RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 8:08 pm

Spelen spelen =D cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 8:17 pm

Jammer genoeg staan de bijna 5000 andere reacties nergens meer vanwege klote HN die denkt dat het is toegestaan zulke geweldige berichten te verwijderen als iemand eens huiswerk heeft en niet meer dan 240 in één topic te laten O.o'
wat flauw, niet eerlijk voor een creatieve geest zoals wij tsss...
beginnen we hier en niemand behalve wij heeft enige idee wat er in het begin is gebeurd >=D



Aislinn stond in de stal, Aeronwenn lag heerlijk in haar nek te kroelen terwijl ze Stardust een zorgvuldige poetsbeurt gaf, die had ze ook wel weer eens een keer hard nodig.

Gwydion Zat op zijn en Xania haar kamer. Hij keek uit het raam naar buiten terwijl hij een mes oppoetste.

Halwende liep door de gangen. Hij keek om zich heen, sinds Morfran uit hem was verdwenen zag hij er echt stukken beter uit.

Masuyo stond buiten op het kleine pleintje, sinds ze Ezio tegen het lijf was gelopen na haar ontvoering was ze meer teruggetrokken, ze was stiller en er waren meer kleine ongelukjes gebeurd omdat ze weer vond dat zolang het niet levendsbedreigend was ze er maar van moesten leren.

Ingvar zat in de bibliotheek, hij leek in zichzelf te praten maar was in feite in gesprek met één of andere ziel. hij lette er zelf zo weinig op dat hij niet had gemerkt dat hij hardop was gaan praten.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 8:25 pm

Gelukkig is nog niet alles van ons geweldige verhaal verloren. Want voor die 2000 reacties hadden we er al 1000, helaas was die dus ook verwijderd... Evil or Very Mad
Daarvan staat gelukkig nog een samenvatting op de site, maar de rest is zo goed als verdwenen. HN is niet geschikt voor onze creativiteit...


Xania
Ik kom de slaapkamer binnen gelopen, niet echt door hebbend dat Gwydion daar is. Ik loop een beetje te mopperen over iets wat Keith wilde bespreken, wat me niet aanstaat.

Morgana
Ik loop net richting de bibliotheek als ik Ingvar zie. Gelijk blijf ik staan en maak alweer aanstalten om me om te draaien. Sinds die ene keer (dat haar moeder Ingvar over nam) weiger ik met hem te praten of wat dan ook.

Keith
Is stoom aan het afblazen in zijn kantoortje x)

Ezio
Is ergens x)

Kane
Ik kom net met Sorcerer door de hoofdpoort binnengestapt. Hier ben ik nog nooit eerder geweest, maargoed Victoria zei dat ik maar eens bij Ezio langs moest gaan, dus doe ik dat maar.
Ondertussen ben ik zoals altijd weer in het wit (zie foto) alleen heb ik een grote kap over mijn hoofd heen getrokken, zodat mijn haar en mijn witte ogen niet zo opvallen en ik alles rustig kan bekijken, zonder dat iemand dat ziet. De manier om te reizen voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 8:33 pm

Tsss, wij zijn te goed voor Hn Razz
Daarom deze site is goederder =D


Aislinn poetste rustig verder.toen ze klaar was zette ze Stardust terug op stal en liep ze weer naar het kasteel toe.

Gwydion keek op toen hij Xania al mopperend binnen hoorde komen hij borg het mes op. "he schat" zei hij maar om te laten merken dat hij ook in de kamer was.

Ingvar keek op, hij zag Morgana in de deuropening staan en zag haar zich klaarmaken om weer om te draaien. hij kwam overeind en liep naar haar toe. Dat ze hem negeerde begon hem ergens wat onzeker te maken.

Halwende liep maar verder.

Masuyo keek op toen ze hoeven hoorde. stil keek ze Kane ongegeneerd aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 8:40 pm

Echt wwweeeel x)

Kane
Ik kijk even op als ik iemand (Aislinn) over de binnenplaats zie lopen. Masuyo keur ik al helemaal geen blik waardig en ik zwaai mezelf uit het zadel.

Sorcerer
Ik stamp hard en schud de sneeuwvlokken van mijn lijf af.

Xania
Ik kijk even wat verschrikt op.
"Ow eh... Hoi. Sorry, ik had je niet gezien."
zeg ik wat verontschuldigend. En gris mijn lange leren jas/mantel whatever uit de kast. Ik ga echt nooit zonder naar buiten, veel te koud, al is het 25 graden. En nu met die f*cking winter is het al helemaal veel te koud. Ik loop dan ook al af en toe te kuchen, ik kan echt niet tegen die kou.

Morgana
Ik kijk hem even kort aan en loop dan inderdaad gewoon weg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 8:49 pm

Aislinn keek even op naar Kane en nam hem in een paar seconde in zich op. Aeronwen sprong van haar schouders in de sneeuw. ze glimlachte toen het wezeltje nouwelijks nog te zien was.

Gwydion glimlachte even naar Xania "zo'n vermoeden had ik al." zei hij kalm hij stond op en gaf Xania vluchtig een kus op haar voorhoofd.

Ingvar zag hoe Morgana zich omdraaide en stond stil. Hij wilde er wel over beginnen maar ook weer niet. hij schudde zijn hoofd maar en besloot maar te gaan trainen. hij liep de andere kant uit richting de arena

Masuyo bleef Kane nakijken daarna liep ze weg het terrein af richting het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 8:52 pm

Xania
Ik glimlach even terug en geef hem een zoen terug op zijn wang. Niet zeker wetend of hij een zoen op zijn mond nu wel aankan. Ik ruik immers lekker, mwuahahah x)
Ook al is mijn bloed eerder vergif voor hem.

Morgana
Ik loop gewoon door en kijk niet achterom. Ik wil gewoon niet met hem praten.

Victoria
Ik kom dan ook aangereden.

Kane
"Victoria! Wtf doe jij hier..."
zonder me om te draaien wist ik al dat zij het was. Dan draai ik me pas om.

Victoria
"Het is morgen een uiterst belangrijke dag en ik moest jou toch op een manier hier heen zien te krijgen."
Ik spring van de dampende Chaos af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 8:56 pm

Gwydion rook de geur evengoed maar had het onder controle hij glimlachte hij gaf een klein zoentjeop haar lippen terug.

Aislinn keek op toen Victoria ook aan kwam rijden. ze keek in een ruk om toen ze iets op de daken hoorde. het was zacht nouwelijks hoorbaar maar ze merkte het wel degelijk.

Masuyo was naar het bos.

Halwende liep naar buiten

Ingvar ging trainen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 9:00 pm

Xania
Ik glimlach even, maar ga niet verder. Weinig zin dat hij zich zo niet kan beheersen en een goed humeur heb ik toch al niet.

Kane
"En dat is?"

Ezio
Was dat geluidje x)
Ik spring naar beneden via een muur en zak goed door mijn knieen zodat ik er geen last van heb.
"Goed opgevangen Aislinn."
Zeg ik goedkeurend en dan loop ik naar Kane en Victoria.
"Hoe vaak moet ik nog zeggen dat we die dag niet vieren en gewoon vergeten, Victoria!?"

Victoria
"Agh, mijn kleine broertje (ook al is hij veel ouder) word immers niet iedere keer 257."
zeg ik met een grijns en loop op mijn gebruikelijke lichtvoetige manier naar hem toe. Ik sla mijn armen om hem heen en laat me even door hem optillen, zoals hij al jaren doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 9:04 pm

Aislinn keek op naar de drie en glimlachte vaagjes. ze keek om zich heen en zag een sneeuw spoortje naar de stallen ze schudde glimlachend haar hoofd.

Aeronwenn was naar Assasin gevlucht x3

Gwydion ging weer rustig in de vensterbank zitten en keek even naar buiten waar hij de drie zag.

Halwende liep rustig buiten rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 9:15 pm

Xania
"Wat zie je?"
vraag ik als ik aan zijn houding merk dat hij iets interessants ziet.

Ezio
Ik zet Victoria dan weer neer en begroet Kane even met een knikje.
"Naja eh... Welkom dan maar he x)"
Ik loop voor hun uit naar de stallen, waar de stalhulpen snel twee boxen klaarmaken voor de twee paarden.

Assassin
Ik hinnik hard ter begroeting van de twee paarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 9:44 pm

Aislinn liet de drie maar en liep weer naar binnen, het was nog best koud.

Aeronwenn kroop de stal van assassin in en keek hem met grote oogjes aan x3

Halwende liep zonder het door te hebben in de richting van de drie x3

Gwydion keek op "Ezio met Victoria en nog iemand."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 9:51 pm

Xania
Ik loop naar hem toe.
"Apart. Naja, dat horen we dan wel weer."
Ik ga naast hem zitten.
"Keith maakt zich druk om alles..."
begin ik dan, ergens wil ik het toch wel kwijt.

Assassin
Ik heb even weinig aandacht voor Aeronwen, aangezien ik druk mijn oude vrienden aan het begroeten ben.

Ezio
Ik kijk even naar de paardjes die ook blij zijn elkaar weer te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 9:57 pm

Gwydion knikte en keek op naar Xania "Wat is het dit keer?" vroeg hij kalm, ze mocht hem alles vertellen.

Aeronwenn besloot toen maar omhoog te klimmen om de andere paarden ook te kunnen zien.

Aislinn liep richting haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 10:03 pm

Xania
"Hij maakt zich zorgen om mij. Naja.. We hebben dus een plan... Maar volgens hem loop ik daarbij een beetje veel gevaar. Waar hij misschien enigszins gelijk in heeft.."
Ik praat er wat ontwijkend over, maarja, we zouden het nog niet bekend maken.

Chaos
Ik dans snuivend achteruit als ik dat monster (Aeronwenn) zie.

Victoria
"Chaos, gedraag je!"
mopper ik op de hengst die me zowat omver loopt.

Als alle paardjes dan eenmaal staan lopen ze met zijn 3en richting het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 10:09 pm

Gwydion keek vragend op. "wat bedoel je?" vroeg hij.

Aeronwenn keek Chaos aan met onschuldige ogen.

halwende liep buiten rond.

Aislinn liep de kamer in waar ze Keith nog zag ijsberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptydi nov 30, 2010 10:22 pm

Xania
Ik zucht even.
"Laat maar. Ik kan het niet uitleggen, niet zonder de plannen te vertellen. En ik heb Keith beloofd dat ik dat nog niet zou doen."

Chaos
Ik draai dan demonstratief mijn kont naar dat ding x)

Keith
IJsbeeerrrr x)

Ezio
Ik neem ze gelijk mee naar enkele gastenkamers die onmiddellijk worden klaar gemaakt.
Ondertussen praten we vrolijk bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptyzo dec 05, 2010 2:05 pm

Gwydion knikte begrijpelijk, al begon hij zich nu natuurlijk ook zorgen te maken door deze woorden om Xania x3

Aeronwenn keek verbaasd en toen naar Assasin x3

Aislinn liep naar Keith toe en legde haar handen op zijn schouders "is er iets?" vroeg ze.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptyzo dec 05, 2010 2:13 pm

Xania
"Sorry..."
zeg ik verontschudigend.

Assassin
Ik hap naar Chaos, lief doen. This wel mijn vriendinnetje....

Chaos
Ik negeer het en blijf lekker staan.

Keith
"Weer een discussie met die achterlijke zus van me."
ik sta dan wel even braaf stil.

Ezio
Hele reünie x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptyzo dec 05, 2010 2:21 pm

Gwydion schoude zijn hoofd "het geeft niet." hij sloeg zijn armen om haar heen. "zullen we er even tussenuit glippen?" vroeg hij toen.

Aeronwen kroop tegen Assasin aan x3

Aislinn sloot haar armen om Keith heen "waarover?" vroeg ze kalm.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptyzo dec 05, 2010 2:40 pm

Xania
Ik knik even, sta op, trek mijn lange leren jas en alles aan. Extra warme laarzen en een rood met zwart gebreide sjaal x)
"Klaar"


Assassin
Ik bries even zacht tegen Aeronwenn haar buikje aan x)

Keith
Ik glimlach even en sla mijn armen dan ook om haar heen.
"Ze snapt gewoon niet dat ze voorzichtig moet zijn.. Als er iets gebeurd, wint Zandor met gemak. En ik kan het er niet bijhebben om ook al die taken van haar erbij te doen."
mompel ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptyzo dec 05, 2010 2:44 pm

Gwydion glimlachte en pakte een simpel jasje, koud had hij het toch niet x3 hij tilde haar op haar rug en sprong het raam uit, hoewel het te hoog was om uit te springen was het niet te hoog voor hem nu hij vampier was. hij zette Xania naast zich neer en pakte haar hand.

Aeronwen gaf assasin een likje x3

Aislinn knikte en keek Keith aan. ze streelde langs zijn wang, hij moest echt even ontspannen want te gespannen en gestresst dan had je ook niets meer aan hem in een oorlog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptyzo dec 05, 2010 2:53 pm

Xania
Hoogtevrees heb ik gelukkig niet x)
Af en toe blijf ik moeite houden die reflexen te onderdrukken. Aangezien ik bijna altijd mijn hand in een reflex weg wil trekken, niet vanwege hem, maar vanwege die ijskoude hand.

Assassin
Ik murmel even tevreden wat

Keith
Ik kijk even terug.
"Gelukkig zijn we bijna klaar, dus met een beetje geluk kunnen we het morgen gaan bespreken met de hele groep."
probeer ik haar tenminste enigszins gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptyzo dec 05, 2010 2:56 pm

Aislinn knikte en glimlachte vaagjes terwijl ze hem met een kalme warme blik aankeek.
"Denk je wel een beetje om je eigen rust." zei ze toen kalm waarna ze hem een kleine kus gaf.

Gwydion liep met Xania de poort uit in de richting waarvan hij ooit vandaan kwam.

Aeronwen bleef tegen Assasin hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Emptyzo dec 05, 2010 3:14 pm

Keith
"Ik doe mijn best."

Xania
Ik loop gewoon braaf met hem mee.

Assassin
Ik doe mijn ogen dicht en lig lekker een beetje te doezelen. Strx moet ik vast weer aan de bak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spelen                     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 22Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: