RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 2:12 pm

Xena
Ik blijf staan, toch wat aan het twijfelen gebracht, maar ik loop nog steeds niet naar binnen.

Asher
Ik blijf een eindje er vandaan stilstaan. "Zo zo, eindelijk tot de ontdekking gekomen dat vluchten weinig zin heeft." Die fonkelende blik die ze eerder heeft gezien is nog steeds niet verdwenen. Ik ben mezelf nog steeds niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 2:18 pm

bedenkend keek kimiko op asher neer. "waarom volg je me?" vroeg ze afstandelijk. verraad had ze niet zo lang geleden al te maken mee gehad. en of het echt asher was? ze ging er nog niet definitief van uit. via de telepatie klonk haar stem volwassner, anders.

gakupo grijnsde terwijl hij neer keek, hij moest toegeven ze was goed. lachend opende hij het raam. wat ze was, geen idee. maar de groep was groot genoeg en hij had zijn manieren om in de meerderheid te blijven. "U blijft daar toch niet eeuwig staan? de deur is open." charmant g;imlachte hij. nee gebruiken zou hij haar niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 2:22 pm

Asher
"Omdat ik dacht dat ik al jaren de enige shapeshifter in de stad was, of in ieder geval één van de weinigen terwijl er steeds meer magiërs komen." Helemaal zeker wie het is weet ik niet, maar daar kom ik nog wel achter.

Xena
"Natuurlijk... En zodra ik eenmaal binnen ben, gaat die niet meer open hmmm...
Zoek het uit."
antwoord ik dan kil. Ik heb wel manieren, als het mij uitkomt. En dat is nu niet echt het geval, deze gast komt me nu al mijn neus uit. Maar zo ouderwets praten doe ik niet meer, ik weiger ooit nog aan het verleden te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 2:26 pm

Gakupo schudde zijn hoofd "welnee jonkvrouwe, U heeft mijn respect. maar kom toch binnen, dan kunt U drogen. Die natte kledij lijkt mij ook niet optimaal." hield hij vol

oh ja dat had zij weer, uitgerekend die stad uitzoeken waar er zoveel magiërs waren en nouwelijks shapeshifters. toch weigerde ze nog dichter bij te komen. "en wat is nu je plan? voor een gezellig babbeltje ben je me net iets te ver gevolgd."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 2:30 pm

Xena
"Zegt de persoon die verantwoordelijk is voor dat rotweer."

Asher
"Dat was in eerste instantie wel het plan, totdat de vogel opeens gevlogen was. Ik wilde gewoon weten of ik nou werkelijk met een shapeshifter te maken had, en het antwoord is dus ja. Altijd goed te weten dat ik kennelijk niet de enige ben. Als je nog een keer hulp nodig hebt, merk ik het wel."
Dan draai ik me om en verdwijn weer tussen de bomen. Ik heb die afstandelijkheid prima gemerkt, en nu proberen haar toegankelijker te maken, zorgt er alleen voor dat ze zo weer weg vliegt. Dan toch niet hea.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 2:40 pm

Gakupo boog licht "Mijn excuses, Toch, laat mij U dan helpen het probleem op te lossen." Een bediende opende op zijn teken de grote deur. een klein zetje durfde hij nog te geven, maar dat was op de grens.

Kimiko knipperde met haar ogen en keek de tijger na. ze zuchtte. oh nee, ik moet naar huis! bedacht ze zich toen. ze steeg op en vloog terug naar haar huis. daar landde ze in een nabij gelegen steegje en vlug glipte ze haar huis niet veel later in. Ze liep naar de badkamer, haar haar zat volledig door de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 3:13 pm

Xena
Ik kijk even twijfelend naar de deur.
"En wat dacht je van het gewoon laten stoppen met regenen? Dat lost het probleem ook prima op."

Asher
Zomaar naar huis gaan gaat met mijn uiterlijk niet, dus daarom heb ik ook nog een klein huisje buiten Londen. Maar daar ga ik nog niet naar toe, eerst maar eens even al die razende energie kwijt raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 3:19 pm

Gakupo sloot de ramen en liep de trap af, niet veel later stond hij in de deur opening "Dat zou een oplossing zijn voor de toekomst, niet voor die natte keldij van je nu." Hij stak zijn hand galant en uitnodigend naar haar uit. "wanneer je kleding droog is kan ik je pas laten gaan, voor nu zou ik me schuldig gaan voelen." de regen verminderde al, echter, de hypnose niet.

Kimiko zuchtte diep en deed haar haar goed, Oke er was dus nog een shape shifter, en nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 3:23 pm

Xena
In zoverre heeft hij gewonnen dat ik de duisternis laat verdwijnen, maar ik blijf hem strak aankijken met mijn lichte ogen. Ik ben behoorlijk verzopen, maar in ieder geval is mijn mascara en de hele zooi (net als op de foto x'D) dat niet. Reken maar dat ik goede waterproefspulletjes heb. Maar ondanks alles blijf ik stug staan, ik mag hem niet, en dat is zwak uitgedrukt.

Asher
Ik heb helaas nog altijd de gewoonte om echt flink op jacht te gaan. Even later kom ik een enorme kudde herten tegen en sluip er naar toe. Al snel heb ik er met een enorme sprint, één te pakken die ik bruut de nek omdraai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 3:27 pm

Gakupo schudde zijn hoofd "kom kom, U wilt toch zeker geen kou vatten." Bleef hij kalm en charmant volhouden.

kimiko liep richting het raam en staarde naar buiten. verdorie, ze wist niet eens wie het was.
Ze keek naar haar mobiel. zou ze asher bellen? als hij opnam kon ze uitsluiten dat hij het was toch? en nam hij niet op.. tsja ook geen zekerheid. Toch besloot ze het erop te wagen en draaide ze hget nummer van zijn mobiel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 3:31 pm

Xena
"Je weet ook echt niet wanneer je moet stoppen..."
Ik heb nou eenmaal een bloedhekel aan 'gezelschap'. Dan draai ik me om en loop weg, al ben ik wel echt helemaal kwijt waar ik heen moet. Maargoed, op dit moment is alles beter dan hier zijn.

Asher
Tjah.. Mobiel ligt thuis hea x'D
En ik ben even druk bezig met tijgertje spelen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 3:35 pm

De telefoon ging over, maar niemand nam op. Kimiko glimlachte, oke hij nam niet op maar.. hij was vast bezig met zijn werk. een druk beroep. dat moest het zijn.

Gakupo schudde zijn hoofd toen de vrouw wegliep. "De deur staat open." zei hij kalm waarna hij zich ook omdraaide. Nee zijn hypnose liet hij nog niet los. als ze even zou dwalen kwam ze uiteindelijk wel terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 3:38 pm

Asher
Even later kom ik bij het andere huisje aan, verander terug en schiet naar binnen. Gelijk weer douchen en alles.

Xena
En ja hoor.. Even later sta ik daar weer en vloek even. Zo langzamerhand begin ik ook wel te merken dat hier magie bij speelt, great...

Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 3:46 pm

Kimiko legde haar mobiel weg en trok haar kniën op. ze zat op haar vensterbank en staarde naar buiten.

Gakupo had in de tussentijd gegeten en zat bij het haardvuur met een nieuw glas wijn. en daar kwam ze weer, hij voelde het.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 3:51 pm

Asher
Ik loop op mijn gemak weer naar huis toe, naar binnen enzo. Dan zie ik mijn mobiel liggen en zie dat iemand gebeld heeft, Kimiko... Ik besluit maar gelijk terug te bellen, nu ik toch weer gekalmeerd ben.

Xena
Echt, ik haat die gast steeds erger. Wat een zeikerd... Ik pak dan mijn mobiel, misschien helpt een ouderwets navigatiesysteem x'D Wel houd ik dat ding zo dat hij niet nat wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 3:55 pm

Kimiko keek op ton ze gebeld werd. "Hai" ze nam meteen op zonder op te letten wie het was.

Gakupo schudde zijn hoofd en zette het glas weg hij liep weer naar de deur en zag haar met een navigatie systeem. "Ik kan je best een lift geven." Zei hij wederom kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 3:56 pm

Asher
"Heey, jij had gebeld?"

Xena
"Je zou ook gewoon je verdomde magie bij je kunnen houden."
Voor ik zometeen echt op het punt sta gewoon een dolk door je hart heen te rammen.

Naja, gewoon der mobiel. Maar daar zit tegenwoordig ook al navigatie op x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 4:00 pm

achja xD

Kimiko bloosde "oh eeh, gebeld ja. Sorry dat ik je stoorde, ik had een klein probleempje. maar het is al opgelost." Ze lachte wat paniekerig zoals ze zovaak deed in haar mensen gedaante bij hem.

Gakupo leunde tegen de deur opening, "EEn beetje vertrouwen op zijn tijd. en welke magie oefen ik nu dan op je uit?" vroeg hij kalm zijn handen in de lucht stekend. nee echt doorhebben wat hij deed dat zou ze nog niet kunnen hebben. daar waren nog teveel mogelijkheden voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 4:03 pm

Asher
"Ow... Eh.. Okee."

Xena
"De regen allereerst, bovendien zorg je ervoor dat ik constant de weg kwijt ben zodat ik hier weer belandt. Dus wat wil je van me?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 4:10 pm

"Wel de regen daar verontschudlige ik mij voor. Ik had U niet zien lopen. dat U de weg kwijt bent, spijt mij ook. Maar dat U hulp afwijst wanneer deze U word aangeboden." Gakupo glimlachte "Ik heb geen kwaad in de zin vrouwe."

"EN waar slaat dit op!?" bulderde Veronia die ineens leek te verschijnen. "Wil ik naar pakistan stuur jij ineens die elendige bult regen met me mee!? je blijft me niet eeusig natregenen broertje." Ze snoof en keek toen naar Xena "en laata dat uit je hoofd." ze wees naar haar eigen hoofd toen ze haar broer aankeek.

Kimiko friemelde zenuwachtig aan haar broekje misschien was hij het toch niet. "S-sorry." stamelde ze. oh wat was ze hier een ramp in zolang ze zichzelf niet durfde te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 4:12 pm

Xena
Ik grinnik even als ik Veronia zie. Dus toch, dat bevestigde de mijn vermoedens al. Lekker flauw... Ik werp dan ook een kille blik op Gakupo, en waag het eens dat nog een keer te flikken.
Toch ken ik haar ergens van, maar waarvan...

Asher
"Het geeft niet hoor. Nou eh... dan spreek ik je later nog wel."
Juist, die is duidelijk van slag, al heb ik werkelijk geen idee waarvan. Vrouwen hea...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 4:27 pm

Gakupo zuchtte diep "veronia, zuster" sprak hij nu zijn hypnose op haar richtend. hij had geen zin in gedoe. "eeh!" mopperde deze echter, wat zei ik!?" Ze keek om "Lang niet gezien." sprak ze slechts op zakelijke toon.

"eehm ja, later." antwoorde Kimiko. ze wilde verzitten waardoor ze van haar vensterbank viel "wow! hehe alles oke hoor" mompelde ze onhandig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 5:13 pm

Xena
Ahh, Veronia... Dat verklaart een hoop. Ik knik even maar zeg verder niets.

Asher
"Juist..."
Heeft die lopen zuipen ofzo x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 5:16 pm

beschaamd drukte Kimiko Asher weg en klom ze weer oeverind. en dat voor een adelaar..

Veronia zette haar armen koppig in haar zij "dus.." Gakupo schudde grijnzend zijn hoofd waarna hij de hypnose langzaam liet gaan. Veronia zuchtte en keek om, wel goede zakenpartners hield je liever te vriend. en zeker in hun manier van zaken doen. "Kan ik je ergens heen brengen?" vroeg ze, wetend dat Xena haar gave van teleportatie kende zoals iedereen die wist dat ze magiër wa.s haar andere gave wist echter niemand behalve zijzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Emptyzo mei 08, 2011 5:22 pm

Asher
Ik leg mijn iPhone dan weer op tafel neer, juist ja...

Xena
"Graag, dank je." zeg ik al op iets mildere toon. Dan noem ik de naam van de straat vlakbij de straat waar ik woon. Zomaar vertellen waar ik woon doe ik niet zomaar, zeker niet met die freak hier x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het RPG                - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Hide and Seek-
Ga naar: