RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 12:59 am

Ingvar keek op en knikte "vergeet maar dat ik daar over begon." antwoorde hij nog vluchtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 1:01 am

Kane
"Ik ben het allang weer vergeten."
Als ik opeens voor mijn deur langs weer zo'n rotziel voorbij zie zweven, irriteer ik me helemaal. Verdorie, na al die jaren wist ik me er voor af te sluiten en dan één keer probeer ik iemand te helpen. En gelijk is het weer raak. Dan loop ik weer stug door, al zal de korte aarzeling toch wel even te zien zijn geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 1:02 am

Ingvar zuchtte even en keek uit het raam waar Kane net had gestaan. hij sloot zijn ogen even en hoorde een zoet kinderstemmetje "kunt U mij wel zien?.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 1:06 am

Kane
Ergens wel blij dat hij niets heeft gemerkt begin ik mijn tassen in te pakken. Ik grinnik even als ik hoor hoe Ingvar weer door zo'n ziel word lastig gevallen. Dan besluit ik hem maar een handje te helpen, maar wel op zo'n manier dat hij niet zal weten dat ik het was. Zo ben ik nou eenmaal niet. Voor Ingvar laat ik een geest verschijnen, onduidelijk maar toch vriendelijk die zacht zegt 'Sluit je er voor af..' Bijna onhoorbaar, maar ik weet zeker dat hij het zal horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 1:08 am

Verbaasd keek Ingvar op naar de geest die voor hem verscheen, deze was totaal anders dan alle zielen die hij ooit had gezien. toch wist hij dat hij gelijk had al was afsluiten iets wat hem practisch nooit lukte. Hij probeerde het toch zonder dat het opviel, en de stem van het meisje werd zachter totdat hij niet meer hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 1:10 am

Kane
Tevreden pak ik verder mijn tas in. Weer een goede daad verricht, heb ik ook weer genoeg gedaan voor de komende weken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 1:11 am

Ingvar keek rustig naar buiten..

Aislinn sloeg haar arm over de plek waar keith hoorde te liggen. ze voelde een paar keer toen hij daar niet lag en opende slaperig haar ogen en zag dat hij er inderdaad als niet meer lag x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 1:14 am

Keith foetsie x)

Victoria
Ik loop mijn kamer uit en zie Ingvar dan staan. Juist....
Dan loop ik snel naar Kane's kamer.
"Klaar?"

Kane
"Bijna."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 1:15 am

Ingvar keek even op naar Victoria en besloot toen maar verder te lopen.

Aislinn kwam slaperig overeind in een mega vage houding omdat ze op haar buik lag en niet eerst even omdraaide x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 1:17 am

Victoria
"Opschieten dan. We hebben vandaag nog meer te doen."
Dan loop ik met de tassen naar buiten, waar ik Chaos al helemaal opgezadeld heb staan wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 1:18 am

Ingvar liep verder.

Dus kwam Aislinn uit bed en klede ze zich om. ze deed haar haar in een staart en gaapte x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptydo dec 30, 2010 1:22 am

Victoria & Kane
Leaving

Ezio
Ik sta al buiten te wachten, afscheid nemen en klaar. We hebben allemaal onze eigen taken te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyvr dec 31, 2010 12:12 am

Aislinn liep door het kasteel heen.

Morgana keek op vanaf het plein naar de twee die vertrokken maar liep darana van hun weg geen verder aandacht er aan bestedend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 9:56 pm

Kane & Victoria
Even later rijden we allebei het kasteel uit, waarna we allebei weer onze eigen kanten op gaan. Ik terug naar het hoofdkwartier en Kane verder met zijn missie.

Ezio
Ergens zal ik ze missen, aan de andere kant ben ik blij dat alles weer gewoon normaal is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 10:05 pm

Masuyo liep verder.

Aislinn liep door de lange gangen.

halwende ergens.

Ingvar zat buiten op een bankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 10:07 pm

Keith
Laat iedereen roepen x)
Tijd om alle plannen maar eens uit te gaan leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 10:13 pm

Iedereen kwam x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 10:25 pm

Keith
"Goed eh... Ik denk dat het wel eens tijd word om alle plannen voor de oorlog - die zeker gaat komen - bekend worden gemaakt.
Zodra de lente inzet vertrekken we. Zo hebben we nog kans om Zandor te kunnen verslaan uit de buurt van het kasteel, desnoods op de vlakten van Azghorod. Als we daar niet komen, gaan we hier naar toe."
Ik tik een plek aan op de grote kaart die op tafel ligt.
"Jullie hebben natuurlijk allemaal je eigen vaardigheden, en juist die vaardigheden zullen we ten volle moeten gaan benutten.
Gwydion en Halwende. Jullie hebben allebei al tijden geoefend met het maken van ijspijlen en het teniet doen ervan. Gwydion, jij helpt bij het maken van de ijspijlen. Je hoeft het niet alleen te doen, maar we hebben je zeker nodig. Halwende, jij moet proberen alle effecten van de pijlen van de vijand teniet te doen, het liefst zelfs de pijlen te vernietigen voor ze schade aanrichten. Ook jij krijgt hierbij uiteraard hulp.

Aislinn en Ezio, jullie moeten samen alles in de gaten houden. Maak kaarten van de stukken terrein die we nog niet in kaart hebben, houd alle vijandelijke bewegingen in de gaten. Hoe onbetekend ze ook zijn, alles direct melden.

Morgana, ik wil dat jij alle offcieren die zich binnen je schootsafstand verplaatsen neerschiet. We moeten de officieren zo snel mogelijk weg krijgen om nog meer chaos te veroorzaken."
Ik stop even om na te denken, wat we met Masuyo aanmoeten weet niemand nog precies dus vooruit x)

"Ingvar."
vervolg ik dan. "Je hebt al meer dan eens bewezen goed om te kunnen gaan met je zwaard. Ik wil dat je de komende maanden ook besteed aan leiding geven aan andere ridders. Een elitetroep zullen we maar zeggen. Het word jullie taak om waar de vijand door onze verdediging heen dreigt te komen, te gaan helpen. Zodat onze linies niet zwakker worden."
Met de overige plannen van de precieze opstelling zal ik ze niet verder vermoeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 10:38 pm

Halwende knikte net als gwydion. even keken ze elkaar aan. dat moest lukken.

Aislinn knikte, haar blik was strak en serieus, ze hield van keith maar wist haar serieuze momenten wel te kiezen.

Ingvar knikte en glimlachte even, zo kort als hij er was en dan nu al zo'n eer.

Masuyo luisterde en zweeg. even keek ze op toen Keith bij morgana was "nee." antwoorde ze kalm. "ik bedoel, richt niet op de uniformen, maar richt op het karakter. ze zullen je voor de gek proberen te houden."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 10:40 pm

Keith
Ik kijk haar even strak aan en knik dan.
"Dank je."

Morgana
"Okee..."

Xania
Ik sta er rustig bij, maar zeg verder geen woord.

Ezio
Ik knik even en kijk dan naar Aislinn. Helemaal klaar voor het grootste gevaar is ze nog niet. Maar ze kan zeker helpen met rapporten brengen, dat is al gevaarlijk genoeg aangezien ze ons nu zeker zullen proberen te onderscheppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 10:43 pm

Masuyo knikte kalm.

Aislinn bleef kalm staan, ze wist dat het gevaarlijk zou worden, maar dit was waavoor ze was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 10:45 pm

Keith
"Goed, als er verder geen vragen meer zijn, weten jullie wat er van je verwacht wordt."

Xania
Observeert alles x)

Ezio
Geen vragen natuurlijk. Ik weet wel wat er verwacht word. Het grootste probleem zal worden om het hele gebied rondom Azhgorod in kaart te brengen. Dat gaat gevaarlijk worden.

Morgana
Kijken naar karakters, pfft... Dat gaat leuker worden dan ik dacht x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 10:47 pm

Masuyo draaide zich om en liep als eerste zwijgend weg x3

Ingvar knikte. hij begreep het.

Aislinn begreep wat er verwacht werd, allen wist ze niet zeker of ze ertoe in staat zou zijn, maar ze zou doen wat ze kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 10:49 pm

Ezio
Ik zie Aislinn even wat bezorgd kijken.
"Komt goed. We vertrekken morgen, dus zorg dat je opstaat als de zon opkomt."

Keith
"Ow en Ingvar, loop je zo even mee? Dan gaan we je eens aan de ridders introduceren."

Xania
Ik kijk Masuyo even na, daar krijg je toch echt geen hoogte van.

Morgana
Ik wacht maar even op Halwende x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Emptyzo jan 02, 2011 10:55 pm

Ingvar knikte naar Keith en liep met hem mee.
Aislinn keek op naar Ezio en knikte. ze glimlachte even.
Halwende keek op naar Morgana en glimlachte. rustig liep hij naar haar toe x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 17 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: