RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:10 pm

Morgana
Ik haal mijn hand van hem af en kijk hem even lachend aan.
"Bedankt voor je hulp."
zeg ik gemeend.

Xania
Ik laat hem dan maar met rust en blijf er naast zitten. Er moet toch iets zijn wat ik kan doen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:11 pm

Halwende keek op en glimlachte "jij bedankt dat je me terug haalde." antwoorde hij oprecht.

Gwydion x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:15 pm

Morgana
"Graag gedaan."
Ik kom overeind en steek een hand uit om hem ook overeind te helpen, handschoenen heb ik inmiddels al weer aan.

Xania
Ik blijf doodstil naast hem zitten, half liggend. Mijn ogen zijn strak op hem gericht, gefocust op ieder signaal van leven dat hij kan geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:16 pm

Halwende nam de Hand aan en liet zich overeind helpen. hij keek op naar Gwydion die daar nog bewusteloos lag.

Gwydion bleef doodstil liggen. het enige wat begoog was zijn borstkas van het ademhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:17 pm

Xania
Lijkt net een standbeeld x)

Morgana
"Heb je de kracht om hem te helpen? Of in ieder geval te onderzoeken wat voor gif het is?"
vraag ik als ik hem naar Gwydion zie kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:21 pm

Halwende keek op "licht eraan wat hij heeft gekregen." natwoorde hij eerlijk. hij liep op Gwydion af en knielde naast hem neer. hij pajte zijn hand en werd in een flits mee getrokken voor zijn gevoel. Gwydion zag ineens halwende en keek verbaasd op. Halwende zat er nog wel maar zat nu te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:24 pm

Xania
Ik kijk er wat verbaasd naar, iets klopt er niet...

Morgana
Ik zie ook zo dat er iets niet helemaal goed gaat. Ik kniel naast de twee jongens neer en houd ze allebei in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:31 pm

Halwende keek verbaasd maar nu hij hier toch was zocht hij de oorzaak ook maar. uit het niets verscheen een waanbeeld van Morgfran. Halwende keek verbaasd maar ontweek meteen een aanval.
van buiten zag je niets maar Gwydion en Halwende vochten tegen het waanbeeld (saai om te typen O.o') na een poosje was hij verslagen. Halwende kwam los en knipperde zijn ogen. hij onderzocht gwydion maar terwijl hij dit deed begon Gwydion te draaien x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:32 pm

Xania
Ik vind het allemaal maar vreemd en blijf maar kijken. Af en toe wissel ik even een blik uit met Morgana, maar beiden hebben we geen idee wat er allemaal aan de hand is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:34 pm

Halwende legde daarna zijn hand op Gwydion zijn hart "kom maar terug." zei hij kalm waarna gwydion wazig zijn ogen opende. op dat moment schoot hij overeind nog in de waan dat Morfran Xania zou aanvallen. toen hij Xania naast zich zag zitten was hij dan ook zachtsgezegd iets verbaasd x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:36 pm

Xania
Ik kijk Gwydion even glimlachend aan en sla mijn armen om hem heen, zo blij ben ik dat hij nog leeft. Ook zodat hij mijn blik niet kan zien, want ik zie er niet uit, zo vreselijk moe als ik ben.
Maargoed, het is gelukt... Met wat hulp dat wel, maar die eikel is eindelijk dood.

Morgana
Ik glimlach even en kijk naar Halwende. Ik knik even ter teken van goedkeuring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:37 pm

Halwende keek op en knikte terug uit beleefdheid x3 hij kwam overeind en liet Gwydion en Xania maar.

Gwydion omhelsde Xania ook meteen en hield haar tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:44 pm

Morgana
Ik kom ook maar overeind en pak mijn boog weer van de grond, die daar lag.

Xania
"Gaat het een beetje?"
vraag ik dan bezorgd, ook al klinkt het een beetje vaag omdat ik mijn hoofd op zijn schouder heb liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:45 pm

"Gaat het met jou?" vroeg Gwydion daarop terug, voor hem voelde het alsof hij net een kleine tik had gehad en nu weer overeind was gekomen.

Halwende keek op naar Morgana die haar boog pakte,
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:47 pm

Xania
"Prima, alleen een beetje moe."
zeg ik eigenlijk automatisch, mijn arm deed al pijn van die niet al te zacht ontmoeting met de grond van toenstrx, verder is dat vergif nog lang niet mijn lijf uit en ik ben uitgeput, maar verder gaat alles goed _O-

Morgana
Ik haal mijn schouders op.
"Gewoonte."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:48 pm

Gwydion hield Xania beschermend vast "ik houd van je.." zei hij.

Halwende glimlachte even naar Morgana, hij stopte een hand in zijn broekzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:50 pm

Xania
"Ik ook van jou."
Dan ril ik even als ik een windvlaag voel.
"Zullen we naar binnen gaan? het is koud."

Morgana
Ik loop even naar Morfran en onderzoek hem even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptyma dec 13, 2010 10:52 pm

Gwydion liet Xania wat los en knikte "dat is goed." hij kwam overeind en hielp Xania ook.

Halwende keek op naar Morfran en bleef op een afstandje. het was toch raar dat hij dood was, zo lang als ze samen een lichaam gedeeld hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptydi dec 14, 2010 6:02 pm

Morgana
Hij is inderdaad morsdood, helaas niets van belangrijke informatie bij zich. Was te verwachten, maar je moet het altijd even controleren.

Xania
Ik knik even en kom ook overeind. Toch moet ik wel even geeuwen, moeheid x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptydi dec 14, 2010 6:06 pm

Halwende keek naar het gescheurde gezicht van Morfran. in elk geval was het duidelijk dat hij die spreuk nu ook onder controle had.

Gwydion hoorde het en tilde Xania in een reflex op. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptydi dec 14, 2010 6:08 pm

Xania
Ik wurm me onmiddelijk los. Ik heb het wel weer even gehad met armen om me heen, en Gwydion lag daar net halfdood dus die gaat mij echt niet dragen. Ik kan zelf lopen... Vind ik x)

Morgana
"Niet slecht gedaan."
zeg ik met een glimlach en kom weer overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptywo dec 15, 2010 7:53 pm

Gwydion keek op en liep maar mee x3

Halwende keek Morgana aan en merkte dat ze het over de spreuk had. hij glimlachte even "Eindelijk iemand om op te oefenen." grapte hij maar, hoewel hij nog niet zeker wist hoe hij zich hierbij moest voelen. Hij hate Morfran, maar als hij vrijwel je hele leven in ji lichaam zit onstaat er toch een band of je daar nu blij mee moet zijn of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptywo dec 15, 2010 7:55 pm

Morgana
"Dat wel ja x)"
Ik kom dan ook overeind.

Xania
Ik kijk hem ondanks dat ik er echt vreselijk moe uit zie, eigenwijs aan en steek mijn tong uit.
"Ik heb zelf benen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptywo dec 15, 2010 7:58 pm

Gwydion keek op en knikte "en wallen."antwoorde hij alsof het serieus gemeend was. hij schudde zijn hoofd met een glimlach en liet Xania lopen.

Halwende keek Morgana aan en glimlachte, niet meer aan Morfran denken, dat was hij niet waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Emptywo dec 15, 2010 8:01 pm

Xania
"Ahh, rot toch op."
zeg ik quasi beledigd.

Morgana
Ik glimlach even terug en begin dan ook richting de hoofdpoort te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 7 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: