RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 39  Volgende
AuteurBericht
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:15 pm

Ezio
Ik ga weer normaal zitten.
"Niets, ik zal het me wel verbeeld hebben."
Toch blijf ik aandachtig doorluisteren, in de hoop er iets van op te kunnen vangen. Bedienden op mijn kamer is normaal, maar wachters... Zeker checken of ik inderdaad nog bij Amora ben, stelletje eikels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:17 pm

Amora knikte even, alsof die woorden haar hadden beangstigd kroop ze tegen Ezio aan. een bang dom schaap spelen met toevallig een goed figuur was zo makkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:18 pm

Ezio
Ik verdeel mijn aandacht tussen de geluiden die ik hoor en Amora. Niet dat ik die veel aandacht hoef te geven x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:22 pm

Op dat moment hoorde Amora gestommel bij de deur, ze keek vaagjes op. toen ze moeizaam hoorde dat er nog een groepje voor de deur stond hield ze zich in haar wenkbrauw op te trekken. het gehoor van een mens had ze dan wellicht, maar wel getrainde oren. toen drong het meteen al door. die viespeuken hoopte iets op te vangen van een wilde nacht. een die als het aan haar lag er niet hoefde te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:23 pm

Ezio
Ik heb die gasten allang gehoord. Fijn... Kennelijk kom ik hier dus inderdaad niet meer weg. Stelletje halfgekookte idioten.
Even zucht ik, eigenlijk voor ik er erg in heb x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:26 pm

Amora keek op toen ze Ezio hoorde zuchtten ze keek hem met grote puppy ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:28 pm

Ezio
"Sorry.."
zeg ik verontschuldigend en kijk haar even aan x)
Ahhh Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:29 pm

"het geeft niet" antwoorde Amora, misschien werkte de afwijzing voor hem juist? ze nam wat afstand van hem, al besefte ze daarna dat ze nog zoveel kon verleiden wat ze wou, maar informatie uit hem krijgen zou waarschijnlijk toch niet lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:32 pm

Ezio
Nou ja zeg x)
Dat heb ik nog nooit gehad Razz
Niet dat ik de meisjes meestal veel keus geef, maar vooruit. Nog nooit heeft iemand dat gedaan, pfftt x)
Toch laat ik verder niet echt veel merken, na denkend over iets wat ik kan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:34 pm

Amora zag de verbazing in zijn ogen, zeker nieuw voor hem, wellicht trok het toch voldoende intresse als ze nog een stap verder deed om toch iets te zeggen. ze kwam overeind en liep richting het raam toe waar ze naar buiten keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:37 pm

Ezio
Ik volg haar even met mijn ogen, pfft... Het is dat ik hier moet zitten, anders kon ze de hort op x)
Nog liever had ik gewoon mijn tanden in haar nek gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptyma jan 03, 2011 10:39 pm

AMora merkte al snel dat dit niet werkte bij hem. ze draaide zich terug naar Ezio en keek even naar de grond. "sorry.." stamelde ze. blijkbaar hield hij van de domme schapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 7:58 pm

Ezio
Ik snap dat dus helemaal niet.... x)
Eerst me afwijzen en dan sorry gaan zeggen en doen alsof je me wel leuk vind...
Sure.
"Owkee..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:00 pm

Amora keek op naar de deur alsof ze enorm preuts was bij anderen ofzo x'D beschaamd keek ze weg. niet dat er wat was gebeurd maar dat boeide niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:02 pm

Ezio
Ik sta op en loop dan even een rondje x)
Verdorie, volgens mij zit er nog steeds een wachter op mijn kamer te neuzen... Hmmm....
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:04 pm

Adalrico liep door de gangen en zag de soldaten "zijn ze al bezig? "vroeg hij alsof het de gewoonste zaak ooit was. de soldaten schudden hun hoofden en rechtte hun rug meteen bij het horen van Adalrico.

Amora keek op toen ze Adalrico hoorde, meteen weer die emotie loze blik om alles op nul te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:08 pm

Ezio
Ik hoor het ook, luid en duidelijk...
Pfffttt x)
Mocht hij binnenkomen kan ik altijd nog even vaart maken en voor hij iets ziet achter haar staan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:10 pm

ideën xD

Adalrico knikte en liep naar de deur zonder te kloppen opende hij deze x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:14 pm

Ezio
Voor hij iets ziet sta ik al voor Amora, zodat het lijkt alsof ik haar aan het zoenen ben x)
Niet dat ik dat doe, (ook al denkt Adalrico van wel ^^) maar de blik in mijn ogen zegt al voldoende Razz
Met andere woorden, kop dicht of je gaat eraan x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:17 pm

Amora keek verbaasd op, ze zag de blik in zijn ogen, hij hield de koning voor de gek? even twijvelde ze aan zijn loyaliteid. toen ze Adalrico vanuit een andere hoek zag gaan kijken sloeg ze haar armen om zijn nek zodat hij niets hoefde te zien x3 rustig meespelen. Adalrico grijnsde niets doorhebbend (kneus x3) en liep weer terug hij sloot de deur. "waarschuw me als het zover is." zei hij tegen de soldaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:20 pm

Ezio
Als de deur dicht is kijk ik nog even strak naar de deur.
Die armen om mijn nek waren heel vriendelijk en behulpzaam, maar niet erg handig. Al snel kleuren mijn ogen helemaal rood. Onmiddelijk draai ik me om en ga wat bij haar vandaan staan, mezelf onder controle proberen te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:22 pm

Amora keek op en zag zijn ogen roodkleuren. ze bleef desondanks kalm. ze wist dat hij gevaarlijk kon worden dus zou niet teveel in zijn buurt komen als dit al voldoende was om hem afstand te laten nemen. wetend dat er soldaten stonden pakte ze een leeg briefje en schreef ze erop "weet de koning dit?" onschuldig was de brief, maar wist hij het niet kon ze hem meer vertrouwen, wist hij het wel werd zijn actie van daarnet wel erg vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:24 pm

Ezio
Liegen kan ik al helemaal niet en knik even.
Ondertussen strak naar buiten kijkend, in de hoop alles een beetje onder controle te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:26 pm

Amora legde het papier weg en zorgde ervoor dat ze zo stodn dat ze minder goed te ruiken was met windrichtingen. kalm bleef ze zitten, nog altijd op haar hoede dus het leek meer als gedwee schaap x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Emptydi jan 04, 2011 8:28 pm

Ezio
Even later merk ik dat het weer wat beterder gaat en draai me om. Het papiertje pak ik op en gooi het in de open haard, kijkend naar hoe het verteerd. Zo, niemand die daar achter gaat komen. Het feit dat ze zomaar meewerkte zegt ook al wat... Als ze echt dat domme ding was dat ze speelde had ze waarschijnlijk wel tegen Adalrico lopen zeggen dat het uiterst onbeleefd was of een gilletje geslaken of wat dan ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het RPG - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 33 van 39Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 39  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: The country of Mesh-
Ga naar: