RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 7:12 pm

Aaro keek Ezio strak aan. "wellicht niet, maar je begrijpt dat ik deze tijd niemand meer kan vertrouwen." hij gleed met zijn zwaard langs die van Ezio.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 7:17 pm

Ezio
"Dat begrijp ik maar al te goed. Behalve je vrienden zeker, die daar nog steeds beneden zijn hmm?"
ik sta er gewoon rustig bij, maar reken maar dat ik elke aanval zo pareer. Ik ben niet voor niets al enkele eeuwen aan het trainen, dag in dag uit.
En er is een hoop dat hij niet weet, zoals de hidden blades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 7:19 pm

Aaro keek Ezio kalm aan zonder op zijn vraag te reageren "het hoeft zo niet te gaan Ezio, ik hoef alleen zeker te weten dat hier niet binnen de korste keren hordes vol soldaten staan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 7:23 pm

Ezio
"En die opmerking van net kwam er volgens mij toch echt op neer dat je niemand meer kan vertrouwen.
Waarom zou ik je mijn woord geven, wat ik overigens nooit breek en dat weet je, als je me toch niet vertrouwt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 7:25 pm

Aaro keek Ezio aan. "ik ben niet van gisteren, je bent hier heen gestuurd en dat net op de dag dat ze zo terug komt. je hebt haar gevolgd dus je weet dat ik hier niet alleen sta. en wat betreft een groep weet je dat ik voorzichtiger ben." antwoorde hij kalm.

Aaralyne stond uit het niets op en liep naar de trap.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 7:30 pm

Ezio
"En daar heb je ook gelijk in.
Maar welke keus heb ik anders... Adalrico vertrouwt me dus ik krijg overal informatie over en daarbij komt als belangrijkste punt, dat ik niet weg kán."

Valashu
Wtf....

Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 7:33 pm

Aaro keek Ezio aan "hoezo je kan niet weg?" vroeg hij.

Aaralyne liep de trap op en opende de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 7:36 pm

Ezio
"Etain, het halfzusje van Adalrico bezit bloedmagie."
Ik zucht even.
"En ze heeft een monster van mijn bloed. Wat dus inhoud dat ze me op elk gewenst moment zowat kan overnemen of doden. Wat ze zeker doet, wanneer ze merkt dat ik niet zo trouw ben als ik doe overkomen."

Valashu
Sprint erachteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 7:38 pm

Aaro liet zijn zwaard iets zakken en knikte hij keek op toen hij de deur hoorde open gaan.

Aaralyne liep de kamer in waar Ezio en aaro ook stonden. ee bezeten grijns verscheen op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 7:43 pm

Ezio
Ik kijk strak naar Aaralyne. Als Adalrico nou door haar iets te weten kan komen heb ik een probleem.. Gelijk kijk ik Aaro kil aan, hopend dat hij het begrijpt.

Valashu
O.o
Ik kom ook aangelopen.
"Ze sprong zomaar op en liep hierheen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 7:46 pm

Aaralyne opende haar mond. een duistere wolk kwam uit haar mond en verblindde de hele kamer en verstiktte ieder in haar buurt.

Aaro hield zijn hand voor mond en neus om de rook tegen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 8:15 pm

Ezio
Ik sla ook gelijk een hand voor mijn mond, net als Valashu en Aaro.

Kane
Ik voel toch echt overduidelijk mijn krachten in de buurt rondspoken. Met drie treden tegelijk sprint ik de trap op. Als enige heb ik geen last van de rook, al snel zie ik dat het Aaralyne is. Ik grijp mijn dolk en mep met het heft tegen haar hoofd aan zodat ze KO op de grond valt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 8:18 pm

Meteen verdween de rook en viel Aaralyne op de grond. haar aderen waren overduidelijk te zien doordat ze met zwarte lijnen waren aangegeven.

Aaro keek op en vloekte.

Alice stormde nu ook de trap op en keek naar het zooitje beneden. toen vielen haar ogen op Ezio. Wataru klom onder haar haren vandaan en keek naar Aaralyne op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 8:20 pm

Ezio
Ik weet niet precies wat ik moet doen, me er verder niet mee bemoeien of ze proberen te helpen. Als Aaralyne daadwerkelijk onder Adalrico's controle is, is het beter dat ik zo snel mogelijk weg ga.

Kane
Ik draai haar op haar rug, overduidelijk bezeten.
Dan kijk ik Ezio kil aan.
"En wat moet jij hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 8:28 pm

aaralyne bleek KO liggen.

Aaro keek Ezio aan. Ergens vertrouwe hij wel dat hij hen niet zou verraden, maar ergens mocht hij daar ook niet op vertrouwen.

Alice liep naar Aaralyne en knielde bij haar neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 8:50 pm

Ezio
Nu Aaralyne nu toch niet reageert, kijk ik al een stuk vriendelijker.
"Op het moment niet veel meer."
Ik kijk even naar Aaro.
"Ik draai er wel omheen, jullie hebben me opgewacht in een steegje met een overmacht. Niets aan te doen en Aaralyne ben ik kwijtgeraakt."

Kane
Ik vat er helemaal niets van en kijk Ezio met mijn ijskoude ogen aan.
"En tegen wíé ga je er omheen draaien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 8:52 pm

Aaro liep richting Ezio en rook nog één keer zijn geur op. hij knikte "goed, maar geloof me. één uitgelekt gerucht wat ons kan veraden en ik weet je te vinden. dan zal ik je niet zo gemakkelijk laten gaan, vriend."

Alice zat er maar bij en aaralyne was KO x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 9:53 pm

Ezio
"Heerlijk, van twee kanten klem zitten. Maar wees niet ongerust. Hij komt niet meer te weten dan hij al weet en dat is dat Kane en Val ergens in het land zijn. Meer niet.
Ik zal het zo dan maar allemaal eens wat geloofwaardiger gaan laten lijken, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen."

Kane
Ik kijk Ezio strak aan. Bloedzuigers.... x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 9:55 pm

Aaro knikte "ga nu" sprak hij. enige bezorgdheid klonk in zijn stem maar ver verborgen.

Alice keek op naar de twee "laat je hem gaan?" vroeg ze verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 10:01 pm

Ezio
Ik knik en ga weg.

Kane
"Wat!?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 10:02 pm

Aaro draaide zih om met een kille blik hij ontweek Kane zijn blik en keek neer op Aaralyne. hij zuchtte even.

Alice kwam niet begrijpend overeind en liep naar de deur om Ezio achteraan te gaan. Aaro hield haa tegen. Alice gaf alleen niet tope "laat dat! je laat hem toch niet zomaar gaan!?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 10:05 pm

Kane
En ik ben het helemaal eens met dat nieuwe meisje x)

Ezio
Ik blijf in een steegje even staan.
"Goed, er zit dus niets anders op."
Ik haal de hidden blade met een beweging van mijn pols uit de schede tevoorschijn. Dan steek ik het scherpe lemmet in mijn arm, om daar even een flinke wond van te maken. Anders zullen ze het immers nooit geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 10:09 pm

aaro zweeg maar bleef Alice tegenhouden.
Alice was alleen koppig genoeg om door te zetten. een knal van energie duwde Aaro tijdelijk opzij waarna ze het huis uitrende. niet waar zij bijstond!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 10:12 pm

Kane
Ik grijns even en loop dan ook naar buiten, niet dat die bloedzuiger nog ergens te bekennen is.

Ezio
Ik laat me maar op de grond zakken, wel zorgend dat ik geen spieren raak. Het bloed laat ik er rustig uitstromen, des te beter.
Wat je er al niet voor over hebt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Emptyzo dec 12, 2010 10:17 pm

Aaro keek om en zuchtte diep. hij keek naar aaralyne en valashu die er nog waren.

Alice rende weg in de hoop ezio nog te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Het RPG - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 18 van 39Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: The country of Mesh-
Ga naar: