RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 6 Emptydi mei 17, 2011 5:49 pm

Kimiko schudde haar hoofd. "Geen woord, welja, misschien één of twee."
Takashi keek onbegrijpend naar de twee xD

Gakupo nam een slokje van zijn wijn en drukte zich overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 6 Emptydi mei 17, 2011 5:53 pm

Asher
"Dan heb je nog een hoop te doen." antwoord ik grinnikend. Al is het eigenlijk helemaal niet zo grappig.

Xena
Ik staar naar de gordijnen, echt ik haat de zomer. Het blijft zo lang licht. En een zonnebril is voor mij niet genoeg, bovendien kan ik ook gewoon met 20 graden en een mager zonnetje al helemaal verbranden. Geef mij dan nog maar de winter, vroeg donker, overal schemerlichtjes. Dan kan ik tenminste ook een beetje mijn gang gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 6 Emptydi mei 17, 2011 6:03 pm

Kimiko haalde diep adem en knikte "Zoalng zal ik een nieuw huisdier moeten hebben." Ze glimlachte kalm.

Gakupo zette het lege glas weg en liep naar het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 6 Emptydi mei 17, 2011 6:07 pm

Asher
"Inderdaad." Wel lastig allemaal, je moet het maar willen.

Xena
Als ik het donker genoeg vindt, trek ik mijn lange zwart jas aan en loop naar buiten. Zoals altijd heb ik gewoon een zonnebril mee. Het lijkt wel alsof ik met de jaren slechter tegen licht kan. Voor vannacht heb ik nog geen plannen gemaakt, ik zie wel waar ik uitkom. Wel neem ik me voor om niet meer in de buurt van dat landgoed te komen, met die vervelende idioot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 6 Emptydi mei 17, 2011 6:15 pm

Kimiko besloot dat ze genoeg had gestane n nam plaats op debank. Takashi was in de vensterbank gaan zitten.

Gakupo draaide zich bij om naar buiten te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 6 Emptydi mei 17, 2011 6:19 pm

Asher
Ik blijf rustig staan. Allereerst ga ik niet zomaar zitten en bovendien was ik toch niet echt van plan lang te blijven.

Xena
Zo snel mogelijk loop ik de straten uit, weg uit de stad. Weg van die felle lichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 6 Emptydi mei 17, 2011 6:28 pm

Gakupo liep naar Buiten, eenmaal daar liep hij voor de verandering van zijn erf af.
Opzoek naar charmante jongedames die hem vast wel gezelsschap wilde houden.

Kimiko ging zitten in kleermakerszit en keek op naar Asher.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 6 Emptydi mei 17, 2011 6:36 pm

Xena
Ik loop stug door en bereik al snel de wat minder drukke delen van Rome. Eerst ga ik maar wat drinken in een of ander café, waar het licht altijd gedempt wordt. Voor de zogenaamd romantische sfeer. Mij maakt het niets uit, zolang ze maar niet opeens met lampen gaan lopen schijnen.

Asher
"Ik eh.. Misschien moet ik maar weer eens gaan."
Voor ik haar nog verder stoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 6 Emptydi jul 19, 2011 8:29 pm

Kimiko Keek hem aan. "Oh, oke. Misschien is het een goed idee binnenkort af te spreken dan. Informatie uitwisselen enzo, je weet maar nooit. En als Magiërs hier inderdaad de overhand hebben."

Takashi had het opgegeeven en deed niet eens meer moeite om het proberen te verstaan. Hij staard enaar buiten, hij was toch ook zo'n enorme kluns geweest. als hij nou gewoon voorzichtig was geweest..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Het RPG                - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Hide and Seek-
Ga naar: