RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 4:09 pm

Morgana
Ik kijk hem even glimlachend aan.
"Bedankt. Voor alles.."
zeg ik terwijl ik dankbaar wat op hem steun.

Xania
Bleef toen opeens alleen achter met Gwydion.
"Het spijt me..
Ik-ik dacht dat.."
verder kom ik eigenlijk niet, en er stromen enkele tranen over mijn wang heen. Nu eindelijk komt het er uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 4:11 pm

Gwydion kwam moeizaam overeind en wendde zijn hoofd af voor de geur hij sprak niet omdat hij haar niet ook wilde aanvallen wat zou gebeuren als hij haar geur teveel naar binnen kreeg. heel voorzichtig pakte hij haar hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 4:11 pm

Halwende keek op en glimalchte even naar haar "ik deed het graag." zei hij voor hij er erg in had. hij keekmaar weg om een lichte blos te verbergen, sinds wanneer was hij zo'n stuntel?!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 4:18 pm

Xania
Ik merk dat hij het er moeilijk mee heeft en trek mijn hand dan los. Snel ga ik verder bij hem vandaan zitten. 1 omdat ik het voor hem niet veel moeilijker wil maken en 2 omdat ik me veel te schuldig voel en zoiets niet verdiend hebt, vind ik.

Morgana
Ik kijk hem even aan.
"Ben je ziek?"
vraag ik dan plagend om mijn eigen verlegenheid maar te verbergen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 4:21 pm

Gwydion verzette zich er niet tegen, hij had alle kracht nodig zich te verzetten om niet te bijten.

Halwende keek op met een lichte grijns hij stond op het punt iets te zeggen waar hij zich nog eeuwig voor kon gaan schamen "alleen als jij me beter maakt." was zijn antwoord x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:07 pm

Xania
Ergens weet ik dat ik beter weg kan gaan zodat hij er geen moeite mee heeft, maar aan de andere kant kan ik hem ook niet alleen laten.
"Ik droomde dat Morfran terugkwam en jou overnam. Eerst veranderde je gedrag en daarna langzaam ook je stem en toen..."
zeg ik zacht, bijna onverstaanbaar, maar hij hoort het toch wel.

Morgana
Ik sta dan stil en kijk hem even grijnzend aan.
"Dan zal je hier wel beter van worden."
Ik kan het niet laten en duw hem een zoen op zijn mond ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:11 pm

Halwende werd meteen knalrood toen Morgana hem een zoen gaf "eeh.." stamelde hij daarna verbaasd. hij glimlachte vaagjes x3

Gwydion hoorde alles maar om controle te houden kon hij gewoon niet reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:16 pm

Morgana
Ik kijk hem daarna niet meer aan.
"O god.. Sorry... Ehm... laat maar.."
mompel ik dan. Uit zijn passieve reactie maak ik dan op dat ik het me kennelijk allemaal verbeeld heb. Wat nogal als een harde klap aankomt.
Met grote passen loop ik weg, althans dat probeer ik. Maar door dat bloedverlies gaat het niet al te lekker, nog net weet ik me aan de deurklink vast te grijpen en ga mijn kamer in.
De deur knal ik achter mijn rug dicht en zak daarna op de grond.
"G*dverdomme... Hoe kon ik ooit denken dat hij me ook leuk vond."
mompel ik in mezelf.

Xania
Hoe langer ik er over praat hoe erger ik mezelf haat om wat ik gedaan heb. Dan denk ik terug aan alles wat ik gedaan heb, alles wat ik altijd fout doe... Alles wat altijd mis gaat. Altijd zorg ik er voor dat dingen mis gaan, soms door mijn acties en soms ook gewoon door het feit dat ik besta....
"Waarom doe je eigenlijk nog moeite om je in te houden..."
mompel ik dan en sta op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:21 pm

Halwende keek verbaasd op naar Morgana haar reactie. hij schudde zijn hoofd en liep achter haar aan. hij was wat traag maar nu drong het door, zij vond hem ook echt leuk. hij trok de deur open en hurkte voor Morgana neer hij keek haar aan hij glimlachte vaagjes "niet zonder mij weggaan he.." antwoorde hij zacht waarna hij haar terug zoende.

Gwydion hield het niet, al was het nu niet zo zeer de bloeddorst. hij schoot overeind en drukte Xania tegen zich aan "ik houd van je, voor mij ben je perfect."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:24 pm

Morgana
Even ben ik volledig verbaasd, ik had het me dus niet verbeeld.
Dan sla ik mijn armen om hem heen.
"Nooit van me leven."
zeg ik zacht en zoen gelijk mee x)

Xania
Ik kijk hem niet aan maar blijf wel staan.
"Dat ben ik niet, nooit geweest ook. Zonder jou had ik het nooit zover gered..."
zeg ik zacht. Elk moment verwacht ik een paar tanden in mijn nek en dan is het over. Op dit moment heb ik zelfs het gevoel dat dat maar beter zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:29 pm

Gwydion sloot zijn ogen even en hield Xania nog altijd vast "alsjeblieft.. ik houd van je." hij merkte uit haar houding dat ze wachtte en hij huiverde van zichzelf. "ik zou jou nooit iets aan kunnen doen.. dat vergeef ik mezelf niet." om de dorst te bedwingen drukte hij zijn lippen op de hare.

Halwende verloor zijn evenwicht aangezien hij nogal raar gehurkt stond en viel over morgana heen terwijl hij zoende x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:35 pm

Xania
"Je kan het wel of je het wil of .."
het komt er eigenlijk al uit voor ik er erg in heb. Maar Morgana is toch familie van mij en ik weet dat hij haar ook nooit wat aan zou willen doen. Maar hij deed het wel..
Alleen word het laatste woord al zowat gesmoord doordat hij me zoent. Ik laat het hem maar doen, maar ook al zou ik nog zo graag mee willen zoenen, ik durf het niet. Verwachtend dat hij zich dan echt niet meer in kan houden. Langzaam dringt er tot me door dat het voor mij misschien wel makkelijk zou zijn als hij zich niet kan inhouden, maar dat hij daar voor eeuwig spijt van zou houden. En ik houd toch te veel van hem om hem dat aan te doen.

Morgana
Ik vind het ergens vreselijk grappig, maar laat hem maar zo half over me heen liggen. Als hij het niet erg vind dat mijn knieen waarschijnlijk in zijn maag porren x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:37 pm

Comfortabel zou anders zijn maar voor nu kon halwende dat niets schelen, hij zoende door in een zeer ongemakkelijke houding.

Gwydion liet Xania toen los en hield zijn adem in. hij vervloekte dit hij wilde bij haar zijn maar dat was te gevaarlijk voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:41 pm

Morgana
Ik zoen ook door maar uiteindelijk vind ik het toch wel zielig voor hem en werk met wat moeite mijn been onder hem uit zodat mijn knie niet meer in zijn maag port. Alleen had ik dat beter niet kunnen doen want nu valt hij helemaal over me heen _O-

Xania
"Sorry..."
zeg ik zacht.
"Ik zal het niet moeilijker voor je maken dan het al is."
dan loop ik maar snel bij hem weg. Een deel van mijn sombere gedachten zijn al weg, maar het overgrote deel nog niet. Toch ben ik niet van plan er iets aan te gaan doen, zelf zou ik misschien zelfs wel fijn vinden als alles voorbij is. Maar ik kan dat Gwydion niet aan doen, dus besluit ik maar dat alles maar gewoon door moet gaan zoals het gaat. Niet dat ik van plan ben verder nog veel te gaan doen, hoe meer ik doe, hoe meer ongelukken daar van komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:43 pm

Gwydion keek Xania na en baalde. hij besloot meteen iets aan die dorst te doen zodat hij er weer voor haar kon zijn.

Halwende verloor weer zijn evenwicht en lag compleet over Morgana heen, maar hij vond het niet erg en zoende door x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:48 pm

Xania
Ik loop dan maar door richting het binnenhof, waarna ik direct naar de stallen verdwijn. Het mag dan al wel midden in de nacht zijn, dat maakt mij en Apocalypse waarschijnlijk ook geen moer uit. Rustig ga ik bij de grote hengst in het stro zitten en aai hem even over zijn hoofd.

Morgana
Vind het ook maar niet erg en zoent ook door _O-
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:51 pm

en nu komt er iemand binnen x3

Halwende zoende Morgana ongestoord verder terwijl hij over haar heen lag.

Gwydion besloot in het bos te jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 5:58 pm

Maar das zielig! X)

Morgana
Ook al is hij nou niet bepaald zwaar, maar ik lig/zit/leun nog half tegen mijn bed aan, dus ik lig behoorlijk in een niet al te makkelijke houding tussen hem en het bed klem. Niet al te comfortabel x)
Dan trek ik mijn hoofd wat weg en kijk hem even grijnzend aan.
"Mag ik nog bewegen?"
vraag ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 6:00 pm

Halwende keek Morgana aan "hmm.." kwam er uit "oh eeh.." stamelde hij toen. hij kwam wat overeind met een schuldige blos toen hij door had dat hij Morgana had klemgezet x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 6:05 pm

Morgana
Ik moet even lachen.
"Je bent schattig als je verlegen bent."
zeg ik met een grijns, ook al lig ik nog steeds klem maar okee x)

Xania
Praten tegen knollie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 6:07 pm

Halwende kreeg weer een blos x3 hij hielp Morgana maar overeind zodat ze niet meer klem zat x3 verlegen cherry
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 6:11 pm

Morgana
Ik glimlach even als ik weer sta.
"En ik altijd maar denken dat je een groot blok ijs was..."
ik duw even plagend mijn vinger tegen zijn wang.
"Kennelijk heeft iemand je in de oven geduwd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 6:14 pm

Halwende grinnikte even zacht "het was d'r nogal warm.." antwoorde hij droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 6:15 pm

Morgana
"Ik merk het, je bent bijna gesmolten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Emptydo dec 23, 2010 6:17 pm

Halwende bloosde weer x3 "pas maar op, straks ben ik een waterplas."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 11 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: