RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 39  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 12:34 pm

Adalrico keek op toen hij Kana zag. hij stond op en keek naar de commandant "Commandant, wat waren mijn orders? ik heb dingen te bespreken alleen met heer Elahad. breng hem terug naar de kamer geef hem van mijn part een dienstmeid om zich mee te vermaken."

Aaralyne liep weg vand e dienstmeisjes en hoorde ze verder roddelen op de achtergrond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 12:37 pm

Commandant
Loopt naar Kane

Kane
Ik sta al klaar om hem koste wat het kost te doden.

Valashu
Ik werp een scherpe blik op Kane en probeer zijn haat enigszins onder controle te houden.
"Je hoort wat er is gezegd."

Kane
Ik kijk terug naar Valashu met een duistere blik en loop dan maar mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 12:39 pm

Aaralyne liep door de gangen en keek op toen ze voetstappen hoorde met moeite keek ze naar de grond om onderdanig te zijn.

Adalrico keek de twee na en keek toen licht grijnzend naar Valashu
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 12:47 pm

Kane
Ik loop terug naar onze kamer en smijt keihard de deur achter me dicht x'D

Valashu
Ik blijf met een uiterst neutrale blik naar hem terug kijken en wacht rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 12:55 pm

De commandant liep verder om zoals de koning had gezecht een dienstmeid aan te bieden hij zag Aaralyne op de gang en pakte haar boven arm op . ze keek licht geschrokken op ze was toch niet betrapt!? "meekomen, de koning heeft gevraagt om een dienstmeid om zijn gast mee te behagen." Aaralyne trok haar neus op maar niet in het zicht toen ze door kreeg naar welke kamer ze werd gebracht zag ze ook de positieve kant in. de commandant klopt eop de deur "een meid." zei hij alsof het de gewoonste zaak was en hij duwde Aaralyne naar binnen.

Adalrico bekeek Valashu eens goed "mijn beste neem toch wat te drinken." begon hij toen hij een bediende naar voren liep komen met een glas wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 12:58 pm

Kane
Ik draai me woedend om maar grinnik even (als deur dicht is) als ik zie dat het Aaralyne is.
"Komt dat even goed uit. De koning is alleen met Valashu, ze wilden me er niet bij hebben. Er is iets aan de hand. Heb je je mond voorbij gepraat?"
vraag ik kil.

Valashu
Ik kijk even naar het glas wijn en pak het dan maar aan, aangezien ik het niet met goed fatsoen kan weigeren.
Toch wacht ik nog even met drinken.
"Heeft u geen dorst, majesteit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 1:03 pm

Aaralyne keek op en kolpte haar kleren af "nog niet" zei ze kalm "maar dat ga ik nu wel doen. volgens de dienstmeiden word jij ervan verdacht magier te zijn daarbij zeggen ze ook dat de koning jou vanavond wil oppakken en als het even kan exuteren. je metgezel Valashu is hij nu aan het uithoren of hij netzo is zo ja gaat hij vanavond ook ten onder als alles volgens zijn plan loopt en zo niet ben alleen jij de pineut omdat hij verwacht dat je niets weet. oeps, mijn mond voorbei gepraat."

Adalrico grijnsde licht "wel nee, je wantrouwd me toch niet? een goede gast zoals jij hebt toch niets te vrezen." zei hij enigsinds kil met de wijn was niets aan de hand maar als hij niets zou drinken maakte dat hem verdacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 1:29 pm

Kane
Door haar toon moet ik toch even lachen.
"Al goed, al goed. Dus hij weet ervan hmm? Dan hoop ik voor Val dat hij zijn mond niet voorbij praat, want dan komt hij niet zo makkelijk die troonzaal uit. Als hij nou gewoon zegt dat hij er niets van weet, kunnen we nog weg uit deze gevangenis. Val is trouwens geen magiër, zoals wij, althans, half, hij is half elf, half magïer."

Valashu
"Het spijt me, ik ben niet aan uw gebruiken gewend. Bij ons is het gewoon dat niemand een glas krijgt aangeboden en een slok drinkt voor de koning zijn glas heft.
Ik hoop dat u mij mijn onwetendheid wil vergeven."
Ik neem dan uiteindelijk toch maar een slok wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 6:27 pm

Aaralyne knikte evene n ging voor de spiegel staan. ze gooide haar haar lichtelijk door de war en trok haar kleren iets schever ze keek om "aangezien ik het in die maanden die ik hier werk nog nooit heb gezien dat een meisje er geheel netjes uit de kamer komt was ik ook niet van plan argwaan te wekken." legde ze uit. toen keek ze Kana aan "trouwens ik heb ergens ook een klein vermoeden wie je veraden zou kunnen hebben. ik zoek het nog uit maar ze maakt zichzelf erg verdacht. één van de dienstmeisjes komt veel vaker dan de andere bij de koning daarbij of ze het nu wil verbergen of niet weeet iedereen dat ze half mens half elf is en dat zou betekenen dat de koning haar zou exuteren mijn vermoedens zijn dat ze onder één hoedje met de koning speelt. en zoals ik zei de dienstmeisjes weten alles maar de koning zal hun toch nooit wat vragen omdat ze wat dat betreft te min voor hem zijn." ze klikte een bovenste knoopje los niet dat je er veel meer door zou zien maar toch was ze niet van plan door de mand te vallen doordat ze er niet gehavend genoeg uitzag. jammergenoeg waren de vrienden van de koning op zijn minst net zo erg als hijzelf was volgens de geruchten van sommige.

Adalrico knikte even deze test had hij doorstaan. hij wuifde de bediende weer weg. "zeg eens, ik neem aan dat U aan mijn zijde staat vanzelf sprekend. maar hoe zeker bent U er van dat Uw bediende dat ook is."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 7:14 pm

Kane
"Je hebt je goed ingeleefd in je rol, hmm?
Zoek het inderdaad maar verder uit.
De anderen zien er slechter uit. Kom eens hier."
Ik loop naar der toe, zet een paar vingers tegen haar wang en trek er iets aan leven uit, zodat het bloed andere kanten op gaat en de plekken helemaal blauw worden. Niet dat ze er wat van voelt, maar de plekken zijn een stuk doder omdat het bloed er voorlopig niet meer wil komen, dus zo creeer ik een paar bloeduitstortingen.

Valashu
Ik doe alsof ik uiterst verbaasd ben dat iemand aan Kane zou kunnen twijfelen.
"Vanzelfsprekend majesteit. Ik ken mijn bediende al jaren en ik weet hoe hij in elkaar zit. Ik zou niet in kunnen denken dat hij niet aan Uw zijde zou staan. Zijn plaats is bij mij en dat weet hij, hij hoort mij te volgen en dat doet hij ook, al jaren."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 7:25 pm

Aaralyne keek even op en merkte toen wat hij deed ze knikte even, dat was een stuk beter dan haar idee om straks iets te zoeken om haarzelf een klap mee te verkopen.

Adalrico keek Valashu eens goed aan. "wellicht als U zovele jaren met Uw knecht optrekt zijn Uw intensies jegens mij dan ook niet puur. geen zorgen ik ben niet van plan één van U te verdenken maar U begrijpt ik heb zekerheid nodig aangezien er nog altijd een aantal zijn die mij niet kunnen waarderen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 7:33 pm

Kane
Ik bekijk haar even.
"Al een stuk beter, je voelt er niets van hmm?"

Valashu
Ik kijk gewoon terug met een neutrale blik.
"Ik heb geen enkele reden om geen pure intensies jegens U te hebben, majesteit. Evenals mijn bediende. Ik begrijp dat u zekerheid nodig heeft, dat heeft elk groot vorst nodig. Mensen die niet kunnen waarderen wat hun vorst voor hen doet, met zijn goede bedoelingen en wijsheid, zijn altijd ondankbaar en ongewenst."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 7:39 pm

Aaralyne schudde haar hoofd "totaal niets." ergens hield ze zich in haar kleren goed te doen, want als haar kledij al goed zat was het vrijwel al te weinig dus laat staan nu.

Adalrico knikte even "Ik geloof U, ach waarom eet U vanavond toch niet bij mij aan tafel, hellaas kan ik Uw bediende er niet bij latenm omdat we meer hoog bezoek krijgen en een aantal van hen het niet prettig vind, maar als de meid hem goed is bevallen kan ze hem vanavond wel weer tot dienst zijn en anders heb ik een ruim asortiment" hij grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 8:11 pm

Kane
"Waar worden die andere dienstmeiden nog meer in elkaar geslagen, nek ook of alleen gezicht?"

Valashu
Ik weet dat ik niet met goed fatsoen kan weigeren en knik even.
"Dat zou me een eer zijn, majesteit. Ik geloof wel dat die meid hem zal bevallen, hij leek eerder al wel in haar geïnteresseerd. Maar mocht dat niet het geval zijn, zal ik iemand anders roepen. Het is erg vriendelijk van U om zelfs aan mijn bediende te denken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 8:14 pm

Aaralyne keek even op "waar denk je nog meer" mompelde ze "maar dat hoeft nu ook weer niet" voegde ze er meteen aan toe x3

Adalrico grijnsde breed "ach, het is slechts een kleine moeite " zei hij vals. "als er verder geen problemen zijn bent U weer vrij te gaan" voegde hij er aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 8:19 pm

Kane
"Nee, die plekken zie je niet zolang je je kleren aanhoud, en ik mag aannemen dat je je niet zover verláágd om voor iemand je kleren uit te trekken. Zoals sommige mensen maar al te graag doen, dat stelletje zwakkelingen."
zeg ik grinnikend en leg dan een hand in haar nek tot die ook blauw word.

Valashu
"Dank U, er zijn geen problemen, aangezien er absoluut niets op Uw gastvrijheid valt aan te merken." Ik maak even een kleine buiging en loop dan de troonzaal uit. Zodra de deuren achter me dichtvallen moet ik me inhouden om niet naar de kamer te rennen, en ik dwing mezelf rustig te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 8:23 pm

Aaralyne liet Kane zijn gang gaan "pfft ze mochten willen dat ik dat deed." antwoorde ze met afschuw in haar stem. "ik ben tot veel bereid maar dat gaat me toch echt te ver."

Adalrico grijnsde en bleef onderuit gezakt op zijn troon zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 8:29 pm

Kane
Ik grinnik even en haal mijn hand uit haar nek.
"Zo kom je wel door de keuring heen denk ik."
zeg ik met een grijns.

Valashu
Zonder te kloppen duw ik de deur van onze kamer open en doe die weer achter me dicht.
Kane zou dat meisje nooit iets...
Halverwege die gedachte blijf ik staan kijken naar Aaralyne's gehavende gezicht.
"Wat heb je...?"

Kane
"Wil je ook?"
Ik til mijn hand op waar een klein beetje zwarte rook vanaf komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 8:33 pm

Aaralyne grinnikte even maar werd al snel serieus ze keek om naar Valashu "Oké wat is er precies gebeurd en sla niets over. de koning was je daarnet namelijk aan het testen aangezien ze vanavond als achter Kane aangaan. één van de dienstmeisjes heeft waarschijnlijk haar mond voorbij gepraat en ze weten dingen soms nog sneller dan degene wie het overkomt." even keek ze in de spiegel, inderdaad, ze was nu net zo'n slet als al die andere meisje. tenminste zo zou het oog zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 8:48 pm

Valashu
Ik vertel het hele verhaal en eindig met:
"Ik kon verdomme geen nee zeggen, dan zou hij doorvragen en doorhebben dat ik ook anders ben."

Kane
Ik vloek even en begin als een tijger in een kooi door de kamer heen te lopen.
"GVD... Je hebt inderdaad het juiste gedaan. Naja ik zal het vanavond alleen moeten. Maar jij hoort vanavond dus naar mij te komen, hmm?"
zeg ik tegen Aaralyne.
"Dan zullen we ze eens laten zien hoe erg ik me vermaak. Okee, luister. Je weet inmiddels wat ik kan, ik kan je ook tijdelijk, laat ik maar zeggen halfdood maken alsof ik je volledig in elkaar geslagen heb. Dan laat ik jou hier in die rotstaat achter en glip weg voor de wachters komen. Jij kan dan nog net vertellen dat je me wilde tegen houden, en zo zullen ze jou niet snel verdenken hmm?
En Val jij doet alsof je van niets weet en gaat naar dat achterlijke diner van je."
zeg ik op fluistertoon zodat niemand buiten de kamer het kan horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptywo aug 25, 2010 8:55 pm

Aaralyne knikte "dat is goed, wacht" ze liep snel naar het bureau waar een papier lag en een veer met inkt. ze begon een plattegrond te schetsen. "dit zijn de routes die de bediende nemen. mocht je toch in het nou worden gedreven zijn dit ook mogelijke nooduitgangen. je weet het immers maar nooit." vrij snel had ze een platte grond met een kruis "daar is deze kamer"ze wees het kruis aan. "het zijn nog niet alle wegen maar ik werk hier ook nog geen maand." ze keek naar de twee "het is beter als ik nu terug ga anders krijgen ze argwaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptydo aug 26, 2010 4:33 pm

Kane
Ik knik even.
"Dank je."

Valashu
Ik zucht even, fijn dan zit ik straks naast die vervloekte koning als het bericht binnenkomt dat Kane ontsnapt is... Dat gaat leuk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptydo aug 26, 2010 4:35 pm

Aaralyne knikte even "Sucses jullie." ze liep richting de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptydo aug 26, 2010 4:39 pm

Valashu
"Jij ook."
mompel ik zacht en plof op mijn bed neer, damn dit gaat niet zoals gepland.

Kane
"Jij volgt vanacht gewoon met Altaru okee? We weten allebei het adres, probeer dus stil weg te komen zonder dat iemand het merkt."

Valashu
Ik knik even.
"Als ik nog levend uit die troonzaal kom moet de rest ook lukken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Emptydo aug 26, 2010 4:41 pm

Aaralyne liep de kamer uit en kreeg meteen al een aantal blikken. gespeeld verlegen probeerde ze haar kleding weer recht te trekken. de uren vlogen voorbij en Aaralyn had zich opgeknapt Valashu zou zo elk moment voor het diner gehaald kunnen worden en dan zou zij onverwacht in elkaar geslagen worden. wat een verrassing.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Het RPG - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 3 van 39Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 39  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: The country of Mesh-
Ga naar: