RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 6:58 pm

Morfran liet Xania los en grijnsde breed. "te laat prinsesje van me, het gif zit reeds in je." zijn ogen kleurde fel net als het restje gif wat aan zijn klauwen zat en dus ook in Xania het gif was geactiveerd.

Aislinn keek op met haar haar compleet door de war (moest even x3) "weet ik niet precies, maar er is iets aan de hand."

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 7:01 pm

Xania
"Ik ben geen prinsesje."
sis ik naar hem. Ik blijf doorgaan en krijg het uiteindelijk nog voor elkaar die watermonsters te vernietigen. Dan zak ik toch op mijn knieen, niet meer in staat op mijn benen te blijven staan. Klote gif....

Keith
(Ik zeg niets... x'd)
"Owkeee.... Als jij het zegt x)"
Er was net zoveel aan de hand, waarover Black Dragon en Lainys de details niet krijgen te horen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 7:09 pm

Morfran grijnsde breed en keek op Xania neer nu ze door haar knieën zakte "klopt, je bent slecht een zielig geval wat alleen kan toekijken en afwachten tot je iedereen kwijt bent."

Aislinn keek Keith aan en gaf hem een zoen (op het meest doelloze moment ever O.o')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 7:11 pm

Xania
"Dan ben ik in ieder geval nog niet zo laag gezonken als jij."
Ik probeer met wat moeite weer op te staan en kijk Morfran recht in zijn ogen aan. Mijn ogen zijn weer vuurrood, zoals altijd wanneer ik met vuur heb gespeeld.

Keith
(Dat soort zaken bedoelt ie ook x'D Allemaal dingen die wij maar met rust zullen laten)
Ik zoen even terug.
"Maar wát is er dan aan de hand of weet je dat niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 7:29 pm

Aislinn schudde haar hoofd "ik weet het niet goed, een indringer heb ik het gevoel.."

Morfran keek haar aan met zijn gif gekleurde ogen. alles om hem heen verdorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 7:32 pm

Xania
Ik glimlach even, jaja, die kwam even hard aan, valse gifmenger.
Met heel wat moeite blijf ik op mijn benen staan, zo snel als gaat nadenkend. Ik weet de beste uitweg, veranderen in een draak. Daar zitten echter 2 grote problemen bij:
- Ik weet niet of het gif ook 'meegroeit', dan kan ik er wel eens echt aan ten onder gaan.
- De kans bestaat dat Zandor nog niets over mijn drakenvorm weet, en als dat zo is, moeten we dat vooral zo houden.

Keith
"Wil je dat ik ga kijken?
Voel je je dan beter?"
Alles om haar op haar gemak te stellen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 8:09 pm

morfran deed ongevreesde een stap in haar richting.

Aislinn keek op en drukte zich dicht tegen hem aan "nee, ze vinden hem vast wel als hij er is." met andere woorden was ze niet van plan hem te laten gaan x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 8:12 pm

Keith
"Nou vooruit dan maar x)"
Ik sla mijn armen om haar heen x)

Xania
Ik kijk hem stak aan, nog steeds nadenkend over manieren om uit deze situatie weg te komen.
"Wat heb je met hen(Gwydion en Halwende) gedaan?"
vraag ik dan vol afkeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 8:17 pm

Morfran lchte vals "Dat lieve vriendje van je zal voorlopig niet meer bijkomen, en wat betreft die ander. halwende. hij heeft me genoeg dwars gezeten. zo lang heeft hij niet meer."hij grijnsde breed.

Aislinn grinnikte x3 nog in een grinnik bui van iets wat Black Dragon en Lainys niet mogen en willen weten O.o'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 8:19 pm

Keith
Eist privacy van Lainys en Black Dragon x)

Xania
"Laat hen gewoon met rust."
Vooral van dat van Halwende schrik ik even.
Zonder verdere aankondiging verander ik weer in een sabeltandtijger en spring razendsnel naar zijn keel. Als ik die op de een of andere manier toch niet te pakken krijgt, zullen er iig een paar vlijmscherpe klauwen zijn borstkas in verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 8:45 pm

Aislinn wou ook privecy dus LAinys en black dragon gaven hen die wederom x3

Morfran ontweek de aanval "weetje prinsesje, dat gif in je lijf verzwakt jou niet alleen, maar laat mij ook precies weten wanneer je zoiets van plan bent." hij grijnsde breed.

Gwydion lag bewusteloos op de grond.
Halwende was nog vaag bij bewsut zijn en lag te stuip trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 9:23 pm

Xania
"Kun je niet ophouden me zo te noemen...?"
mompel ik grommend terwijl ik weer terugverander. Verdorie!
Dan verander ik maar terug.
"Wat wil je eigenlijk van me? Wil je me nog steeds dood hebben of heb je andere achterlijke plannen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 9:28 pm

Morfran grijnsde breed.
Halwende tilde zijn hand op, zwak maar aanwezig kwamen zijn woorden aan die hij met zware stem sprak. het leek alsof morfran zijn huid gemaakt was van een amsker wat begon te breken. toen zweeg Halwende. zijn hand viel neer en het werd stil Morfran dook achteruit na de spreuk die op hem inwerkte maar het leven verdween uit Halwende zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 9:33 pm

Xania
Ik vloek even en besluit dan met laatste krachten het hoofdstuk Morfran voorgoed af te sluiten. Nu hij achteruit is gedoken, stort ik weer een grote vlammenzee over hem uit, waaraan niet meer te ontsnappen valt. Vlammen die hem desnoods levend verteren, mij interesseert het niet.

Morgana
Is uitgepraat, laat soldaatje vredig sterven x)
Dan loopt ze terug richting de hoofdpoort en ziet dan wat er aan de hand is. Onmiddelijk leg ik een pijl op mijn boog die ik op Morfran richt, ondanks dat hij enkele seconden daarna niet meer zichtbaar is. Met de pijl op mijn boog loop ik er naar toe, klaar om die gast neer te schieten als dat nodig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 9:35 pm

Morfran schreeuwde toen de vlammen aan hem trokken hij stak zijn hand uit om Xania in gif op te doen gaan.

Halwende staarde levenloos voor zich uit. zijn ziel was ondertussen al naast zijn lichaam en keek toe naar hoe hij lag.

gwydion was bewusteloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 9:38 pm

Xania
Ik slaak dan een kreet van pijn maar ben niet van plan nu nog op te geven. Een van mijn vrienden vermoorden doe je dus echt niet ongestraft.
Dan besluit ik de gok toch te wagen en verander in die immense draak. Zodra de vlammen om Morfran heen verdwijnen kijkt hij dus oog in oog met de enige levende draak.
Het kan nu wel, omdat ik er toch een einde aan ga maken.

Morgana
Ik ren dan naar Halwende toe en vloek even.
Snel controleer ik Gwydion, dat valt wel mee. Die is tenminste niet dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 9:39 pm

Morfran zijn ogen vergrote maar voor er verder nog iets kon gebeuren bezweek hij en zakte hij door zijn benen.

Halwende zag hoe Morgana vloekte. hij bleef stil en keek naar zichzelf. dit was nogal onverwacht..

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 9:42 pm

Xania
Dat dacht ik al. En nu haal je al dat gif uit Gwydion en Halwende!
Laat ik door zijn hoofd heen dreunen. Meet de drakencommunicatie.
Nu voel ik me toch alweer een stuk sterker ondanks al dat gif.


Morgana
Handschoenen uit x)
Dan leg ik een hand op zijn voorhoofd en sluit mijn ogen. Gif, verdorie.... Dat gaat lastig worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 9:43 pm

Morfran keek op met een valse blik "nooit." siste hij. waarna hij de vlammen niet meer kon verdragen en bewusteloos neerviel. wachtend op de dood.

Halwende keek op toen Morgana haar handschoenen uit deed en knielde aand e andere kant van zijn lichaam neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 9:46 pm

Xania
Ik laat de vlammenzee dan stoppen en buig mijn grote kop over hem.
Dat dacht ik dus wel
dreunt er woedend door zijn hoofd heen.

Morgana
Ik heb wel het vermoeden dat Halwendes ziel hier nog ergens rond is blijven hangen, dus dat moet het al wat makkelijker maken.
Met behoorlijk wat moeite begin ik het vergif uit zijn lichaam te trekken en hem verder te heelen. Vergif is nou niet bepaald mijn specialiteit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 9:49 pm

Halwende zag hoe Morgana bezig was met zijn dode lichaam. hij keek haar aan hoewel zij hem niet zou zien. hij keek naar haar hand en begon het langzaam te begrijpen. hij liet zijn hand boen de hare rusten, zelfs als overleden ziel had je energie dat wist hij. en nu deelde hij dit dan ook met Morgana.

Morfran was buiten bewust zijn >.< op dat moment stierf ook Morfran.

Gwydion bewoog langzaam zijn hoofd wat. nogsteeds niet bij maar een groot deel van het uitgedeelde gif was gedeactiveerd nu morfran dood was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 9:57 pm

Morgana
Ik voel de plotselinge energie en glimlach even, wetend dat dat waarschijnlijk inderdaad Halwende is.

Xania
Als ik merk dat hij dood is, verander ik met wat moeite terug.
Nog net voor ik op de grond zak, weet ik naar Gwydion toe te lopen.
Morgana ontfermt zich over Halwende, dus dat zal wel goed komen.
Op mijn knieen zak ik naast Gwydion in het gras en praat zacht tegen hem, hopend dat hij het hoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 10:00 pm

Gwydion hoorde ergens in de verte Xania haar stem, maar echt goed reageren kon hij er niet op.

Halwende gaf zijn energie hopend dat het zou werken. hij keek toe naar wat Morgana deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 10:03 pm

Morgana
Ik doe mijn uiterste best en weet dan met heel veel moeite het gif uit hem te trekken, wat ik onmiddelijk via mijn andere hand in een soort glazen flesje laat lopen.
Daarna ga ik op zoek naar het levende deel van Halwende, die inderdaad dus tegenover mij zit. Met een grijns trek ik hem terug zijn eigen lichaam in.

Xania
"Gwydion!"
Ik schud hem even zacht door elkaar, ergens bang dat die Morfran hem echt iets heel ergs heeft aangedaan. Om mezelf maak ik me allang geen zorgen meer, dat komt wel goed vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Emptyma dec 13, 2010 10:08 pm

Halwende voelde hoe hij werd terug getrokken. hij opende zijn ogen en keek Morgana aan, meteen daarna begon hij even te hoesten, al dat gif was ook niet lekker en het feit dat hij met zijn mond open had gelegen hiel ook niet tegen een droge keel x3

Gwydion kon niet reageren en werd slap heen en weer geschud.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 6 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: