RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 39  Volgende
AuteurBericht
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptydo dec 30, 2010 1:04 am

Valashu
Ik kijk Leliana aan.
"Weet je zeker wat je zag?"

Leliana
Ik knik even.
"Ja..."
zeg ik zacht terwijl ik er weer aan terug denk.
"Ik heb vaker mensen zien sterven... Dit was anders en toch ook weer niet.
Na wat er allemaal gebeurde had hij allang dood moeten zijn. En dat was hij niet, en toen uiteindelijk wel.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptydo dec 30, 2010 1:06 am

Alice keek van Leliana naar Valashu en terug. ze zweeg maar begreep het niet goed.

Aaro stond op "ik ga eens kijken hoe het staat met AL-Hattal" antwoorde hij kalm waarna hij naar boven liep.

Aaralyne haalde een paar keer diep adem en bleef zitten waar ze zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptydo dec 30, 2010 1:09 am

Kane
Misschien is het dan wel weer tijd, alweer een groep die het nooit zal begrijpen. Waarom moet iedereen conclusies trekken voor ze het hele verhaal weten.
In een wat waarschijnlijk later een zwaar overhaaste beslissing zal blijken te zijn, loop ik weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptydo dec 30, 2010 1:10 am

Aaralyne kwam haar kamer niet uit.

Aaro voerde Al-hattal bloedpillen.

Alice keek op toen Kane terug kwam. ze zette wataru naast haar neer en keek op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptydo dec 30, 2010 1:13 am

Kane
Zonder op iemand acht te slaan storm ik naar mijn kamer. Onmiddelijk begin ik alles in de twee redelijk grote zadeltassen te stoppen. Een behoorlijke hoeveelheid wapens verdwijnt op de speciale plekken in mijn kleding en laarzen. Even kijk ik of ik alles heb.

Valashu
"Dat valt dus mee.."
zeg ik grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptydo dec 30, 2010 1:14 am

Alice keek op naar Valashu "blijkbaar.." antwoorde ze even glimlachend.

Aaro voerde x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptydo dec 30, 2010 1:16 am

Valashu
"Hij koelt steeds sneller af x)"

Kane
Op dat moment kom ik dus de kamer weer uit, een tas over mijn rug geslagen, de ander in mijn hand. Met grote passen loop ik de woonkamer weer door, de trap op.

Valashu
Ik kijk hem verbaasd aan.
"Toch niet..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptydo dec 30, 2010 1:21 am

Alice keek verbaasd op "ga je er vandoor? "vroeg ze verbaasd. dat besluit was wel erg snel genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptydo dec 30, 2010 1:23 am

Kane
"Nee, ik ga alleen maar even een bloke om maken."
Ik kijk haar even geĂŻrriteerd aan en storm dan de trap op.
Onmiddelijk loop ik naar de stal en na een snelle borstelbeurt zadel ik Sorcerer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyvr dec 31, 2010 12:11 am

Alice keek Kane verbaasd na maar bleef nu stil.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyvr dec 31, 2010 12:42 am

Kane
Ik heb wel door dat Aaro in de stallen is maar negeer hem ook.
In razend tempo zadel ik de enorme hengst op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyvr dec 31, 2010 3:51 pm

aro keek op naar Kane, hij zweeg. Kane zou zich toch niet laten tegenhouden dus dat was zinloos.

Amora reed door het bos op Disturbia. ze keek voor zich uit over het pad. ze had een afwezige blik op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 9:53 pm

Kane
Zadeltassen erop en klaar. Ik leid de hengst de stal uit en klim in het zadel, wat nog steeds met heel veel moeite gaat maar okee.
Dan stuur ik Sorcerer weg, zonder verder nog iets te zeggen. Ze zoeken het allemaal maar uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:00 pm

Amora stapte verder, al snel kwam ze aan bij de grote stad. ze keek op naar het kasteel in de verte zonder enige emotie in haar ogen. een cap sloeg ze over haar hoofd en ze liet Disturbia haar weg vervolgen over de stenen wegen. Na een stuk door het dorp gereden te hebben sprak een soldaat haar aan "vrouwe, de koning wenst elke gast van de stad te ontmoeten in zijn kasteel, wilt U mij volgen?" Amora keek op niets laten merkend, dit was misschien wel haar uitgelezen kans, daarbij zou de koning nooit merken dat ze deels magiër was. ze knikte kalm. de soldaat wilde Disturbia haar teugels pakken om te begelijden, meteen haalde de merrie uit. "Disturbia.." sprak amora kalm. ze keek de soldaat aan die verontwaardig op keek. "ze houd niet van vreemdelingen." antwoorde ze waarna ze de merrie verder liet stappen.

Ondertussen informeerde een soldaat adalrico, meteen liet hij etain en ezio bij zich halen toen hij hoorde dat er een nieuwe gast onderweg was. hij moest meteen weten waarneer het een mens was of niet, al wist hij nog niet dat beide ondanks hun enorme talenten deze gast niet zo konden ontmaskeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:04 pm

Ezio
Gelukkig maar dat hij toch weer terug is gegaan x)
Al weer omgekleed en alles.

Etain
Ik kom al snel de troonzaal binnen gelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:13 pm

Adalrico keek op naar Etain en zag even later ook Ezio komen. "Het wonder is gebeurd, zelfs na alle verhalen is er wederom een gastvrouw gekomen. Jullie weten wat de bedoeling is, ruik je ook maar iets vreemds, merk je ook maar Ă©Ă©n verkeerde uitdrukking die ze niet kan verklaren ruim je haar uit de weg." Hij keek grijnzend op naar Ezio "en als aan het einde van de dag mij alles nog niet duidelijk genoeg is, is het jou de taak haar te verleiden zodat ik zeker ben dat ze in haar slaapkamer blijft. geen bijtwonden dit keer, als ze een mens is zal ze je toch niet kunnen weerstaan." (moest even evil doen x'D)

Amora stapte met disturbia het plein op. daar steeg ze af en klopte ze de merrie op de hals. een stalknecht kwam al in de richting. zonder enige emotie keek amora op "Ze is nogal wild bij vreemde en andere paarden. het is beter haar hier te laten, zolang niemand aan haar zit zal ze niets doen." de stalknecht slikte even en knikte. een kleine glimlacht verscheen op amora haar gezicht, vriendelijk alsof ze wou zeggen, ik ben te vertrouwen. al leek het niet misleidend. haar spullen liet ze bij Disturbia, niemand zou de merrie kunnen benaderen dus daar waren ze veilig. ze volgde de soldaat die haar richting de troonzaal leidde. ze had ver verhalen wel gehoord over de koning, het enigiste was ze wou was haar doel volbrengen, onbeschaamd liet ze haar decolate beter naar voren komen. een soldaat kwam naar voren die de deur bewaakte en vroeg haar naam "amora" antwoorde ze met zoete stem niets loslatend. de deuren gingen open en ze hoorde haar aangekondigd worden. ze stapte naar voren en knielde. "uwe hoogheid."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:17 pm

Ezio
Ik sta rustig wat meer in de hoek van het vertrek, half verborgen in de schaduwen.
Het nieuwe meisje kan ik zo prima bestuderen, maar niemand die mij goed ziet.
(Wel gewoon normale kleren x'D zodat niemand direct weet dat er een assassin naar hem/haar staat te kijken Razz)

Etain
Ik sta rustig naast de troon van Adalrico x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:24 pm

Adalrico keek ongegeneert naar het decolate van zijn gastvrouw. Amora merkte het meteen maar liet niets merken, ze zag een grijns op zijn gezicht. haar eerste plan was geslaagd. "sta op vrouwe Amora" antwoorde hij. Amora kwam overeind en hield zich onderdanig zoals ze wist dat hij dat graag wou. Hij had dus twee bij hem geroepen, merkte ze aan de houding van twee van zijn omstanders. Niet dat ze iets zou verraden. "welkom in onze mooie stad." vervolgde Adalrico, "mag ik U vragen waar U vandaan komt en vanwaar deze reis vrouwe?" Amora knikte "maar natuurlijk hoogheid," antwoorde ze zoet maar toch neutraal. "Ik kom van Hogendale, een dorp ver uit de richting. Ik ben gaan reizen nadat mijn ouders werder vermoord door elven." antwoorde ze. "Ik ben hier om te rusten van mijn reis, ik ben op weg naar familie in wegchdakan." Adalrico grijnsde, nog geen reactie dat het fout zat. "arm schaap." begon hij, "laat mij je als goede vorst onderdak aanbieden in mijn kasteel." hij wachtte op reactie of dit nu echt goed zat of dat er twijvel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:28 pm

Etain
Ik blijf het meisje strak aankijken, alsof ze een prooi is die ik elk moment kan gaan verslinden x)

Ezio
Ik blijf ook rustig staan kijken, wel wat meer ontspannen dan Etain. Een meisje mogen versieren is leuk... Maar niet zodra het door hem word opgelegd, dan heb ik er gelijk geen zin meer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:31 pm

Amora knikte en glimlachte dankbaar, niet was het aan haar gezicht af te lezen waarvoor ze dankbaar was. "Ik dank U zeer hoogheid, ik voel me vereerd." weer boog ze voor dit misbaksel van een koning. "Ezio" sprak Adalrico dan ook "wijs onze gastvrouw haar kamer."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:33 pm

Ezio
Ik kom dan naar voren gelopen en glimlach even naar Amora.
"Deze kant op alstublieft, vrouwe.."
zeg ik vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:36 pm

Amora keek op, hoe voorspelbaar leek dit nu al te gaan worden. toch was ze nergens te beroerd voor als dat hielp haar doel te bereiken. ze knikte en volgde Ezio gehoorzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:38 pm

Ezio
Ik zal me kennelijk toch maar over mijn ongenoegen heen moeten zetten, lelijk is ze niet, integendeel x)
Rustig loop ik door de gangen, wel zo dat ze mijn tempo goed kan bijhouden.
"Kan ik wat te eten voor U laten halen, vrouwe?"
Blegh x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:41 pm

Amora keek op en speelde het spel mee, ze knipperde met haar ogen en glimlachte alsof ze al was ingepakt. "nee dank U heer Ezio, Ik heb geen trek in eten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Emptyzo jan 02, 2011 10:42 pm

Ezio
Ik knik even.
"Zoals U wenst, vrouwe."
Dan laat ik haar haar kamer zien enzo x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het RPG - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 31 van 39Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 39  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: The country of Mesh-
Ga naar: