RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:10 pm

Aislinn knikte en liep voor Ezio uit terug naar haar kamer. daar pakte ze zijn hidden blade en bekeek ze deze eens goed. voorzichtig voelde ze op bepaalde plekken of dat last zou bezorgen en toen inderaad klopte wat ze al dacht grijnsde ze naar Ezio "dat moet geen probleem zijn."

Gwydion grijnsde x3

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:16 pm

Ezio
Ik heb dat hele ding weer losgefrut.
"Super =)"
Ik draai me om als ik Victoria opeens zie staan.

Victoria
"Het is wel een perfect verjaardagscadeautje. Goede timing eh Aislinn was het toch of niet?"
Voor ik me nu vergis x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:28 pm

Aislinn keek op en glimlachte en knikte "klopt, Victoria niet waar?" ze ging achter haar bureac zitten en begon het wapen aan Ezio zijn hidden blade te zetten. niet veellater controleerde ze of die goed zat "ziezo' antwoorde ze glimlachend terwijl ze hem aan Ezio gaf "probeer eens te richten, dan kan ik een eventuele afwijking gelijk rechtzetten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:31 pm

Victoria
Ik knik even.
"In één keer goed."
zeg ik glimlachend.

Ezio
Ik kijk Victoria even veelbetekenend aan. Waaro moet je daar steeds over beginnen....
Dan knik ik even, pak de schede aan, en maak hem weer helemaal vast. Ik richt nu op een bepaald punt, en daar komt ie ook precies. Goed dus x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:36 pm

Aislinn glimlachte en ruimde haar spullen op die ze had gebruikt om te monteren. het lint deed ze weer in haar haar waar hij voorheen ook altijd zat.
op dat moment verkleurde één oog naar de kleur die aeronwenn had. Aeronwenn keek naar ingvar en liet Aislinn meekijken. "wat heeft die?.." mompelde ze.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:38 pm

Ezio
Ik kijk Aislinn even aan. Beetje vreemd maar okee.

Victoria
Sure...

Xania
Een hele tijd later land ik weer op de binnenplaats en verander terug als Gwydion van mijn rug is. Mijn armen sla ik grijnzend om zijn hals.
"Vond je het leuk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:41 pm

Aislinn zag twee dingen tegelijk maar ze had getraind dus dat was geen punt. ze keek op naar de verbaasde gezichten en grinnikte even. "Ik kijk nu deels mee met Aeronwen, daar reageerde ik op." ze knipperde haar ogen die nu weer beide van haarzelf waren "ingvar zit in de stallen en hij ziet er niet echt bepaald goed uit."

Gwydion had de grijns nog niet van zijn gezicht kunnen krijgen "ik vond het vreselijk" grapte hij. hij gaf haar een zoen. "geweldig.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:43 pm

Ezio
"Hmm.. Dan moeten we daar maar eens gaan kijken."
Ik loop de kamer uit en met mijn grote soepele passen de gang door x)

Victoria
Owkee... Heel normaal kennelijk x)

Xania
Ik kijk hem heel even beledigd aan als hij dat zegt en grinnik dan even.
"Zo mag ik het horen, dat is al beter."
Zoals altijd heb ik het weer koud maar daar laat ik niets van merken x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:47 pm

Ingvar trok zijn zwaard met trillende armen, de kracht werd letterlijk uit hem getrokken. energie die via het zwaard in hem moest trekken werd geblokkeerd. omdat hij geen kracht kon geven kon het zwaard hem niet beschermen "ga weg.." mompelde hij in aanvalshouding naar voor waarschijnlijk ieder ander niets. "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" riep de stem nog voor hij voorover viel en in een flits Ezio voorop zag binnen komen.

Aislin volgde ezio, toen ze aankwamen zag hij nog net Ingvar de grond raken en zijn zwaard op de grond vallen. alert keek ze om zich heen, maar ze zag niemand al voelde ze wel een duistere energie maar die leek van niemand af te komen.

Gwydion grijnsde en hield Xania dicht tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:50 pm

Ezio
Ik blijf gelijk volledig gealarmeerd stil staan en speur de hele stal af.

Victoria
Ik vind het allemaal erg apart maar heb wel gelijk door dat er iets aan de hand is. Ik kijk gelijk achterom of ik iemand nog weg zie rennen, en houd dan de uitgang in de gaten. Zacht fluit ik op een bepaalde toon naar Chaos die onmiddelijk rustig terug briest.
"Er is niemand."
zeg ik dan zacht, maar wel zo dat Aislinn en Ezio het horen.

Xania
"Je bent koud.."
mompel ik en het klinkt nogal vaag aangezien ik mijn gezicht tegen zijn kleren heb aangedrukt x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:53 pm

Aislinn keek rond ze voelde de energie op haar borst drukken en schudde haar hoofd "ik geloof dat je je niet moet laten misleiden met wat je ziet, er is hier wel degelijk.. iets."

Ingvar lag over de vloer. het zwaard flakkerde met zacht licht maar kon niets zonder iemand die hem vasthield en hem waardig was.

Gwydion grijnsde even "zullen we dan maar binnen bij het haardvuur gaan zitten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:55 pm

Victoria
"Niets zichtbaars in ieder geval."

Ezio
"Dan gaan we uit van iets onzichtbaars."
zeg ik zacht terug en loop dan op mijn hoede de stal in. We zullen zien.

Victoria
Ik blijf rustig bij de uitgang staan, maar reken maar dat ik wat doe als iemand mijn broer lastig valt x)

Xania
"Goed plan =)"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 6:59 pm

Aislinn volgde Ezio terwijl ze de oorzaak van de energie bron probeerde te zoeken maar daar was haast geen beginnen aan.

Ingvar bleef op de grond liggen onregelmatig ademhalend. al weken was deze ziel bezig zijn energie opzuigen hij had niets over.

Gwydion pakte haar hand en glimlachte waarna hij haar meenam naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 7:09 pm

Xania
Ik laat me maar braaf meevoeren.

Ezio
Dan kniel ik uiteindelijk naast Ingvar neer en voel eerst maar eens of hij nog leeft. Dat wel, verder zijn er ook totaal geen wonden te bekennen, voor zover ik kan zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 7:11 pm

Ingvar reageerde verder niet. hij bleef liggen, niet meer in staat overeind te komen of zelfs zijn ogen open te houden.

Aislinn voelde de rillingen over haar rug gaan. "dit klinkt misschien gek, maar ik denk dat de dader zelf niet meer leeft.." concludeerde ze uit de vreemde energie stromingen.

Gwydion zette Xania op een heerlijk kleed voor de openhaart en ging naast haar zitten. "beter zo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 7:22 pm

Ezio
Ik draai me half naar haar om.
"Hoe bedoel je?"
wtf x)

Xania
"Een heel stuk beter, maar jij moet ook nodig eens warm worden. Zo heb ik toch niets aan je."
zeg ik plagend, maar kijk hem wel dankbaar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 7:25 pm

Aislinn keek op "die energie.. het klopt niet. energie van een levende draait ergens om en heeft een bron, maar deze lijkt alle kanten op te gaan zonder ergens vandaan te komen." verklaarde ze al zou dit haar alleen voor gek worden verklaard.

Gwydion grinnikte even en gaf haar een zoen "ik zal mijn best doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 7:31 pm

Ezio
"Owkee....."

Xania
"Zo ben je braaf x)"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 7:34 pm

Aislinn zweeg maar "laat maar.."mompelde ze voor ze nog verder voor gek werd verklaard. toch hield ze voet bij stuk dat het zoiets moest zijn. ze keek op toen ze kane aan zag komen x3

Gwydion grijnsde even naar Xania.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 7:37 pm

Kane
"Zomaar hier een feestje aan het vieren..."
Dan zie ik die jongen liggen en speur automatisch de hele stal af. Ik weet wel beter maar daar laat ik verder niets van merken.
Zelfs Victoria en Ezio weten niets over mijn krachten.

Xania
Ik leg mijn hoofd tegen Gwydion aan en begin met de vlammetjes te spelen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 7:40 pm

"Had het dan gezegd" siste de ziel terwijl hij zich over Ingvar heen boog. Ingvar opende wazig zijn ogen en reikte uit naar het zwaard wat voor hem op de grond lag. "dat zou ik niet doen.." was al wat ze ziel antwoorde.

Aislinn keek toe, ze voelde zich misselijk worden en zag nu in de grote energie vlek een bol van waar het vandaan moest komen, anders dan dat van een levende uit elkaar gespat en duister.

Gwydion keek toe en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 8:41 pm

Kane
Ik zie de ziel anders behoorlijk duidelijk en trek nog witter weg dan ik normaal al ben. Doodstil blijf ik staan, het is zo lang geleden...

Ezio
Zodra ik merk dat er beweging in Ingvar zit, of in ieder geval leven, zucht ik even opgelucht.

Xania
Ik maak echt hele verhaaltjes met de vlammen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 8:46 pm

"alsof je dat zwaard werkelijk kunt tillen, zeg de woorden en je bent verlost." siste de ziel. Ingvar legde zijn vingers op het gevest van het zwaard "bekijk het.." kwam er zwak uit.

Aislinn voelde een druk op haar borstkas ze bleef staren naar de duistere bol die boven Ingvar hing.

Gwydion keek toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 8:49 pm

Kane
Ik merk al snel wat de ziel van plan is en besluit dan toch mijn eigen gewoontes maar te verbreken en er eens wat aan te doen.
"Volgens mij hoor jij hier niet thuis."
zeg ik zacht en dreigend tegen de ziel, ik weet dondersgoed dat hij me hoort.
Zodra ik me open stel voor deze ziel om met hem te praten merk ik de honderden anderen op die hier zijn rond blijven hangen.
"Kijk eens aan... Het gaat nog druk worden."
zeg ik grijnzend.

Ezio
Wtf... Ben jij ook al zo gestoord...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Emptydi dec 28, 2010 8:55 pm

Die ziel keek op naar Kane en grijnsde breed "Nog een" hij verscheen voor kane maar met dat hij dat deed haalde Ingvar uit met zijn zwaard. een grote flits was te zien ze ziel keek geschokt op toen de gestolen energie terug aan het vloeien was via het zwaard. "DWAAS!" bulderde hij. Ingvar zijn blik was kil maar met dat hij zo stond verkreeg hij kracht. De ziel keek woest op en rukte zich los uit de greep van het zwaard voor ingvar alles terug nam hij stormde door Aislinn heen wiens armen zich spreidde en een geschrokken blik op haar gezicht verscheen. een seconde stokte ze naar adem waarna ze op de grond dreigde te vallen. Ingvar voelde een en al duiziligheid toen de ziel zich loskoppelde met zijn energie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 15 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: