IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Het RPG

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 11:15 am

"Sorry" Zei Asher toen zijn mobiel afging. Kimiko knikte en keek van hem weg. Ze wilde hem niet afsluisteren, echt niet. Maar ze kon er ook niet omheen dat ze het gehoord had. Welja, gelukkig leek het geen prive gesprek te zijn. Vlug keek ze op de klok om te zien hoe laat het nu was, om half drie moest hij dus op zijn werk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin

Aantal berichten : 906

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 11:20 am

Asher
Dan spreek ik mijn gedachten hardop uit, vooral als grapje. "Heb je een keer een dag vrij, besluiten die computers er mee op te houden." zeg ik grinnikend en duw mijn iPhone weer in mijn zak.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 11:27 am

Kimiko grinnikte zacht om Asher zijn opmerking. "Misschien moet je toch echt eens een hartig woordje met ze gaan spreken." Grapte ze terug. Alsof computers daar naar zouden luisteren. Ze liet zich uit de stoel glijden, wetend dat als hij om half drie bij zijn werk moest zijn hij nu zo onderhand eens moest vertrekken.
Ze had hem echt niet bespioneerd, maar afstanden schatten was één van haar sterkere punten en het toeval wilde dat ze hem in een vlucht had zien lopen.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 11:33 am

Asher
"Dan moet ik dat inderdaad maar eens gaan doen. Dus ik ga de wereld maar eens redden, of eigenlijk mensen hun vakantie." zeg ik grinnikend, gezien ze bij de British Airways problemen hebben. Ja, dan moet je de beste computerfreak hebben hea x'D
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 11:41 am

Kimiko grinnikte en stond op, "VOnd het toch leuk dat je even langs kwam, voor zolang het kwaad je dat liet doen." grinnikte ze doelend op ze kapote computers. Ze zag ook Asher opstaan en liep met hem mee naar de voordeur. "Tot een volgende keer maar weer." glimlachte ze waarna ze hem weg zag lopen. Even bleef ze hem in de deur opening nakijken waarna ze zich omdraaide en terug haar huis in liep.

Die avond liep Gakupo buiten met veronia, zijn zus had erop gestaan dat hij iets van deze tijd droeg. Echter had zijn lange jas iets Gotics achtigs. Hij kon het niet laten om zijn jas nog op iets van de oude tijd te laten lijken. Al Zag het er wat vreemd uit zo boven die spijkerbroek, hij kon het toch goed hebben. Zijn Zusje sprak aan een stuk door over etiquettes en manieren, en dat hij niet zomaar jan en alleman kon bewerken met zijn gave. Gakupo glimlachte slechts charmant en luisterde. "Maargoed, veel langer kan ik niet blijven, ik heb nog zaken te doen in Pakistan, zo'n bende is het daar. En wie mag alles opknappen?" Gakupo glimlachte "Het ga je goed zuster." Veromia knikte en boog lichtelijk "Tot spreeks." In het niets leek ze te verdwenen. Maar Gakupo wist beter, haar gave was die van teleportatie. Zo zag hij haar nog eens, had ze die gave niet gehad had ze vast nooit tijd gevonden voor die reizen. Hij liep verder alleen dor het park.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 11:48 am

Asher
Ik heb afscheid genomen van Kimiko en ben naar mijn werk gereden. Daar heb ik die computers eens flink verrot gescholden - toen er niemand bij was uiteraard - om ze vervolgens weer te maken. Nu werkt alles weer, en heb ik weer een hoop vakanties gered. Nu ben ik weer onderweg naar huis, snel naar huis en die nette kleren uit. Bij een bedrijf als de British Airways kan je niet zomaar met een spijkerbroek en shirt aan komen zetten, nee altijd alles netjes.

Xena
Nu het eindelijk donker is, ben ik uiteraard buiten. Ik heb niet zo'n zin om door de stad te gaan lopen, het is me veel te licht. Overal felle lampen en flikkerlichtjes, het lijkt wel een kermis. Zodoende ben ik meer naar de rand van de stad gelopen, weg van die lichten, gewoon de duisternis in, waar ik zoals altijd bijna volledig in verdwijn.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 12:00 pm

Gakupo liep verder door zijn park. hij keek omhoog naar de maan en kwam aan bij zijn eigen rozen tuin. hij plukte een roos en rook eraan waarna hij verder liep. zijn lange haar golfde mee met de wind.

Kimiko had haar huis afgesloten en was vanaf een veilige plek veranderd. even haar vleugels spreidden.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 12:40 pm

Asher
Eenmaal thuis ren ik onmiddelijk de trap op om te gaan douchen. Lange tijd blijf ik gewoon onder het warme water staan, helemaal niets doen, gewoon staan. Daarna droog ik me helemaal af, kleed me om en alles.

Xena
Rustig loop ik richting de grote weilanden en bossen buiten London. Daar staan ook al die enorme villa's van mensen, maar ik houd niet zo van die huizen. Het zorgt voor te veel herinneringen, en ik haat herinneringen.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 12:47 pm

Gakupo liep verder. Zijn handen in zijn broekzakken. De roos had hij al weer op de grond laten vallen. Hij liep verder, zijn erf was groot, en de grens onduidelijk. Grotendeels ook bewust, ook verlegen knappe jongendames moesten hun weg ongestoord naar hem kunnen vinden.

Kimikovloog verder Maar na een tijd besloot ze terug te gaan. Ze vloog weer in de richting van de stad langs het huis van Asher, al had ze daar niet over nagedacht.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 12:53 pm

Xena
Knap ben ik misschien wel, maar verlegen zou je me zeker niet kunnen noemen. Het is nogal onduidelijk of ik nou gewoon over de openbare paden tussen de weilanden loop of op iemands erf. Maargoed, geen mens zal me ooit zien.

Asher
Ik loop net naar buiten en trek de deur achter me dicht, die doe ik weer op slot en loop de straat uit. Ik let niet eens op of iemand me volgt of niet, dat merk ik vanzelf wel.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 12:58 pm

"Wow een adelaar!" Riep een jongen tegen zijn vrienden net toen Asher langs liep. "Wow.. wat dioet die hier?" één begon te lachen "Zeker verdwaald." Kimiko keek naar beneden, oh jee. Ze was gezien. Snel boog ze af. Een donker eenzaam steegje voldeed voor nu.

Gakupo snoof even en een charmante grijns sierde zijn gezicht. Als je het over het vrouwelijk geslacht had. Subtiele golven van lokkende energie stuurde hij in de richting van het vrouwmens, wat voor type ze was wist hij niet. Maar zijn plan zou hij smeden zodra hij haar in zijn gezichtsveld kreeg. Nu eerst moesten ze elkaar tegen komen, een koud kunstje. eker nu hij nog geen direct kwaad in de zin had was het onopmerkelijk genoeg.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:01 pm

Asher
Ik kijk onmiddelijk omhoog, hmm... Adelaars horen hier volgens mij toch echt niet thuis. Mijn nieuwsgierigheid is gewekt en behoorlijk onopvallend weet ik de vreemde vogel te volgen.

Xena
Me er niet van bewust dat er nog iemand anders in de buurt is loop ik door, praktisch onzichtbaar. Zoals altijd geniet ik ervan om mijn krachten even uitgebreid te kunnen gebruiken, maar wel altijd zo dat het niemand opvalt. Het is gewoon heerlijk om even weg van de wereld te zijn, een toeschouwer in alles wat er gebeurd, om pas deel te nemen aan de gebeurtenissen als dat mij uitkomt. Vaak genoeg luidde mijn komst ook het einde van de gebeurtenissen in, of in ieder geval van de levens van de personages.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:05 pm

Gakupo liep verder. Hmm, zijn hypnose vertelde hem dat ze dichtbij moest zijn. Echter nam hij niets waar. Een charmante glimlach sierde zijn gezicht. Wat zou het zijn, shapeshifter? een klein insect wat makkelijk fijn te trappen was onder zijn voeten? een magiër die genoot van onzichtbaarheid? een tovenaar verhuld onder een magisch kleed?
Even twijvelde hij, maar hij besloot het er niet meteen op te wagen. Immers verrade dat ook een deel van hem. Alsof hij van niets wist vervolgde hij zijn weg.

Kimiko vond een steegje kalm landde ze op een container. Ze trok haar klauw op, jakkes landen op de bak waar je je afval in stort. Ze wilde omwisselen maar het geluid van voetstappen zorgde ervoor dat ze zich niet verroerde.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:15 pm

Xena
Zodra ik iemand zie lopen blijf ik doodstil staan, mens... Magiër... Tovenaar... Shapeshifter... Er zijn vreselijk veel mogelijkheden, wat ook weer veel risico's met zich meebrengt. Door zijn aantrekkelijke uiterlijk ben ik echter niet gecharmeerd, ik geef er niets om, echt totaal niets. Zeker weer zo'n achterlijke ijdeltuit. Toch ben ik wel nieuwsgierig. Maar gelijk is duidelijk dat hij in ieder geval niet door mijn krachten heen kan zien, anders had hij me nu allang zien staan.

Asher
Rustig loop ik door, het is of een doodgewone vogel of een shapeshifter, geen magiër in ieder geval. Dan zie ik de vogel zitten op een afvalbak een eindje verderop.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:19 pm

Kimiko keek Asher aan. Asher? wat deed hij hier? nee de eerste vriendschap hier zette ze niet op het spel. Ze maakte aanstalten om op te stijgen, alsof ze werkelijk slechts een adelaar was die nu was geschrokken van een mens.

Donkere wolken gleden voor de maan. Gakupo keek vluchtig omhoog en schudde zijn hoofd. Nee, hij had gehoopt op een heldere avond. Heel voorzichtig probeerde hij het bij te stellen. een rilling schoot door hem heen toen het akelig begon te waaien. Toch speelde er een glimlach op zijn gezicht. Misschien zou deze mysterieuze dame zich laten verleiden binnen te komen met een akelige weersomstandigheid. Hij wist dat hij voorzichtig moest zijn voor hij een ramp veroorzaakte.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:25 pm

Asher
Toch heb ik al door dat dit geen gewone vogel is, daarvoor is de reactietijd tussen het zien van mij en het opstijgen al veel te lang. Rustig blijf ik staan, al is mijn houding heel anders dan vanmiddag. Mijn ogen fonkelen woest en ik houd die 'adelaar' in de gaten.

Xena
Ik merk dat het weer opeens omslaat en die rilling die door het lichaam van de jongeman liep is mij ook niet ontgaan. Magiër dus, dat maakt het alleen maar interessanter. En of hij is een hele jonge magiër of dat is zijn tweede gave. Veel magiërs hebben immers moeite met hun tweede gave. Ikzelf heb dat ook lange tijd gehad en nu gaat het nog steeds niet altijd goed. Ik heb per ongeluk meerdere keren bijna mezelf vermoord doordat een mes, dolk of wat dan ook niet helemaal precies op de juiste plek tevoorschijn kwam of de verkeerde kant op ging.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:29 pm

Kimiko ving de woeste blik op en steeg op. Nu moest ze snel maaken dat ze uit het zicht kwam, en vervolgens moest ze enorm snel weer haar menselijke kant vertonen. Die blik was haar in niets bevallen.

Voorzichtig kneep Gakupo zijn ogen licht samen. Een donderend geluid klonk en de regen kwam met bakken uit de hemel vallen. Onweer en een harde wind volgde. Wel misschien iets te enthousiast maar effectief zou het zeker zijn. Rustig draaide zhij zich bij. Ze kon volgen, maar wilde ze dat niet was hij niet te beroerd een handje te helpen.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:32 pm

Asher
Zo gemakkelijk komt die shapeshifter er niet vanaf en ik ren er achter aan. Ondanks dat ik niet in mijn tijgervorm kan veranderen, heb ik op het moment veel meer energie dan normaal, zo veel adrenaline als er door mij heen giert. Die vogel raakt mij niet zomaar kwijt x'D

Xena
Heerlijk... Ik begin hem steeds aardiger te vinden... Not x'D
Ipv gezellig mee te hopsen naar zijn huis, draai ik me om en loop de andere kant op. En nou niet vervelend gaan doen voor ik een dolk door je hart heen ram, vervelend ventje.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:34 pm

hmm, keren? gakupo grijnsde en liep vrolijk verder. wel een verkeerde afslag nemen was niets vreemds. hij bracht haar richtings gevoel el even in de war als ze zo graag wilde keren.

kimiko merkte dat asher achter haar aanrende, nee toch, hij was toch geen magiër!? ze vloog harder dan hard een mens kon haar onmogelijk bijhouden, sterker nog, zelfs een auto niet.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:48 pm

Xena
Ik blijf even stil staan. Huh.. De stad was toch die kant op... Juist ja, kennelijk ben ik echt duf aan het worden... Kop erbij houden dan maar Razz

Asher
Dan vergeet ze één ding, bijna iedereen loopt te roepen: O, een adelaar. En dat spoor valt vreselijk makkelijk te volgen. Ergens hoop ik dat dat beest naar buiten de stad vliegt, dan kan ik er wel mooi achteraan. Dit gaat toch echt iets te hard.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:50 pm

het geroep en gewijs, nee dit ging het niet worden. het was te gevaarlijk in het bos maar welke keuze had ze? ze boog bij, weg van hier.

gakupo kwam al thuis aan, snel klede hij zich om in de oude stijl. met een glas wijn in zijn hande was het nu slechts afwachten.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:56 pm

Asher
Bingo, al is de adelaar wat lastiger te zien door de bomen heen, ik ben zo ook heel lastig te zien, zeker met de schutkleuren van een tijger. Zodra ik niemand in de buurt zie verander ik in een reuzachtige sabeltandtijger en zet de achtervolging in. Goed te zien ben ik dus niet, het enige waaraan ze het zal kunnen merken is aan het geritsel van bladeren.

Xena
En op de een of andere achterlijke manier beland ik steeds weer bij dat grote huis. Van plan zomaar naar binnen te gaan ben ik dus echt niet, maar iedere keer kom ik er weer uit. Na, lekker dan...
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 1:59 pm

Gakupo nam plaats bij het raam en nipte aan de wijn. hij keek naar buiten, aan de koppigheid te merken kon dit nog wel even duren. hij knipte met zijn vingers. "dien de tafel maar vast op, ik verwacht gasten."sprak hij. zijn diennaren waren enkele half magiër half tovenaars.

Moe was kimiko bij lange na niet, maar aan het geristel onder zich te horen zou ze nog wel even moeten.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 2:04 pm

Asher
Mwah, ik houd dit toch uren vol x'D
Ik heb de tijd> Maar ik moet gewoon weten wie het is. In ieder geval ben ik al blij weer eens een andere shapeshifter te vinden, met al die magiërs overal.

Xena
Langzaam dringt het tot me door dat dit die stomme magiër van net moet zijn. Goed, dus hij wil me kennelijk ontmoeten, kom me maar halen. Ik blijf hier wel gewoon in de regen staan, het interesseert me echt niet. Ik heb ergere dingen gedaan x'D
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    zo mei 08, 2011 2:09 pm

Gakupo schudde zijn hoofd, het koppige kind bleef dus nog liever in de regen staan? wel hij had het niet willen doen bij haar maar ze vroeg er nu om zoals ze nu zo stond. een lichte twijvel ging haa kant op een duwje die haar wellicht aanzette tot binnenkomen.

kimiko bleef het geritsel horen, moe was ze niet maar het werd nu vervelend. hoog in een boom kwam ze tot stilstand echter, het enige wat ze nog zag was een immense tijgerachtige.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    

Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Hide and Seek-
Ga naar: