RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 7:46 pm

"ik wilde jullie niet storen" antwoorde hij met een glimlach. de wind streek zijn lange haren uit zijn gezicht.

Gwydion keek rustig om zich heen en keek op naar Xania om iets te zeggen maar stopte toen met lopen en luisterde eens beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 7:51 pm

Morgana
"Mag best, ik verveel me hier toch maar x)
Ik zou bijna zelf nog gaan oefenen ook."
Wat natuurlijk nogal absurd is, aangezien ik er al een aantal uren op heb zitten. De enige manier om zo'n extreem scherpschutter te blijven, is door elke dag te trainen, dag in, dag uit.

Xania
Ik sta ook stil en kijk hem vragend aan. Ik luister ook, maar hoor helemaal niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 7:53 pm

Gwydion keek op en greep Xania ast waarna hij haar op de grond drukte. nog geen seconde later scheerde er een vaag gevleugeld wezen over de plek waar ze net had gestaan.

Halwende glimlachte even kalm. "Verveeld het zo erg om les te geven?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 7:58 pm

Xania
En toen lag je opeens op de grond.
Als ik me omdraai, zie ik nog net dat beest.

Morgana
"Meer dan je je kan voorstellen. Mensen die goed kunnen schieten zijn tot daar aan toe. Dit zijn meer combinatiesoldaten. Ze kunnen en boogschieten in een bepaalde positie, en daarmee wel veel schade aanrichten, en ook vechten met zwaarden. Maar overdreven goed kunnen schieten... Nee."
Ik leun even wat op mijn boog en kijk zuchtend naar de schutters en brul daarna weer nieuwe bevelen. Eerst maar eens een paar salvo's, voor ik weer kan gaan checken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 8:04 pm

Gwydion kwam overeind en hielp Xania ook "gaat het?" vroeg hij vlug. door een vampier op de grond geduwd worden was wat anders dan wanneer het door een mens of magier zou gebeuren.

Halwende lachte even hij keek op naar de soldaten die weer schoten. "tsja, die moeten er ook zijn."antwoorde hij. hoewel goede soldaten beter waren had je altidj nog hen nodig die deden wat ze konden en die in grote getalen kwamen om angst in te boezemen of om domweg om hun heen te hakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 8:07 pm

Xania
"Prima."
zeg ik ook al merk ik dat mijn arm aardig veel pijn doet, en mijn hele zij zal ook wel vol blauwe plekken komen te zitten. Erg zachtzinnig was dat, not. Naja, lekker laten gaan, mij interesseert het niet.
"Wat was dat?"

Morgana
"Precies, maar waarom ik ze moet hierop moet trainen, zou ik niet weten. Stel een minder belangrijk iemand aan voor dit soort onzin ofzo."
Als er eentje denkt onder de training uit te komen nu ik aan het praten ben, grijp ik mijn boog en schiet zo van een honderd meter een pijl tussen zijn voeten in de grond.
"Opletten! En kom nu die pijl maar terug brengen."
schreeuw ik er gelijk geïrriteerd achter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 8:11 pm

"geen idee" antwoorde Gwydion "maar het lijkt me beter als we de vaart erin zetten."

Halwende keek op en schudde zijn hoofd. "tsja, en die zul je er hellaas ook altijd bij blijven houden.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 8:14 pm

Xania
Ik knik even, pluk wat bladeren uit mijn haar en loop dan snel door.

Morgana
"Helaas wel ja."
Als die pijl door iemand met een inmiddels wel heel lijkbleek gezicht terug wordt gebracht, controleer ik eerst uitgebreid mijn pijl. Dan kijk ik hem streng aan.
"En opletten voortaan, anders komt die pijl zo'n anderhalve meter hoger terecht."

Gastje knikt angstig en loopt zo snel als hij kan weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 8:18 pm

Gwydion liep op Xania haar tempo mee. hij bleef nu alert zodat de volgende reddings actie iets minder abrupt hoefde te komen.

Halwende grijnsde licht om het lijkbleke gezicht "Je dwingt in ieder geval voldoende respect af." was zijn droge commentaar. hij keek op naar Morgana en glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:01 pm

Morgana
Ik moet ook even lachen.
"Dreigen kan altijd, maar het zou zonde zijn om hem dood te schieten."

Xania
Ik loop door, mijn arm maar gewoon lekker vergetend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:06 pm

Halwende lachte even "met zo'n houding hoef je dat ook niet zelf te doen." antwoorde hij zo dat de rest van de soldaten het niet zou horen.

Gwydion liep door. weer hoorde hij gezoef boven hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:12 pm

Morgana
Ik kijk hem even lachend aan.
"Dat is waar, zonde van mijn arme pijlen."
die man interesseert me weinig.

Xania
Ik hoor wel ergens een vaag geluid, maar niet zo sterk als hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:14 pm

Gwydion keek op en trok Xania op zijn rug "neem me niet kwalijk, maar houd je vast." was zijn antwoord waarna hij er vandoor rende met Xania op zijn rug.

Halwende lachte even en keek op naar het zooitje wat stond te nietsen nu ze even geen opdracht dachten te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:16 pm

Xania
Ik zucht en laat hem maar gaan. Hij red me dus vooruit dan mag het x)

Morgana
Dan begin ik weer een hele rij opdrachten te roepen, nu niet een voor een. Hier heb je de hele berg en zie maar hoe je het uitvoert.
Geïrriteerd loop ik dan in de richting van het zooitje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:19 pm

Halwende grijnsde licht en liep rustig met Xania mee. ander verveelde hij zich ook maar zo.

Gwydion rende het bos uitterwijl achter hen een groep wezens de plaats waar ze net stonden insloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:24 pm

*Morgana bedoel je Razz

Morgana
"En sinds wanneer denken jullie niets te kunnen doen!
Zijn jullie dan niet eens slim genoeg om in ieder geval nog in positie te blijven staan als er even geen twee seconden wat tegen je gezegd word."
en toen was ik echt boos.

Xania
Ik kijk even achterom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:25 pm

O.o' whoops x3

Halwende bleef er kalm bij, ja Morgana werd boos, ja dat was gevaarlijk, maar ze was niet boos op hem x3

Gwydion nam Xania mee terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:27 pm

Morgana
Ik laat mijn blik boos over de groep glijden, terwijl zo'n beetje iedereen wit wegtrekt. Als een van die gasten het kennelijk niet begrepen heeft en mompelt dat ik dan maar orders had moeten geven, loop ik naar hem toe.
"Wát zei je?

Xania
Lalalal x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:29 pm

Halwende keek op naar de kluns die zijn mond open had getrokken. de groep om hem heen zag hij verstijven en een grijnsje kon hij niet onderdrukken.

Gwydion nam Xania mee door de poort en zette haar daar weer neer x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:33 pm

Morgana
Ik kijk de man strak aan als die iets stamelt van niets mevrouw. Die gast had nu toch door, aan de reactie van de groep te merken, dat hij dat beter niet had kunnen zeggen.
"Volgens mij zei je toch echt iets. Heb je zo weinig hersenen dat je niet eens iets kunt herhalen dat je enkele seconden daarvoor ook al hebt gezegd?"
zeg ik kalm, wat alleen maar nog gevaarlijker is bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyza dec 11, 2010 9:36 pm

Halwende bleef kalm toe staan kijken. toen zag hij ergens anders in de groep een andere soldaat zijn pijl en boog weer pakken en deze richtten op Morgana. hij hield zijn hand op "ragwer din" sprak hij koud waarna dezelfde soldaat compleet verstijfde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyzo dec 12, 2010 12:26 pm

Morgana
Ik kijk ook gelijk die man aan.
"Wat?"
vraag ik aan Halwende zonder mijn ogen van die man af te wenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyzo dec 12, 2010 7:13 pm

Halwende keek op "het lijkt me niet dat het de bedoeling was dat pijlen jouw kant op gericht worden." zei hij kalm. hij hield die soldaat nog wel even zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyzo dec 12, 2010 7:19 pm

Xania
Staat weer op der voeten x)

Morgana
"En daar geef ik je groot gelijk in.
Laat hem maar gaan, ik wil wel eens redenen horen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Emptyzo dec 12, 2010 7:23 pm

Halwende knikte en liet de soldaat los. de soldaat slikte toen hij bevrijd was en deed een stap terug. zijn oog rustte op de inmense boog van Morgana. vluchten had geen zin, dus bleef hij staan.

Gwydion stond naast xania x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 4 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: