RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 39  Volgende
AuteurBericht
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 1:27 pm

Valashu
"Ik? Hoe kom je erbij?"
nog altijd lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 1:44 pm

Alice begon Valashu toen spontaat te poken x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 2:23 pm

Valashu
"Ahh!"
snel stuif ik de trap op om te ontkomen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 2:24 pm

Alice grinnikte, het spelletje was begonnen x3
Vrolijk rende ze erachteraan om te poken x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 2:29 pm

Valashu
Rennen x)
Boven knal ik de deur achter me dicht en race het verlaten huisje uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 2:34 pm

Alice duwde de deur weer open en rende achter Valashu aan grinnikend.

Aaralyne was op het kasteel al aan het werk. ze keek niemand aan en gedroeg zich zo bezeten mogelijk. ze stond meer toe dan ze wou om niet door de mand te vallen.

Sulvia was ondertussen weer aan het werk gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 2:38 pm

Valashu
Snel ren ik de stal in en trek Altaru's box open.
Terwijl de hengst de stal uit draaft ren ik met hem mee, neem een aanloopje en spring er zo zonder tuig of wat dan ook bovenop.

Ezio
Nog altijd aan het lezen in zijn oude aantekeningen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 2:41 pm

Alice gniffelde en strekte haar vleugels uit. ze vloog achter Valashu aan en begon hem zelfs in te halen. niet dat altaru zo sloom was, maar vliegen gaat nu eenmaal sneller.

Aaralyne kreeg opdracht schone handdoeken bij ezio te brengen. adalrico vond dat hij de ondervraging kon uitstellen aangezien ze nu toch bezeten was. Aaralyne klopte op de deur en voelde nog net hoe weer een soldata aan haar kont zat -negeer het.. negeer het- dacht ze geirriteerd.

Sulvia werkte x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 2:43 pm

Valashu
Ik laat Altaru dan in galop over gaan, waarna de Friese hengst het bos in dendert. Ik houd me vast aan zijn lange manen en geniet van het geroffel van zijn zware hoeven.

Ezio
"Binnen."
mompel ik verstoord, nog steeds lezend x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 2:45 pm

Alice vloog erachteraan. een paar snelle slagen met haar vleugels en ze greep Valashu beet "hebbes" grinnikte ze terwijl ze hem van zijn paard af trok en zijn klap opving door nog een slag van haar vleugels x3

Aaralyne opende de deur en keek op ze slikte toen ze ezio zag en keek naar de grond, snel die handdoeken neerleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 2:50 pm

Valashu
"Whaa help genade!"
roep ik lachend.

Altaru
Ik draaf nog een stukje door en kijk dan achterom naar Val. Waar blijf je nou joh...

Ezio
Ik kijk even over de rand van mijn boek heen en volg Aaralyne met mijn ogen, maar zonder mijn hoofd te bewegen. De meeste mensen en bedienden hebben mijn gezicht overigens nog nooit gezien, aangezien die bijna altijd in de schaduwen van die kap verborgen ligt. Dit keer heb ik gewoon nog steeds 'normale' kleren aan, ook al heb ik onder de wijde mouwen wel mijn schedes met de hidden blades verborgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 2:52 pm

Alice grinnikte en begon Valashu uit te kietelen terwijl ze over hem heen zat x3

Aaralyne merkte het meteen maar deed alsof niets tot haar doordrong. ze had het licht uit haar ogen gehaald om meer bezeten te lijken en boog beleefd naar Ezio "kan ik nog iets voor U doen." vroeg ze monotoom.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:00 pm

Valashu
"Nee stop!! AAHHH!!"
Ik kan daar dus echt niet tegen.

Leliana
"Wel wel, wat hebben we hier?"
praat ik met mijn heldere stem. Rustig zit ik nog op de rug van Warden, mijn enorme boog gespannen. De pijl met rode veren gericht op die twee die daar op de grond zitten/liggen. Ik was afgekomen op het geschreeuw.

Ezio
Ik kijk haar rustig met mijn bloedrode ogen aan. x)
Een schittering in mijn ogen maakt onmiddelijk al duidelijk dat ik daar geen opmerkingen over duld, anders zet ik zonder pardon mijn tanden in haar nek.
"Je kan die mensen in de keuken wel eens vertellen dat ze wel eens op mogen schieten met dat vervloekte onbijt."
Ik ben er aan gewend geraakt op zo'n barse toon te praten ook al hoort dat totaal niet bij mij. Maarja, ik moet natuurlijk niet verder op vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:04 pm

Alice grinnikte maar verstijfde toen ze een stem hoorde. ze keek op en zag een vrouw op haar paard zitten. ze kwam maar van Valashu af, zag er zo fout uit x'D

Aaralyne boog "natuurlijk heer." antwoorde ze even huiverend van de rode ogen, vampieren aan haar kant, no problem. vampieren aan de kant van adalrico, zeer problematisch. meteen liep ze de kamer uit om naar het ontbijt te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:08 pm

Valashu
Ik lig nog op de grond en krabbel overeind x)
Zag er heel fout uit ja Razz

Leliana
"Kennelijk stoor ik."
zeg ik grinnikend. Het komt er een stuk vriendelijker uit, maar de enorme gespannen boog doet toch wel een hoop van die vriendelijkheid teniet.

Ezio
Ik merk die huiverende toon, maar negeer het maar gewoon. Rustig blijf ik haar volgen tot ze de deur achter zich dicht heeft gedaan.
En honger hebben en de hele tijd je eigen bloed ruiken helpt niet echt x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:14 pm

Alice keek op naar Valashu, oh nu zag het er natuurlijk uit of ze een relatie hadden x3 maar eigenlijk maakte ze zich meer zorgen over het feit dat haar vleugels nog te zien waren.

Aaralyne ging naar de keuken en vroeg monotoom naar het eten. ondertussen liep adalrico richting ezio. Aaralyne kreeg het eten mee en liep terug. ze klopte op de deur en na toestemming liep ze naar binnen. adalrico kwam nog geen seconde later naar binnen. hij keek van aaralyne en en ezio en grijnsde breed. aaralyne slikte "U eten meneer." antwoorde ze beleefd in haar rol gebleven. "wacht" antwoorde adalrico op valse toon. "ezio, ik neem aan dat jij wel weer trek hebt in bloed." zei hij op een manier waardoor ezio er niet onderuit kwam. hij drukte Aaralyn in zijn richting. Aaralyne slikte, dit gingen ze toch niet menen!? "tast toe" zei adalrico
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:21 pm

Leliana
Ik wil ergens maar wat graag weg hier, maar dat kan ik eigenlijk niet zomaar doen nu ze me al opgemerkt hebben.

Valashu
Word rood.

Ezio
"Zet maar neer."
mompel ik als ik Aaralyne hoor praten. Adalrico heb ik nog niet opgemerkt tot hij begint te praten. Pas dan kijk ik op van mijn boek en kijk hem even grijnzend aan. Op dit moment ben ik overigens ook niet eens in de stemming om te proberen er onder uit te komen. Maar in gedachten vervloek ik hem en mezelf erbij. Ze haat Adalrico, dat is zeker, aangezien ze zich bij die anderen heeft aangesloten of hoe dat dan ook in elkaar zit. Toch zie ik geen andere manier om er onderuit te komen, en eigenlijk wil ik er niet eens onderuit komen. Zo'n enorme dorst heb ik dat die mijn gevoelens eigenlijk meer overheerst.
Mijn rechterarm niet gebruikend en nog wat moeizaam kom ik overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:25 pm

Aaralyne slikte onopvallend. snel zette ze alles op een rijtje, hier onderuit komen werd haar dood. en aan zijn blik te zien was er misschien nog een kans dat hij haar afkomst niet opmerkte aangezien ze al vaker had gehoord na een 'ongelukje' hoe goed haar bloed smaakte. ze hate dit, maar haar enige kans hier onderuit te komen was het te laten gebeuren. Adalrico grijnsde en haalde het haar weg bij de nek van Aaralyne. ze vloekte in haarzelf, die goorlap zat aan haar! zacht duwde Adalrico aaralyne haar hoofd wat opzij, ze verzette zich niet ondanks dat ze het liefst nu zijn hoofd eraf zou trekken en maken dat ze wegkwam.

Alice zag Valashu rood worden, ze had zelf echter niet door dat ze zelf ook al rood was "eeh." stamelde ze richting het meisje x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:27 pm

Ezio
Dan kan ik me echt niet meer inhouden en sta binnen een seconde naast haar. Ik zet mijn tanden in haar nek. Dit proeft toch echt anders, maargoed. Rustig begin ik te drinken, maar ik probeer mezelf wel zo in de hand te houden dat ik haar strx kan laten leven.

Valashu
Oepsss x)

Leliana
"Wat doen jullie eigenlijk zo ver buiten de stad?"
vraag ik dan scherp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:30 pm

Alice keek op "wij eeh.." toen keek ze haar recht aan "dat kunnen wij ook aan jou vragen." antwoorde ze. haar vleugels waren nog steeds te zien, ze voelde zich steeds kneuziger hier zo op de grond naast iemand die ze nog niet zo lang kende x3

Aaralyne verstijfde toen ze de tanden voelde. zo dat adalrico het niet zag maar ezio het zeker wel voelde. meteen probeerde ze te ontspannen en te doen alsof het haar niets kon schelen.

Adalrico grijnsde tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:33 pm

Leliana
"Volgens mij ben jij niet in de positie om vragen te stellen."
help ik haar even er aan herinneren.

Valashu
"Zo ver is het bos niet van de stad."
mompel ik onschuldig, zwark argument x)

Ezio
Als ik even later even stop om adem te halen trek ik met heel veel moeite mijn tanden uit haar nek en veeg mijn mond af.
"Moet ze dood of was je wat anders met haar van plan?"
vraag ik glimlachend, maar met nog altijd bloedrode oogjes x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:36 pm

Adalrico schudde zijn hoofd, als het een magiër was had ezio haar moeten vermoorden dat wist hij wel. "vermaak je maar met haar, maar ik wil haar nog wel terug zien." antwoorde hij waarna hij zich omdraaide. "maar houd je op het andere vlak vooral niet in" zei hij op valse toon. (viespeuk >.<) wetend dat Ezio dat ook niet erg zou vinden verwachtte hij aaralyne niet snel uit de kamer.

Aaralyne voelde een rilling over haar rug heen gaan, ze wou hier weg en wel nu.

Alice keek op naar Valashu en knikte "een frisse neus halen." antwoorde ze zwak x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:39 pm

Ezio
Ik mompel iets van
"Das nou jammer."
en moet even lachen om dat laatste.
"Komt goed."
Nog altijd maar doende alsof ik het ook echt zo vind. Zo zijn alle anderen immers ook, dus een ander antwoord geven is niet slim x)

Leliana
"Ahh... Dat mag zeker ook wel als je uit dat oude verlaten huisje komt."
zeg ik op een toon waaruit al blijkt dat ik het niet geloof. Zo verlegen als ik vaak ben, zo hard kan ik zijn als het om ondervragingen gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:42 pm

Adalrico sloot de deur achter zich en liep lachend weg.

Aaralyne deed nog altijd alsof niets haar wat kon schelen maar ze dacht nu werkelijk over een ontsnappings poging na.

"ja het is daar echt vreselijk muf, gelukkig dat we daar niet vast wonen, niet waar schat?" begon ze volmondig te praten. ze deed maar alsof ze iets met valashu had om die actie van net te verklaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Emptydo dec 23, 2010 3:48 pm

Ezio
Ik blijf even staan tot Adalrico ver buiten gehoorsafstand is en draai me dan met heel wat moeite van haar weg en loop naar het raam.
"Bij de wastafel liggen nog schone bergen linnen. Maak de wond goed schoon en verbind het daarna maar goed."
zeg ik op een stuk vriendelijker toon, maar toch nog aardig bevelend, aangezien ik natuurlijk niet 100% zeker weet of er iemand in de buurt is. Ondertussen luister ik daar naar om er wel zeker van te zijn.

Valashu
"Gelukkig niet neee."

Leliana
"Wat een schattig toneelstukje.
Jullie wonen daar wel, samen met nog wat anderen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het RPG - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 23 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 23 van 39Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 39  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: The country of Mesh-
Ga naar: