RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptywo dec 08, 2010 9:55 pm

Xania
Kijkt x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptywo dec 08, 2010 10:03 pm

Amaya keek op naar Xania, nog steeds teveel twijvel. ze keek weer naar Gwydion "ik dacht dat ik hier moest zijn zodat niemand me zou ontdekken.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptywo dec 08, 2010 10:04 pm

Xania
Ik heb inmiddels wel door dat zij ook gedaantes kan verwisselen, dat is wel duidelijk nu.
"Misschien wel, maar je hoeft het niet te verbergen als die persoon hetzelfde kan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptywo dec 08, 2010 10:06 pm

Amaya keek op naar Xania, ze zweeg. ze wist niet goed wat hier nu van te denken. ook had ze wel gemerkt dat Gwydion was veranderd. was het wel veilig?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptywo dec 08, 2010 10:09 pm

Xania
Hiermee win ik haar vertrouwen toch niet. Ik loop een eind bij de anderen vandaan, als het ver genoeg is verander ik in mijn echte vorm, die immense draak. Ik draai mijn grote kop naar haar toe en kijk haar van die grote hoogte af aan. Toch voelt het weer goed, niet zo opgesloten zitten, verder kunnen kijken, het gevoel dat ik iets kan, niet vast zittend aan die vervloekte grond onder mijn voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptywo dec 08, 2010 10:11 pm

Amaya keek op naar Xania, toen ze daar zat als draak begonnen haar ogen langzaam aan te glunderen. ze glimlachte en keek naar Gwydion die aanmoedigend knikte. Ze transformeerde het leek een soort imense vogel spierwit en sierlijk met grote vleugels. de veren van haar staart gekleurd in de kleuren van de regenboog. een echte naam had haar soort niet, wat misschien ook kwam doordat ze roepnamen kreeg in mythes en ze de enige in haar soort was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptywo dec 08, 2010 10:13 pm

Xania
Ik houd mijn immense kop een beetje scheef terwijl ik haar aandachtig in me opneem. Dat is nog eens sierlijkheid en pracht tegenover brute kracht en sterke magie.


Moet je het niet verkeerd begrijpen, maar die draak is toch meer gebouwd op brute kracht en schade aanrichten, efficiëntie etc, dan zo'n sierlijke vogel x)
Je snapt me wel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptywo dec 08, 2010 10:16 pm

Amaya keek Xania aan en steeg toen op, ze vloog door de lucht waar haar staart de kleurijke kleuren van de regenboog tekendeze draaide nog eens rond onder haar nieuwe creatie en landde toen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 1:49 pm

Xania
Ik blijf haar rustig nakijken en verander dan maar weer met tegenzin terug. Zo'n vredige perfecte wereld moet niet verstoord worden door zo'n enorme draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 1:51 pm

Gwydion glimlachte en keek toe.
Amaya veranderde ook weer terug een paar van haar veren liet ze losschieten voor ze dit deed en deze veranderde ik kleine witte vogels.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 1:57 pm

Xania
Ik glimlach even, maar doe zelf verder niets.
Anderen hoeven niet te weten waar de grenzen van mijn krachten liggen. Die weet ik zelf dondersgoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 1:59 pm

Amaya glimlachte en ging ergens in het grasveld zitten. haar witte jurk viel soepel rond om haar heen op de grond. en ze keek naar de kleine vogels met een glimlach.

Gwydion keek op naar Xania en liep naar haar toe. hij sloeg zijn arm om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 2:02 pm

Xania
Ik kijk hem even aan en glimlach.
Dat zegt volgens mij wel genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 2:05 pm

Gwydion gaf Xania een snelle zoen.

Amaya nuriede vrolijk een deuntjes.

Halwende liep door de gangen.

Ingvar poetste zijn zwaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 2:08 pm

Xania
Ik glimlach even.
"Misschien moesten we weer terug gaan.."
zeg ik zacht, ergens heb ik het gevoel dat deze plek niet verder verstoord moet worden.

Morgana
Ik sta een hele compagnie boogschutters te controleren en te trainen.

Ezio & Kane & Victoria
ReĂĽnie hebben x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 2:10 pm

Gwydion keek Xania aan en knikte "amaya" zei hij. AMaya keek op "hmm?" "wij gaan er weer vandoor." antwoorde Gwydion. AMaya keek op en knikte , ze glimlachte "jullie zijn hier altijd welkom." antwoorde ze vriendelijk. Gwydion knikte.

Halwende liep naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 2:18 pm

Xania
Ik knik even, niet echt wetend wat ik moet zeggen.

Morgana
Ik schreeuw de bevelen over het veld heen, omdat anders niet iedereen het hoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 2:19 pm

Amaya glimlachte en bleef rustig zitten.
Gwydion nam ondertussen Xania weer mee.

Halwende hoorde Morgana schreeuwen en liep erop af. rustig keek hij toe naar de boogschutters.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 3:32 pm

Morgana
"Halve slag rechts!"
ondertussen houd ik iedereen in de gaten. Gelukkig zijn de pijlen genummerd, dus wanneer een bepaalde pijl niet op de goed plek land, kan ik dat zo controleren.
Mijn haar heb ik dit keer niet in een strakke knot (zie foto) zitten, het hangt los over mijn schouders. Zoals altijd heb ik die enorme boog in mijn handen, met de punt op de grond rustend.
In vergelijking met die boog zijn die normale bogen die ook al aardig groot zijn, net speelgoedboogjes.

Xania
"Is zij echt je zusje?"
vraag ik als we weer door de illusie heen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 5:51 pm

Gwydion keek op "Toen ik twee was vonden mijn ouders haar ze hadden haar achtergelaten. Mijn ouders adopteerde haar maar toen mensen erachter kwamen dat ze anders was moesten we haar verstoppen. Mijn ouders hebben ze meegenomen toen ik haar hierheen bracht. ik heb ze daarna nooit meer gezien. dat huis is nog altijd van mij, al ben ik bij mijn zusje gebleven toen mijn ouders er niet meer waren."

Halwende bleef staan toekijken naar de training. hij had een kleine nouwelijks zichtbare glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 7:18 pm

Xania
Ik knik even, ergens wil ik wel vragen waardoor zijn ouders zijn meegenomen. Maar ergens ben ik bang dat mijn vader daar wel wat mee te maken heeft en dat ik me dan zo heel erg schuldig ga voelen.

Morgana
Ik loop naar de pijlen en controleer ze.
"Nummer 27, 59 en 104, even hierkomen."
Als de bewuste personen er zijn, vraag ik ze nog een keer te schieten.
Gelijk zie ik wat er mis is met hun tactiek en geef snel wat tips, niet echt doorhebbend dat Halwende staat te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 7:31 pm

Halwende bleef rustig staan toekijken.

Gwydion liep rustig terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 7:36 pm

Xania
Terwijl we zo door het bos lopen, blijf ik toch wat alerter. Het is hier in de buurt al minstens 2x goed mis gegaan, in een 3de keer heb ik zeker geen zin.

Morgana
Dan loop ik terug en zie opeens Halwende staan.
"En hoelang sta jij hier al?"
vraag ik met een glimlach.
"Spannen!"
schreeuw ik dan snel naar de groep boogschutters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 7:38 pm

Halwende keek op en glimlachte "al een poosje." antwoorde hij kalm terwijl hij toekeek.

Gwydion liep voor zijn doen langzaam terug en keek rustig om zich heen.,
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Emptyza dec 11, 2010 7:44 pm

Morgana
"En dat laat je niet eens merken."
zeg ik met een glimlach.
Aangezien dit niet de sterkste compagnie is, hebben we deze mensen geleerd om in verschillende standen te schieten. Andere compagnieen kunnen gewoon voor zichzelf schieten. Deze niet.
"Positie 3, halve slag naar links!"
schreeuw ik weer naar de mensen.
"En los!"
Onmiddellijk zoeven er 200 pijlen over het veld heen.

Xania
Ik weet niet echt iets om over te praten, en zeg dan maar niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: