RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 37, 38, 39
AuteurBericht
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 4:37 pm

Kane
"Toch wat fouten gemaakt, hmm?
Maargoed, geen slechte tactiek. Als je iedereen vermoord, heb je in ieder geval ook de verraders.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Maarja, wat als er nou maar 2 verraders waren... Zo veel onschuldigen, allemaal dood.."
Zelf heb ik daar totaal geen moeite mee, maar de meeste anderen wel. Des te leuker om het erin te wrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 4:39 pm

Deze inwrijf tactiek kende ze al en ze schudde haar hoofd "nee het merendeel was verraad dat zeker." ze keek op naar Kane "alleen in het begin handelde ik uit paniek." haar stem bleef kalm, zo lang met hem omgaan had haar geleerd er zelf kalm onder te blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 4:41 pm

Kane
Dat is nou jammer...
"Je moet je ook niet door paniek laten leiden, voor je het weet doe je nog eens iets doms..."
En als ik boos was geweest over wat ze had gedaan, was dat heeel dom, want dan ging zij er ook zonder pardon aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 4:45 pm

Amora zuchte "je meent het?" vroeg ze wat sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 4:47 pm

Kane
"Maargoed, zelfs als je niet in paniek bent, doe je nog wel eens domme dingen."

Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 4:53 pm

Amora schudde haar hoofd maar voor ze iets kon zeggen trok het geritsel uit de bosjes haar aandacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 5:03 pm

Kane
Zodra ik het ook hoor, laat ik Sorcerer een stuk draaien, zodat hij zegmaar haaks staat op de richting waaruit het geluid komt. Dus met zijn zij er naar toe.
Even klinkt het geluid van het kille staal dat ik uit de schede trek. Nu maar een zwaard, aangezien twee op een paard uiterst onhandig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 5:06 pm

een lach was te horen waarna een groep zich om de twee heen sloot "wel wel, jullie zochten we nog." Amora trok haar wapen en grijnsde licht "toevallig is dat van mijn kant wederzijds." "meisje, je hebt geen kans, het was een val." een doffe plof was te horen. het hoofd van de man lag op de grond "en dat was nu precies waar ik op gerekend had."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 5:12 pm

Kane
"Er bestaat geen jullie...
Gelijk al alsof we bij elkaar horen, nou nooit van mijn leven(s)..."
Dat laatste mompel ik er zachter achteraan, al interesseert het me niet wie het hoort.
"Maar wat een leuke reĂĽnie."
Dan zie ik dat hoofd vallen en begin te lachen. Dit kan nog eens heel gezellig worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 5:15 pm

zwaarden werden getrokken en een grotere groep verscheen "dit is te makkelijk jongens." siste Amora grijnzend waarna ze een aanval blokkeerde en het lijk van diezelfde man al snel op de grond viel "weten jullie nu dan nog niet dat jullie geen partij zijn voor mij ondanks dat ik halfbloedig ben?" ze negeerde Kane voor nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 5:18 pm

Kane
Vooruit dan maar..
Ik laat me rustig van Sorcerers rug afglijden en trek mijn andere zwaard uit de schede.
Zonder al te veel moeite te hoeven doen, komt er langzaam een dichte verstikkende rookwolk aanzetten.
Een groot deel van de groep valt dan ook al zowat stikkend neer, altijd leuk =)

Sorcerer
Ik blijf achter Kane staan, braaf zijn rug beschermend. En reken maar dat er wat schedels verbrijzelt worden van sukkeltjes die denken mij aan te kunnen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 5:21 pm

Amora zag de rook aankomen, niet haar favoriet maar toch. het duurde zo ook niet lang voor elke verrader zijn laatste adem uitblies.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 5:24 pm

Kane
Het overgebleven zooitje krijgt zonder pardon een zwaard door zijn hart heen gedouwd.
Heerlijk al die energie, zoveel doden. Maar ik heb nu dus totaal geen zin om me te gaan uitsloven, dit is zo veel makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 5:25 pm

Nadat iedereen was afgeslacht kwam de duif wederom aanvliegen. Amora ving de duif en haalde het meganisme van zijn pootje waarna ze hem losliet om vrij te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyvr feb 25, 2011 5:28 pm

Kane
Ik loop even langs het groepje, hmm..
Een groot deel herken ik niet, maar een aantal wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyza feb 26, 2011 2:39 pm

Amora borg haar wapens op en liep naar Disturbia. ze zag Kane rondkijken en steeg ondertussen geruisloos op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyza feb 26, 2011 2:45 pm

Kane
Ik heb het heus wel door, maar loop rustig door. Als ik alles bekeken heb loop ik weer naar Sorcerer en klim in het zadel van de enorme hengst.
Zonder verder een woord te zeggen, laat ik hem 180 graden omdraaien en wegstappen over de lijken die allemaal verdwijnen in een dichte rook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyza feb 26, 2011 2:47 pm

AMora trok haar neus even op, steeds weer die stinkende rook. nee tegen magie had ze niets maar dat soort magie. Disturbia schraapte met haar hoef waarna ze licht steigerde. Amora keek op naar de merrie en toen naar Kane waarna ze zich bijdraaide om te vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyza feb 26, 2011 2:49 pm

Kane
Zo en niemand die ooit nog ziet wat er gebeurd is.
Best makkelijk om zo alles en iedereen om je heen te doden..
Zou ik ook prima bij al die anderen kunnen doen, hmmm...
En Val maar denken dat we vrienden zijn, kom op zeg, ik heb geen vrienden, ik wil geen vrienden.

Sorcerer
Ik krom mijn hals om meer ruimte te krijgen en draaf er dan zonder commando vandoor. Dat stappen gaat me te langzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyza feb 26, 2011 2:51 pm

Amora spoorde disturbia aan waarna ze er in volle galop vandoor schoot.
Geen tijd om bij te praten, daarbij Kane gaf toch om niemand dus waarom nog de moeite doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyza feb 26, 2011 3:25 pm

Kane
Blij dat ik daar ook weer van af ben, laat ik Sorcerer nog wat harder doordraven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Emptyza maa 26, 2011 12:23 pm

Amora spoorde haar paard aan, Nog niet wetend welke richting ze nu op zou gaan galloppeerde ze als een speer door de bossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Het RPG - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   Het RPG - Pagina 39 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 39 van 39Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 37, 38, 39

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: The country of Mesh-
Ga naar: