even helemaal sprakeloos x)

Ezio
Ik blijf rustig bij het raam staan. Rustig voor anderen tenminste, maar het me behoorlijk wat moeite kost om niet achter haar aan te gaan en nog een keer mijn tanden in haar nek te boren.
Als ik zeker weet dat niemand het kan horen ontspan ik iets en probeer die bloeddorst van me af te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 3:57 pm

Alice keek verbaasd op "huh.." kwam er nogal stom uit.

Aaralyne had al snel de wond verzorgd en verbonden, misschien iets te snel maarja ze had ervaring. ze draaide zich weer naar Ezio en bleef half gebogen staan. maar hij moest het eens wagen dara ook echt op in te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 3:58 pm

Leliana
"Sorry, maar ik moest zeker weten dat jullie het inderdaad waren.
Aangezien je je met dit soort dingen geen fouten kan veroorloven.
Mijn naam is trouwens Leliana."
stel ik me dan maar voor en aai de kleine merrie onder het zadel even over haar hals.

Ezio
"Je begrijpt toch hopelijk wel dat ik je nu niet meer kan laten gaan.
Laat ik het anders zeggen. Je 'carrière' hier in het kasteel is in ieder geval afgelopen."
Ik draai me weer om en gebaar dat ze moet gaan zitten. Zelf plof ik weer neer op die stoel waar ik toenstrx ook al zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 4:03 pm

Alice knikte toen maar heel voorzichtig en kwam toch maar overeind. " Alice." antwoorde ze toch wat voorzichtig.

Aaralyne keek op, shit daar ging je hele dekmantel. met wantrouwen in haar ogen keek ze ezio aan weigerend te gaan zitten.

Aaro was naar buiten gegaan om te jagene n had de deur wel achter zich gesloten x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 4:06 pm

Ezio
Ik kijk haar nog een keer strak aan.
"Ga zitten."
zeg ik op een toon die geen tegenspraak duld.
Dan begin ik te lachen.
"Waarom blijf je uberhaupt staan, denk je dat je zo weg kan komen? Geloof me, als ik besluit dat je niet weg komt, kom je sowieso niet weg. Al sta je nog zo dicht bij die deur."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 4:09 pm

"commandeer mij niet zo!" antworde Aaralyn toen geirriteerd, betrapt was ze toch al. ze balde een vuist en wreef met haar andere hand over haar nek. woest keek ze hem aan. dag dag dekmantel.

je vergeet Valashu en Leliana
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 4:13 pm

Oepsie

Ezio
"Zolang je hier in dit kasteel ben zou ik je plaats maar niet vergeten. Voor ik zometeen doe wat Adalrico van me verwacht. Kijken of je een magiër bent en je zo nodig uit de weg ruimen. En een magiër dat ben je, dat wist ik al."
zeg ik dan woedend en sta op, weg die hele houding van de nog steeds uitgeputte vampier. Zeker nu kan je me maar beter te vriend houden, zeker nu ik al eerder haar bloed heb geproefd. Wat overigens wel vreselijk goed smaakte.

Valashu
"Ik ben Valashu"
stel ik me dan ook voor.

Leliana
Ik glimlach even, nu toch een stukje verlegener en spring van Warden af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 4:16 pm

Aaralyne schrok even van zijn omdraai en ging toen maar zitten. even had ze zich niet beseft dat hij hara niet meteen verlinkt had maar nu drong het tot haar door. toch hield ze haar hand op haar hals, op haar gemak voelde ze zich zeker niet zo.

Alice glimlachte ook maar vaagje.

Aaro liep door het bos en hoorde stemmen. hij keek op en zag twee bekende staan. hij keek op naar Leliana
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:10 pm

Ezio
Ik blijf haar even strak aankijken. Dan merk ik dat mijn ogen weer naar haar hals glijden en draai me abrupt om.
"Je weet zeker niet meer wat er gisteren is gebeurd of wel?"

Leliana
Zodra ik nog iemand aan zie komen kijk ik hem even wat wantrouwend aan. Voor hetzelfde geld is dat wel iemand van Adalrico...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:13 pm

Aaro zag de wantrouwen en bleef haar kalm aankijken. op dat moment hoorde hij geritsel in de bosjes en een soldata subtiel fluisteren "jackpot." hij trok zijn wenkbrauw op.

Aaralyne zag zijn ogen naar haar hals glijden en ze slikte ze schudde haar hoofd "nee." antwoorde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:20 pm

Leliana
Ik draai me razendsnel om als geritsel hoor, in 1 vloeiende beweging mijn boog alweer gespannen met ene pijl erop.

Ezio
Ik blijf maar gewoon met mijn rug naar haar toe staan, uit het raam kijkend. Anders weet ik niet zeker hoe lang het goed gaat.
"Dan begrijp ik je reactie ook beter. Mijn excuses trouwens voor wat ik je zojuist heb aangedaan."
zeg ik dan gemeend. Ik ben echt niet zo erg als ik me vaak voordoe x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:27 pm

Aaralyne keek verbaasd op toen Ezio zijn excuses aanbood. "eeh.." stamelde ze, ze besloot dat ze hem ook maar moest bedanken voor het feit dat hij haar niet meteen had verraden. "bedankt dat je me niet verrade, maar.. waarom niet eigenlijk.." vroeg ze toen voorzichtig.

Aaro liep er rustig op af en trok een jonge soldaat uit de bosjes "ben je alleen?"vroeg hij ijskoud. de soldaat slike en knikte voorzichtig. Aaro grijnsde "mooi" hij trok zijn helm af en zette zijn tanden in zijn nek, hij had dorst x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:29 pm

Ezio
"Omdat ik aan jullie kant sta."
zeg ik dan simpelweg. Nog steeds blijf ik maar naar buiten kijken, ik wil haar immers niet doden, dan krijg ik iig Aaro achter me aan.

Leliana
Ik laat mijn boog weer zakken, tjah, zo kan het ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:32 pm

Aaro liet al snel het lijk vallen en keek op. "en wie mag deze schone dame dan wel niet wezen? "vroeg hij beleefd met een charmante glimlach.

Alice moest haar gegrinnik inhouden, al dat nette klonk altijd zo grappig x3

Aaralyne keek even verbaasd "serieus?" mompelde ze licht verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:37 pm

Leliana
Ik word wat rood x)
"Leliana."
stel ik mezelf dan voor.

Ezio
"Ja, ook al lijkt het niet zo."
Dan vertel ik precies wat er gisteren allemaal gebeurd is en sluit het af met:
"Vandaar dat ik nu dus maar doe alsof er een hoop gebeurd is.. Terwijl.. Nee laat maar."
Naar dat soort details zal ze vast niet verlangen, dus laat ik maar weg hoe het komt dat er toch een grote wond op mijn arm zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:42 pm

Aaro boog licht en kuste haar hand (charmeur x3) "Aaro Duchtelberg" stelde hij zich voor

Alice kon het gegrinnik toen niet inhouden x3

Aaralyne knikte begrijpelijk. ze keek naar de wond en kon ergens al wel raden hoe dat kwam. "i dat geval spijt het me van mijn reactie"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:46 pm

Leliana
"Aangenaam kennis met u te maken."
zeg ik dan met een glimlachje, nog steeds rood x)
Mijn achternaam vertel ik expres maar niet, aangezien ze dan onmiddelijk weten waar ik vandaan kom.

Ezio
"Het maakt niet uit, je wist het niet, dus kon je er ook weinig aan doen.
Maargoed ik zal het even verder uitleggen.
Adalrico vermoed dus al een tijdje dat je een magiër bent, dankzij die 3 die je wilden verraden. Als je een magiër bent en geen trouw aan hem hebt gezworen, houd dat voor hem dus in dat je tegen hem bent. Vandaar dat hij je..." even ben ik het woord kwijt. "naja betoverde e.d. Het plan was dat ik dus informatie daarover zou krijgen. Dat is dus mislukt. De andere manier om er achter te komen was gewoon door mijn tanden in je nek te zetten. Je moet weten dat magiërbloed een stuk anders smaakt dan dat van mensen.."
"En ook een verdomd stuk beter...."
mompel ik er bijna onverstaanbaar achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:49 pm

Aaralyne hoorde het "dat heb ik vaker gehoord.."mompelde ze met een zucht terug. ze knikte toen maar.

Aaro glimlachte, Alice kuchte toen "dus, in elk geval hebben wij geen relatie." maakte ze toen ook maar meteen duidelijk x"D Aaro keek verbaasd op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:55 pm

Ezio
Ik grinnik even.
"Aangezien ik niets liet merken gaat Adalrico er van uit dat je waarschijnlijk dan toch een mens bent. Wat dus inhoud dat je nu zou moeten veranderen in een vampier. Geen van beide ben je of word je. De andere optie is je te doden. Wat ik dan ook maar zal gaan doen."
zeg ik met een vriendelijk glimlachje. Dan maak ik het raam open.

Valashu
"Niet?? Das nou jammer."
zeg ik plagend x)

Leliana
Ik moet even lachen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 5:58 pm

Aaralyne keek wat verbaasd op naar het raam "eeh.." stamelde ze niet toe willen gevend dat ze hoogtevrees had x'D

Alice keek op "sorry schat" antwoorde ze grinnikend al kreeg ze wel een blos in een reflex x3

Aaro schudde zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 6:03 pm

Ezio
"Geen zorgen, maak het jezelf gemakkelijk."
Dan kijk ik even naar die onaangeroerde broodjes.
"Als je honger hebt, pak gerust. Ik ben zo terug."
zeg ik met een grijns. Dan ga ik in het raam staan en enkele tellen later sta ik al beneden. Razendsnel verdwijn ik de stad in, op zoek naar dat ene meisje. Al snel heb ik haar gevonden, en ze lijkt behoorlijk op Aaralyne. In ieder geval even groot en alles.

Valashu
"Je hebt me bedrogen.."
zeg ik heel zielig. Best leuk om ook eens iemand uitgebreid te pesten.. x)

Kane
"Agh Val, daar kom je best wel weer overheen, hmm?"
ik sta rustig tegen een boom aangeleund, waar ik eigenlijk al een tijdje sta maar okee x)

Valashu
"Ik hoop het papa x)"
blijf ik nog even lekker doorgaan met stangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 6:06 pm

Alice grinnikte en omhelsde Valashu vrolijk verder "het spijt me schatje, maar dit mag je niet na vertellen aan mijn volgende slachttoffers." weer sprong ze bovenop hem en gaf ze hem een kieteldood x'D

aro keek verbaasd op "ik wist niet dat er ook kinderen bij het verzet zaten?"

Aaralyne keek verbaasd op en knikte. ze keek naar het broodje en pakte er maar gewoon één x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 6:10 pm

Valashu
"AHHHHH!!! Genade!!!"

Kane
"Tjah, veel meer kan je er inderdaad niet van maken."

Leliana
Nu Alice weg is kan ik Kane opeens zien.
"Jij...."
stamel ik en trek volledig wit weg.

Kane
Ik kijk dan op naar Leliana en grijns even.
"Ahh Leliana... Dat is lang geleden. Hoe is het met je familie? Nog steeds lekker pijltjes aan het gooien op onschuldige bezoekers?"

Leliana
Ik doe een paar passen achteruit.
"Onschuldig wás je niet...."
zeg ik met een enigszins trillende stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Emptydo dec 23, 2010 6:19 pm

Alice grinnikte en kietelde Valashu door x3

Aaro keek verbaasd op "mogen wij."hij keek naar Valashu en Alice "of in dit geval ik een toelichting?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Het RPG - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 24 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 24 van 39Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 31 ... 39  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: The country of Mesh-
Ga naar: