RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyvr dec 24, 2010 1:03 am

Xania
"Waar.. Nee laat maar."

Morgana
Ik trek even aan Halwende.
"Meekomen x)"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyvr dec 24, 2010 1:04 am

Gwydion keek op "wat is er?" vroeg hij.

Halwende grijnsde even en kwam ook uit het raam. hij volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyvr dec 24, 2010 1:05 am

Xania
"Nee laat maar, ik denk dat ik het niet eens wil weten. Waar je geweest bent, bedoel ik."

Morgana
"En wat gaan we vandaag eens doen?"
vraag ik lachend en sla mijn armen om hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyvr dec 24, 2010 1:07 am

Gwydion knikte even kalm en antwoorde maar niet op die vraag. het was zelfs zo erg dat hij het zelf niet meer wist dus hij wou er ook niet aan denken.

Halwende keek haar aan "hmm, dat laat ik helemaal aan jou over."zij hij haar omhelzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyvr dec 24, 2010 1:09 am

Morgana
"Wat lief nou.. x)"
Ik denk even na.

Xania
Nu houd ik maar weer mijn mond voor er zo weer dingen uitkomen die er niet uit moeten komen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyvr dec 24, 2010 1:10 am

Halwende grijnsde even.

Gwydion omhelsde xania.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyvr dec 24, 2010 1:52 pm

Xania
Als het bijna twee uur is loop ik door de gangen naar beneden. Eenmaal buiten is het al een drukte van belang, Keith is er en een hele hoop smeden en hulpjes. Ik zucht even, en daar sta je dan zo uren als supersize paspop x)
Rustig loop ik naar Keith en bespreek nog even het een en ander.

Morgana
Is gezellig met Halwende over het strand aan het lopen ofzeuw Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyzo dec 26, 2010 1:15 pm

Halwende liep met Morgana over het strand x3

Ingvar zat verscholen in de stallen. hij had wallen en een duistere blik in zijn ogen. hij had niet door gehad dat deze slaker van een ziel zijn energie ontna, en toe hij het doorkreeg kon hij het niet verder stoppen. "ZEG HET!" schreeuwde de ziel zoals altijd.

Gwydion liep met Xania mee.

Aislinn speelde met Aeronwen in de sneeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyzo dec 26, 2010 1:19 pm

Morgana
Ik geef Halwende even een zoen op zijn wang x)

Ezio
Ik kom naar buiten gelopen en zie Aislinn in de sneeuw spelen met Aeronwen.
"Dus dat beestje kan zich toch nog weg rukken van Assassin?"
vraag ik grinnikend.

Xania
Ik glimlach even naar Gwydion.
"Houd ze in de gaten. Ik haat naalden."
zeg ik grinnikend en verander dan in mijn drakenvorm. Rustig help ik de mensjes op mijn rug en laat ze lekker heen en weer hopsen om alles te meten x)
Als er eentje zonder na te denken op het gewricht waarmee mijn vleugels vastzitten gaat lopen rondhopsen, draai ik mijn immense kop om en brul even keihard in zijn gezicht. Oprotten daar, das een gevoelig plekje ja x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyzo dec 26, 2010 1:22 pm

Aeronwen keek metee op bij de naam Assasin. haar oortjes stonden vrolijk en meteen hopste ze richting de stallen. AIlinn keek verbaasd op en grinnikte "blijkbaar toch minder dan ik dacht." ze schudde grijnzen haar hoofd terwijl het kleine witte wezeltje nouwelijks te zien was in de witte sneeuw.

Gwydion grinnikte even en schudde zijn hoofd. rustig bleef hij staan kijken.

Ingvar staarde voor zichuit met zijn handen tegen zijn oren geklemd, het had geen zin, hij hoorde de stemmen in zijn hoofd niet van buitenaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyzo dec 26, 2010 1:27 pm

Keith
Ik houd alles in de gaten en kijk af en toe even opzij naar Gwydion.
"Volgens mij maakt ze zelf genoeg duidelijk."
zeg ik lachend.

Ezio
"Het lijkt erop x)"
zeg ik lachend en ben ergens wel blij dat ik even aan Kane en Victoria ben ontsnapt.
Niet dat het zo erg is, maar even weer terug naar het normale leventje is ook wel fijn x)

Xania
Ik kijk dan Gwydion even aan met een veelbetekende blik. Duidelijk verontwaardigd x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyma dec 27, 2010 1:44 pm

Gwydion hield onschuldig zijn armen in de lucht tegenover Xania. hij glimlachte naar haar.

Aislinn glimlachte. Aeronwenn liep naar de stallen en zag Ingvar daar zitten. snel ging ze naar Assasin toen ze zijn duistere blik zag. ze knalde meteen tegen zijn voorbeen en rolde zich daar omheen x3

Aislinn keek op naar Ezio, "Ezio." begon ze toen. "ik heb de laatste tijd wat lopen sleutelen aan een idee om op afstand ongezien te kunnen schieten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyma dec 27, 2010 1:46 pm

Keith
Ik moet even lachen.

Xania
Dan kijk ik Keith even boos aan als hij begint te lachen, de stoomwolken komen uit mijn neus en ik heb zin om iedereen onder te sproeien met vuur, maar dat doe ik niet x)
Met mijn lange staart begin ik de tegels te bewerken uit pure frustratie en verontwaardiging.

Assassin
Aeronwen!
Gelijk doe ik mijn neus naar beneden om haar te begroeten, maar verroer verder geen vin.

Ezio
Ik kijk haar even wat vreemd aan, ik heb al werpmessen hoor Razz
Toch zeg ik dat maar niet x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptyma dec 27, 2010 1:50 pm

Aeronwen klom de leuning van de stal op en leunde tegen assasins hoofd aan. "er is iets met die jongen." zei ze op zijn wezels x3

Gwydion bleef maar stil en kalm toe kijken x3

"misschien dat je geinterresseerd bent?" vroeg ze waarna ze een tekening uit een koker die om haar middel hing haalde.

http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Games/A/Assassins%20Creed%20II/Everything%20Else/hidden-blade-gun-marketing--article_image.jpg

"op mijn kamer heb ik nog een prototype liggen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptydi dec 28, 2010 2:10 pm

Assassin
"Inderdaad..."
bries ik zacht terug x)

Xania
Als ze na uren eindelijk klaar zijn, wacht ik ongeduldig tot al die mensjes van me af geklommen zijn. Ik schud me eens even flink uit en spreid ongeduldig mijn vleugels. Dan steek ik mijn poot uit naar Gwydion, zodat hij op mijn rug kan klimmen. Met andere woorden meekomen jij x)

Ezio
Ik bekijk het even.
"In dit soort dingen altijd =)"
Is lichtelijk sprakeloos x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptydi dec 28, 2010 2:14 pm

Aeronwen keek op naar Ingvar die daar nog altijd voor zich uit zat te staren.

Aislinn glimlachte en liep Voor Ezio uit naar haar kamer. daar trok ze een lade open en haalde ze het prototype eruit. "ik heb hem nog niet direct ergens aan gemonteerd." antwoorde ze toen ze een lang lint pakte waarmee het apparaat nu nog om de arm gezet moest worden. in haar kamer zaten af en toe nog kleine pijltjes. toen Aislinn Ezio zag kijken glimlachte ze onschuldig "hij had eerst een kleine afwijking, maar die heb ik onderhand opgelost." ze gaf het aparaat aan Ezio.

Gwydion keek op naar Xania en glimlachte. hij klom rustig op haar rug x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptydi dec 28, 2010 2:20 pm

Ezio
Ik bekijk het eens even.
"Wouw, jij bent echt druk bezig geweest.."
Ik doe de schede om mijn rechterarm maar af en maak dat nieuwe ding vast x)

Xania
Onmiddelijk stijg ik op en vlieg op een keihard tempo weg van het kasteel.
Het is wel duidelijk dat ik het allemaal zat ben, stilzitten. Dacht het niet x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptydi dec 28, 2010 2:22 pm

Gwydion hield zich net optijd vast x'D dit ging zelfs nog sneller dan hij meestal ging. hij grijnsde even.

Aislinn glimlachte even en hielp ezio met die rottige touwtjes. daarna legde ze hem uit hoe je het wapen moest gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptydi dec 28, 2010 2:24 pm

Xania
Ik heb wind mee dus het gaat echt hard x)
Zo in de lucht voel ik me toch echt het best, om het maar zo te zeggen: Dit is toch echt waar ik voor geboren ben x)

Ezio
Ik knik even.
"Maar even in de arena uit proberen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptydi dec 28, 2010 2:33 pm

Aislinn glimlachte en knikte "misschien handig" antwoorde ze licht grinnikend aangezien haar kamer al genoeg was aangevallen x3

Gwydion glimlachte en genoot van de rit op zijn verloofde O.o'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptydi dec 28, 2010 2:35 pm

Ezio
Loopt naar beneden x)

Xania
Verloofde O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptydi dec 28, 2010 2:53 pm

Rustig liep Aislinn mee naar beneden. eenmaa aangekomen in de arena liet ze Ezio zijn gang gaan met haar uitvinding, ze was wel een beetje trots op haarzelf x3

Gwydion zat op Xania haar rug.

Ingvar wreef met zijn vingers over zijn slaap. die dreunende pijn, vermoeidheid, die stemmen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptydi dec 28, 2010 6:02 pm

Ezio
Ik test het hele ding eens uitgebreid uit en kijk Aislinn dan bewonderend aan.
"Echt, je bent geweldig..."
Meer zeg ik niet x)

Xania
Dan in een keer trek ik mijn vleugels in en stort naar beneden met een noodgang x)
Jeaahhh Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptydi dec 28, 2010 6:05 pm

Aislinn keek op en grijnsde even, "daaruit neem ik aan dat hij bevalt?" grinnikte ze. even dacht ze na "zou ik je hidden blade eens mogen zien? ik denk dat ik hem er wel aan kan zetten zonder je blade dwars te zitten. als je dat wilt tenminste."


Gwydion hield zich goed vast "jeah!" Kwam eruit x'D

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Emptydi dec 28, 2010 6:08 pm

Ezio
"Dat betekent het zeker. Tuurlijk, ik heb hem nog in je kamer laten liggen =)"

Xania
Ik ben blij dat hij het ook leuk vind en sla dan pas een paar duizend meter lager mijn vleugels weer uit. Anders slaan we zo te pletter, dat willen we niet x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 14 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: