RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 2:38 pm

Gwydion klemde zijn kaken op elkaar, brandwonden kon hij echt niet tegen. meteen daarna moest hij weer naar adem happen omdat het gewoon niet goe dlukte. en om het erger te maken, deze verwondingen zorgde voor een vreselijke dorst waar hij nu ook tegen moest vechten.

Halwende knikte en keek naar Xania. hij wenkte haar te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 2:48 pm

Morgana
Longetjes healen x)

Xania
Ik loop er maar naar toe nog steeds strak naar Gwydion kijkend. De schuldgevoelens stromen aan alle kanten door me heen en toch kan ik het niet uiten. Ik lijk er zoals het er uit ziet eerder niets van te voelen dan dat ik het er echt moeilijk mee heb. Maar schijn bedriegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 2:49 pm

Gwydion zijn ogen begonnen al een rode gloed te vertonen, hij vocht tegen de dorst maar hij moest nu tegen zoveel vechten dat het hem nouwelijks lukte.

Halwende wenkte xania er naast te komen zitten "probeer net als ik je energie te delen, dan gaat het sneller."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 2:52 pm

Xania
"Hoe...?"
komt er dan uiteindelijk uit terwijl ik er maar bij ga zitten. Half in schock door wat ik heb aangericht. Nog steeds kan ik niet echt geloven dat ik dat echt gedaan heb. Ben ik ooit zo dom geweest....

Morgana
Ik merk helemaal niets van wat er verder om me heen gebeurd, ook niet van Gwydion's rode ogen. Zo gefocust ben ik bezig X)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 2:54 pm

Halwende keek op en pakte Xania haar hand "ik help wel" antwoorde hij kalm om naar te kunnen helpen.

Een enorme dorst brandde in Gwydions keel. hij zag Morgana haar hals en vloekte in zichzelf toen hij zichzelf betrapte op het feit dat hij zijn tanden in haar nek wou zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 2:59 pm

Xania
Ik zeg verder niets, maar al snel voel ik de energie wegstromen. Ik ben alleen gewend om het in een enorme brand te uiten, maar niet op deze manier. Verder denk ik er niet echt over na.

Morgana
Bezig x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:01 pm

Gwydion hield zich in hij hield zijn adem in, dit werd hem teveel. hij hapte meteen naar adem aangezien dat niet lukte. zijn ogen verschoten naar fel rood, hij kon zich niet meer beheersen. uit het niets kwam hij overeind en zette hij zijn tanden in morgana haar Nek, hij was de controle kwijt nu hij gewond was.

Halwende keek geschokt op toen gwydion ineens Morgana beet, even was hij vergeten dat zijn vriend nu inderdaad vampier was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:04 pm

Morgana
Er ontsnapt me een felle kreet als ik opeens zo ruw uit mijn hele concentratie word gehaald. Pas dan voel ik die tanden in mijn nek en probeer hem van me af te duwen.

Xania
Ik kijk ook opeens op. O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:06 pm

Gwydion wilde wel stoppen,maar toen Morgana haar bloed door zijn keel gleed hield hij haar steviger vast en dronk hij door. hij kon niet stoppen hoe graag hij ook wou.
Halwende sprong op "gwydion verdomme kap daarmee!" hij begon te trekken aan zijn vriend die veel sterker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:10 pm

Morgana
Ik klem mijn tanden stevig op elkaar ook al helpt het niet. En op dit soort momenten heb je weinig aan een boog. De andere optie is hem hier ter plekke doden, maar dat doe ik niet. Ik wil hem niet doden en ik heb al eeuwen niemand met mijn krachten gedood.

Xania
Ik kom overeind maar heb geen flauw idee wat ik kan doen om te helpen. Ik maak het toch altijd alleen maar erger....
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:17 pm

Halwende dacht na terwijl Gwydion gulzig van Morgana haar bloed dronk. op dat moment kreeg halwende een ingeving, een spreuk die hij nog niet geleerd had. hij reikte zijn hand uit "val darr inmeii daghkar soulet daris" sprak hij. op dat moment verslapte gwydion en gleden zijn tanden uit morgana haar hals. hij viel terug op de grond met haar bloed nog aan zijn lippen. Halwende haalde opgelucht adem, alle spieren in gwydion zijn lichaam waren nu tijdelijk verlamd. meteen snelde hij naar Morgana "gaat het?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:23 pm

Morgana
Ik zak half op de grond. Damn, dat ging snel... Nog even en ik had geen druppel bloed meer over.
Dankbaar kijk ik Halwende even aan, en onderdruk de neiging om aan de wond te gaan voelen. Aangezien ik weet dat ik dan waarschijnlijk van mijn stokje ga, of in ieder geval mijn handen onder het bloed heb zitten. Enkele stroompjes bloed stromen over mijn nek heen.
"Ik denk het..."
zeg ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:27 pm

Halwende ondersteunde Morgana. hij zag de wond en pakte een schoon lint wat aan zijn kleding vast zat. het was een breed lint van een zachte stof. voorzichtig verbond hij Morgana haar hals zodat het bloedden zou stoppen maar ze toch voldoende adem kon halen.

(aaah (l) (A) x3)

Gwydion lag daar totaal verslapt maar nog niet bij zinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:30 pm

Ahhhhh ;l

Morgana
Ik laat het maar rustig toe, ik kan die wond nu wel gaan helen maar daar schiet ik ook niets mee op. We moeten wat aan Gwydion doen. Ondanks dat ik hem toch wel aardig ken voel ik even een rilling door me heen lopen bij de gedachten dat ik zometeen weer in zijn buurt moet komen.

Xania
Ik wil wel naar Gwydion toe lopen, maar ik weet niet hoeveel kracht hij nog heeft. In herhalingen hebben we geen zin, dan maak ik het zoals altijd alleen maar erger. En volgens mij heb ik het vandaag al wel weer erg genoeg gemaakt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:31 pm

Halwende keek op naar Morgana "denk je dat je verder kan? hij kan zich nu niet bewegen." zei hij op kalme vriendelijke toon. ergens voelde hij kriebels in zijn buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:35 pm

Xania
Zodra ik dat hoor loop ik naar Gwydion toe en kniel naast hem neer.
Zachtjes praat ik tegen hem, zo dat de anderen het eigenlijk niet horen.
Het enige wat er echt uit komt is hoeveel het me spijt en dat ik niet wilde dat dit zou gebeuren enz.

Morgana
Op dit moment voel ik even helemaal niets aan kriebels, alleen afkeer tegen Gwydion x) Met wat moeite zet ik me over dat gevoel heen en knik even.
"Ja."
antwoord ik dan vastbesloten. Zodra ik het heb uitgesproken doe ik mijn best het zelf ook te geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:37 pm

Halwende knikte en gaf meteen alle energie die hij kon missen zodat het maar zo snel mogelijk over was. hij keek op en zag tot zijn verbazing dat de wond nu deels genezen was tussen de tijd dat Gwydion morgana had gebeten en weer op de grond lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:41 pm

Morgana
Mij valt het ook op.
"Dat is dus ook een methode. Ook al moet ik zeggen dat ik het liever op mijn methode doe..."
mompel ik en ga dan weer rustig verder. Haasten heeft geen zin, daar mee gaat het alleen maar slechter.

Xania
Helpt ook maar braaf mee met energie x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:43 pm

Halwende gaf zijn energie.

Gwydion lag nog altijd bewegingloos op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:50 pm

Xania
Geeft ook braaf energie x)
Alles om Gwydion te redden x)

Morgana
Even later ben ik klaar, haal mijn hand weg en laat me achterover tegen de muur aanzakken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:53 pm

Halwende keek op naar Morgana toen ze tegen de muur aanzakte. hij voelde een enorme bezorgdheid al had hij dat niet vaak. toch lette hij ook op gwydion die nu elk moment kon ontwaken.

Gwydion lag nog verslapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:56 pm

Morgana

Ik kijk even terug naar Halwende en glimlach.
"Het gaat wel hoor, okee voor zover het na zoiets kan gaan."
dat laatste voeg ik er na een korte aarzeling aan toe. Nog zo'n trekje dat ik gemeen heb met Xania, alleen heeft zij het een stuk sterker dan ik. Ik kan soms wel toegeven dat het niet gaat.

Xania
Heeft alleen maar oog voor Gwydion.
Toch ben ik blij dat Morgana het voor elkaar gekregen heeft, maar ik weet niet zo 1,2,3 iets te zeggen om haar en Halwende te bedanken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 3:58 pm

Halwende knikte even met een vage glimlach "kan ik nog ergens mee helpen? moet ik je ergens naartoe brengen?" vroeg hij, maar direct daarna besefte hij dat dat uit zijn mond heel raar moest klinken.

Moeizaam knipperde gwydion zijn ogen. nu had hij god dank wel de kracht zich beter in te houden, maar dan moest hij niet verder bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 4:03 pm

Morgana
Ik moet een glimlach even onderdrukken, dat klinkt inderdaad wel erg raar. Zodra ik zie dat Gwydion zijn ogen opend, sta ik op.
"Goed, je overleeft het wel, en ik weet ook dat je het niet expres deed. Maar ik zal je maar aanraden voorlopig uit mijn buurt te blijven, wil je tenminste geen pijl door je kop heen krijgen. Of beter gezegd, door je nek."
zeg ik duidelijk tegen Gwydion en loop dan wat moeizaam weg. Waar is die vervloekte boog als je hem nodig hebt (om op te steunen).
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Emptydo dec 23, 2010 4:05 pm

Gwydion wilde wel reageren maar deed het niet, eerst die rot dorst onder controle krijgen. het was al een wonder dat het zo lang goed ging.

Halwende kwam overeind en zag morgana moeite doen "hier." antwoorde hij terwijl hij haar ondersteunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 10 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: