RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22
AuteurBericht
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 4:34 pm

Xania
"Gelukkig."
Voor ik zo opeens een paar tanden in mijn nek heb, daar word ik immers niet vrolijk van Razz
Ik druk dan zacht een kus op zijn wang, het is lastig, maar ik kan toch echt niet zonder hem, nooit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 4:36 pm

Gwydion glimlachte en streelde met een hand langs haar wang. voorzichtig drukte hij een kusje op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 4:39 pm

Ezio
Was met Aislinn op weg naar Zandor om te gaan spioneren x)
Ze zijn vlak bij de enorme open vlakte rondom Azgoroth (dacht ik x'D).
Assassin laat ik bijna geruisloos tussen de bomen, nog een stukje bij de vlakte vandaan, landen.

Xania
Ik geef hem een kusje terug.

Keith
Ik loop met grote passen door de gangen, niet echt op lettend waar ik naar toe ga. Te veel drukte, en nu is Aislinn ook nog eens weg...
En toen, boem x)
Tegen Dagda aan, hiii, nice to meet ya x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 4:44 pm

Dagde knalde tegen iemand op. hij schrok kort. zijn mantel bewoog licht maar grotendeels van hem bleef niet zichtbaar "neemt U mij niet kwalijk." sprak hij vlug met korte buiging.

Gwydion glimlachte naar Xania en bleef haar in zijn armen vasthouden.

Aislinn landde toen ook nadat Ezio was geland.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 4:48 pm

Ezio
Ik klim van Assassins rug af en aai de hengst even over zijn hals.

Xania
Ik blijf ook lekker zo staan.

Keith
Ik schrik ook, en nog meer als ik iets bekends aan hem zie. Ik frons mijn wenkbrauwen even.
"Doet U die mantel alstublieft even af."
zeg ik op ijzige toon, die geen tegenspraak duld, maar ik kan tenminste nog wel beleefd blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 4:55 pm

Dagda slikte even "heer neemt U mij niet kwalijk maar ik denk niet dat dat kan." probeerde hij. hij wist zeker dat als hij hem zou herkennnen als die morfran hij dit keer wellicht minder geluk zou hebben.

Aislinn steeg af en kwam haast zonder geluid neer op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 5:01 pm

Keith
En dat maakt het juist nog verdachter.
"Ik denk dat U dat heel goed kan."
Mijn hand gaat eigenlijk automatisch al naar het gevest van mijn zwaard.

Ezio
Ik kijk even snel om me heen, al zou Assassin ons in ieder geval al eerder hebben gewaarschuwd als hier iemand zou zijn.
Dan loop ik naar Aislinn en fluister bijna onverstaanbaar:
"Goed we doorzoeken eerst dit deel van de bossen. We kunnen het fort in de gaten houden, dus daarvandaan kunnen ze niet bij verrassing komen.
De paarden blijven hier, als er wat is kunnen we ze altijd roepen. Tot die tijd kunnen ze beter hun krachten sparen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 5:04 pm

Dagda zag het meteen "begrijp me niet verkeerd heer. ik ben niet wie ik lijk te zijn." zei hij waarna hij voorzichtig zijn matel van zijn hoofd af deed.

Aislinn knikte instemmend. woorden wilde ze min mogelijk gebruiken voor de zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 5:08 pm

Keith
Voor hij het weet ligt het koude lemmet van mijn vlijmscherpe zwaard al tegen zijn keel aan.
"En dat moet ik gaan geloven, hoe heb je het voor elkaar gekregen... Volgens mij had Halwende je toch echt gedood, of word ik nou gek.."
zeg ik koud. Ik geef hem nog wel de ruimte om te praten, maar reken maar dat hij hier niet zomaar wegkomt.

Ezio
Ik kan haar nu wel een andere kant op laten gaan, maar het is verstandiger haar in de buurt te houden, zeker de eerste keer op vijandelijk terrein. Als het niet moet, kan ik haar ook beter niet zomaar in het gevaar storten. Ze is zeker een goede spion, maar veel ervaring heeft ze natuurlijk niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 5:10 pm

Dagda slikte hij voelde het koude staal tegen zijn keel. "het spijt me heer voor de verwarring, maar ik ben werkelijk niet die Morfran waar ieder mij voor aanziet. Mijn naam is Dagda, ik ben hier gekomen om te helpen in de strijd tegen Zandor." hij wist dat de woorden wederom loos waren.

Aislinn liep mee met Ezio (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 5:15 pm

Keith
"En dan zeker als toetje nog even iedereen hier vermoorden. Dacht het niet."
Ik bedenk snel wat ik nu moet doen. Ik zou hem altijd ter plekke kunnen doden, maar iets weerhoud me daar toch van.

Ezio
Ik wrik even wat met mijn polsen, automatisme geworden.
Dan verdwijn ik voorop de bomen in, voorzichtig en bijna geluidloos lopend, maar ook niet onnodig langzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 5:17 pm

Dagda keek Keith aan "heer ik verzeker U ik sta aan Uw kant, ik heb mijlen gereisd omm u te komen helpen. Ik peins er niet over iemand hier te vermoorden zo lang het geen verrader is."

Op vrijwel hetzelfde tempo volgde aislin minstens zo geruisloos. hoewel ze minder ervaring had was ze lichter en kon ze sneller gaan met hetzelfde geluids volume.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 5:22 pm

Keith
"Meekomen."
zeg ik kortaf en duw hem voor me uit. Een van de anderen maar eens vragen of deze gast de waarheid spreekt.
Het feit dat hij me niet zomaar vergiftigd verklaart ook al een hoop, meer dan zijn woorden. Maar Morfran heeft te veel schade aangericht, om deze Dagda zomaar op zijn woord te geloven.

Ezio
Een hele tijd lang speur ik zo samen met Aislinn dit deel van de omgeving af, ik houd haar ook goed in de gaten.
De kans is erg groot dat hier helemaal geen patrouilles zitten, maar dat weet zij niet. Ik wil vooral ook eens zien hoe ze op zulke druk reageert, maar het gaat allemaal uitstekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 5:24 pm

Hoewel de druk groot was bleef Aislinn kalm, het was nu of nooit. en met de gedachte dat ze Keith nog eens terug zou zien moest ze wel kalm blijven.

Dagda werkte niet tegen hij hield zijn handen zichtbaar in de lucht zodat Keith wist dat hij niets deed. gedwee liep hij mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyvr feb 25, 2011 5:28 pm

Keith
Waarom is er nou niemand in de buurt als je ze een keer nodig hebt...
Even later klop ik op de deur van Xania en Gwydion, die zullen het vast wel weten. En des te eerder kan ik aan de koffie gaan en weer helemaal helder doorwerken.

Ezio
Enkele uren later hebben we een flink gebied afgespeurd en komen we weer terug bij de open plek, een aardig eind bij de boomrand vandaan. Ver genoeg verstopt om niet zomaar gezien te worden, en dichtbij genoeg om alles in de gaten te houden.

Assassin
Ik til even mijn hoofd op als ik Ezio en Aislinn aan zie komen en bries zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyza feb 26, 2011 2:38 pm

Gwydion keek op toen hij iemand op de deur hoorde kloppen. hij lie Xania los en liep er naar toe. hij opende de deur en zag Dagda met Keith staan.

Aislinn liep gedwee mee terug met Ezio. Stardust keek op. Aislinn glimlachte even en liep naar de merrie toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyza feb 26, 2011 2:48 pm

Keith
"Is hij wie hij zegt dat hij is, of is het weer een truucje van Morfran?"
Het feit dat ik hem niet onmiddelijk heb gedood zegt al dat ik wel geloof dat hij niet Morfran is.
Maar ik noem expres de andere naam niet, als die Dagda nu een andere naam aan Gwydion of iemand anders heeft verteld, weet ik nog steeds dat hij liegt.

Ezio
Het begint overal al donker te worden. Ondertussen blijf ik rustig even met Assassin staan, af en toe naar Aislinn en Stardust kijkend.
Ze gaat in ieder geval goed met haar paardje om, beter dan dat andere kind dat hier ooit in training was... Geen idee meer hoe ze eigenlijk heette, veel te eigenwijs en te koppig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyza feb 26, 2011 2:55 pm

gwydion schudde zijn hoofd "dit is Dagda, hij heeft alleen de pech er precies zo uit te zien als Morfran.
Dagda bleef er zwijgend bij staan.

Aislinn streelde Stardust haar hals ze legde haar hoofd tegen het hoofd van Stardust aan en keek toen op naar ezio met vragende blik, ze had wel door gehdad dat hij af en toe opkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyza feb 26, 2011 3:27 pm

Keith
Ik knik even en berg mijn zwaard weer op.
"Mijn verontschuldigingen dat ik U niet direct geloofde."
zeg ik dan maar netjes.

Ezio
"Er ontgaat je ook niets."
zeg ik grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Emptyza maa 26, 2011 12:24 pm

Dagda knikte kalm. "Ik begrijp het, het geeft niet." Hij boog beleefd naar beiden.

Aislinn grijnsde "was dat niet de bedoeling?" antwoorde ze zacht terug
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 22 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 22 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: