RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Het RPG    Het RPG                Emptyma mei 02, 2011 1:11 pm

Het RPG                112989-bigthumbnail
Hier het RPG, dat spreekt voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyma mei 02, 2011 5:53 pm

Kimiko kwam uit de supermarkt. Ze hield een tas boodschappen onder haar arm en liep richting haar huis. Ze woonde hier onderhand bijna twee maanden en het beviel haar prima. Tot nog toe had ze geen magiërs achter haar aangehad, en was niemand achter haar ware gedaante gekomen. Het liep op rolletjes zo. Niet dat ze zich schaamde voor wat ze was, maar over het algemeen werd anders zijn niet zo gemakkelijk geaccepteerd. Ze kwam bij haar huis aan en zocht haar sleutels in haar kleinere handtasje. Ze hoorde iets en keek om waar ze Asher zag staan. Één van de weinige die ze hier nu in de buurt kende. Ze vond haar sleutel en glimlachte "Hey Asher." Zei ze kalm met Japans accent, de taal leren was haar snel gelukt, maar een accent kwijtraken, dat zou nog wel even gaan duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyma mei 02, 2011 5:57 pm

Asher
Het begint zo langzamerhand een gewoonte van mij te worden, gewoon lopen door de stad, nergens aan denken, gewoon lopen. Alle drukte om mij heen kan ik uitstekend negeren, het nadeel aan het afsluiten van de buitenwereld, is dat ik ook niet echt door heb waar ik heen loop. Opeens word ik opgeschrikt als ik iemand mijn naam hoor zeggen en wat verbaasd kijk ik in de richting van het geluid. Pas dan herken ik Kimiko, dat nieuwe meisje hier. Ik herstel me snel van de verbazing en glimlach even. "Heey."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyma mei 02, 2011 6:00 pm

Rustig opende Kimiko de deur van haar huis. "Hoe gaat het ermee?" Begon ze rustig aan een gesprek. Bij de omgeving in de smaak vallen zou misschien kunnen voorkomen dat ze weer verstoten en ontdekt zou worden. En veel behoefte om dat weer te beleven had ze niet. Ze zette de boodschappen tas in de hal neer van het appartementje. Ze pakte de sleutel terug en deed deze weer in het handtasje waarna ze de rist ervan sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyma mei 02, 2011 6:05 pm

Asher
"Prima, vandaag even lekker een vrije dag." Behalve dat ik er goed mee verdien is het werk ook wel handig om niet al te veel op te vallen. Normale mensen hebben immers een baan, ik dus ook. Al lopen veel mensen te zeiken dat ik te jong ben hiervoor, maargoed dan ben ik maar op mijn '16de' naar de MIT gegaan, die afgerond in 4 jaar en nu aan het werk. Kan prima, en als ze wat te zeuren hebben, hebben ze pech. "Hoe gaat het met jou?" vraag ik dan belangstellend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 12:09 pm

"Hoe gaat het met jou?" vroeg Asher nadat hij had verteld hoe het met hem ging. Kimiko glimlachte "OOk goed, net boodschappen gedaan. En eindelijk ben ik aangenomen, het werd ook eens tijd." Ze lachte even. Ze had al behoorlijk wat solicitaties gedaan sinds ze hier was, maar steeds zonder succes. "Kom anders even binnen?" Vroeg ze toen met een vriendelijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 9:24 pm

Asher
Ik knik even en loop naar binnen. "Dat is geweldig nieuws." zeg ik gemeend en glimlach even. Ik kijk rustig om me heen, ze heeft smaak x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 9:29 pm

OCC: dankje ^^ xD ja of ze hebben beide geen smaak O.o xD

Kimiko glimlachte "Iets te drinken?" vroeg ze, Ze had besloten zuinig te zijn met de vrienden die ze hier zou maken. Alle relaties goed onderhouden, zo was er de minste kans om weer verraden te worden. Ze pakte de boodschappentas weer op en duwde de deur achter zich dichtt. Rustig liep ze naar de keuken waar ze haar tas op het aanrecht zette en de spullen voor in de vriezer en koelkast uit pakte om op te bergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 9:31 pm

Whahaa, laten we het op beiden houden x'D

Asher
"Graag, dank je." Al heb ik niet zo'n dorst, nee zeggen is onbeleefd. "Kan ik ergens mee helpen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 9:34 pm

Kimiko keek om en glimlachte "Oh nee hoor, zoveel is het niet." Ze reek naar een kastje, eigenlijk was deze iets te hoog voor haar maar met een klein trucje kreeg ze het toch voor elkaar. Goed misschien was charmant anders dan op je eigen keuken kastjes gaan zitten. Maar effectief was het zeker. Ze liet zich van het kastje glijden "Zo, wat wil je drinken?" vroeg ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 9:35 pm

Asher
Ik grinnik even, erg handig. "Cola, alsjeblieft." Ik zag haar net de fles wegzetten, dus dat heeft ze in ieder geval in huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 9:43 pm

Kimiko glimlachte en klom met hetzelfde gemak terug om de fles te pakken. ZO zittend pakte ze vanuit het katsje ernaast twee glazen. Ze schonk in de ene Cola waarna ze deze fles terug zette. En ze gleed van het kastje na het deurtje gesloten te hebben. Vervolgens liep ze naar de koelkast om niet veel later het andere glas met spa blauw te vullen. Rustig zette ze ook die fles weg en pakte ze beide glazen waarna ze die gevuld met Cola aan Asher gaf "Zo alsjeblieft."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 9:47 pm

Asher
"Dank je. Je hebt je weg al helemaal gevonden zie ik." zeg ik grinnikend en pak het glas aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 9:49 pm

Kimiko bloosde, soms was het best beschamend zo klein te zijn. Maar het hoorde er eenmaal bij als rasechte japanner. "Tsja, tis een beetje behelpen met mijn benen." Grapte ze dan ook maar terug om de boel luchtig te houden. Ze nam een slok van het water. Ondertussen gleden onbewust haar ogen over Asher heen. Hijw as eigenlijk best groot..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 9:52 pm

Asher
Ik grinnik even en neem ook een slok van mijn drinken. Uiteraard heb ik door dat ze mij observeert, maar ik reageer er verder niet op. Anders krijg je immers hele ongemakkelijke situaties en daar ben ik niet op uit.

Xena
Zoals altijd nu het overdag is, zit ik binnen. Ik heb een groot appartement op de 32ste verdieping van een enorme flat in het hartje Londen. Niemand die het merkt als ik de gordijnen dicht houdt. De wereld is prachtig als het licht is, maar ik kan het gewoon niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 10:02 pm

Kimiko haar ogen kruistte met die van Asher waarna ze zich overeind drukte "waar zijn mijn manieren." Begon ze vlug, voorzichtig aan doen. Zuinig zijn met vrienden! "Kom toch mee naar de woonkamer, dit staat ook maar zo ongemakkelijk.

Gakupo zat op de stoel aan het hoofd van de lange eettafel van zijn vila. Hij nipte rustig een slok van zijn rode wijn en keek uit het raam hoe het licht naar binnen scheen. Hij trok zijn neus op. Die zon was hem te vel, misschien heel misschien. Een grote groep donkere wolken kwamen tevoorschijn en een regenbui barstte uit. Hij trok zijn wenkbrauw op, dat was zeker ook weer niet de bedoeling geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 10:06 pm

Asher
Ik grinnik even. "Doe rustig aan." zeg ik als ik haar zie stressen. Dan volg ik haar naar de woonkamer en blijf rustig staan. Het is niet netjes te gaan zitten voor iemand dat zegt.

Xena
Ik lig maar gewoon languit op de bank een boek te lezen, ik haat daglicht... Voor de meeste mensen is het te donker om te kunnen lezen, maar voor mij is het perfect. Als ik nu licht aan had gedaan, had ik echt niets meer gezien, dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 10:11 pm

Kimiko glimlachte wat onhandig naar Archer "Sorry." mompelde ze. Ze liep met hem naar de woonkamer en plofte op een grote stoel waar ze in kleermakers zit op ging zitten. Het paste makkelijk. Ze zag hem blijven staan "Je mag wel gaan zitten." Glimlachte ze.

Gakupo schoof de stoel naar achteren en liep in de richting van het raam. Rustig zette hij zijn lege glas op het dieblad wat een bediende naast hem hield waarna zijn blik over de straat voor hem gleed. Hij hoorde de bel gaan en zijn blik gleed naar beneden waar hij een goed gevormde jongedame beregend vor de deur zag staan. Een kleine grijns sierde zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 10:15 pm

Asher
Ik knik even en ga dan ook zitten, op een andere stoel, niet te dicht bij haar, maar ook niet aan de andere kant van de kamer. Dan neem ik nog een slok van mijn cola en zet het glas dan op de tafel neer. Ondertussen kijk ik nog steeds wat om me heen.

Xena
Ik zucht even, ik haat het zo erg om gewoon overdag bijna niets te kunnen. Daarbij haat ik de zomer ook, dan zijn de dagen nog langer. Soms vraag ik me echt af hoe ik het door moet komen, maar het lukt me al jaren, eeuwen beter gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 10:21 pm

Een bediende opende de voordeur en Gakupo liep met elegante passen de trap af. Echter, stond de vrouw nu binnen. "Veronia" Opperde hij met een glimlach, geen speeltje voor de avond. Voor hem stond zijn zus, doorweekt en wel "Kon je het weer eens niet laten?" mopperde deze waarna ze met een simpele handzwaai het water van zich af gooide. Gakupo glimlachte voorzichtig benaderde hij zijn zus met zijn hypnose om haar woede te kalmeren. Zijn zus zuchtte diep en kalm "Ik weet dat jij het was, maar indrukkewekkend." Ze glimlachte

Kimiko zette het glas ook op de tafel "Dus hoe gaat het op je werk?" vroeg ze hem, gewone aledaagse menselijke dingen vragen. Intresse tonen. Dat vonden mensen vast fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 10:25 pm

Asher
Juist ja.. Werk.
"Daar gaat het prima mee, eigenlijk is het te druk. Maar ik mag niet klagen." antwoord ik glimlachend. Ik kan haar moeilijk gaan vervelen met al het computergedoe en alle inns and outs, daar wordt ze vast niet gelukkiger van. Veel mensen niet, dus houd ik het altijd maar bij een algemeen praatje. Toch ben ik erg blij dat ik vandaag mezelf goed in de hand heb, eindelijk eens een goede dag.

Xena
study
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 10:29 pm

Kimiko glimlachte "gelukkig maar." Haar handen lagen gevouwen op schoot en haar duimen draaiden om elkaar heen. En nu? Ze was er zo op gefocus zich normaal te gedragen dat ze vaak juist opviel door haar gespanne gedrag, hoewel ze van zichzelf anders was. Het focussen op iemand anders zijn deed haar nooit veel goeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 10:35 pm

Asher
Ze is heel erg gespannen, dat merk ik wel. Zoiets kan je niet makkelijk voor mij verborgen houden, maar waarom weet ik niet. Gelijk ga ik het me weer afvragen, zou er wat gebeurd zijn of is ze juist bang dat er wat ga gebeuren? Heeft het iets met mij te maken of juist totaal niet? Misschien heeft ze wel een vriend, maar het lijkt erop dat ze hier toch echt alleen woont. Dus dat kan het ook niet zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 10:42 pm

Kimiko keek naar de glazen die leeg waren "WIl je nog wat drinken?" vroeg ze de stilte doorbrekend. Ze stond toch niet op het punt het weer te verknallen? Dit was de eerste keer dat ze hem binnen had gevraagd. misschien had ze beter eerst wat vaker bij hem kunnen zijn om te zien hoe mensen zich gedroegen als ze een gast hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Emptyza mei 07, 2011 10:46 pm

Asher
"Nee dankje." zeg ik dan maar en kijk even naar mijn mobiel als ik gebeld wordt. "Sorry." zeg ik tegen Kimiko en neem dan op. "Asher Blint." Even luister ik naar het verhaal van de persoon aan de andere kant. "Dat klinkt niet al te best." Na weer een hele berg gereutel aan de andere kant: "Is goed, half 3. Dag." dan hang ik weer op, zo dat ook weer gehad. Pfft, denk je een keer een vrije middag te hebben, besluiten die computers niet mee te werken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het RPG                Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Hide and Seek-
Ga naar: