RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 5:24 pm

Vermonia knikte "En met jou spreek ik nog wel een hartig woordje." ze keek venijnig naar Gakupo waarna ze haar hand op Xena haar schouder legde en haar afzette.

Kimiko zuchtte diep, ze kon beter gaan slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 5:32 pm

Xena
Eenmaal daar knik ik even dankbaar en loop dan de straat uit.

Asher
Ik plof neer op de bank en kijk of er nog wat op TV is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 5:33 pm

Gelijk daarna verdween veronia weer terug naar pakistan.

De volgende ochtend rekte Kimiko zich uit. slaperig opende ze haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 5:35 pm

Xena
Ik ga door naar huis en alles x'D

Asher
Ik ga na een tijdje ook maar slapen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 5:55 pm

Kimiko kwam die ochtend haar bed uit. slaperig liep ze naar de badkamer waar ze zich opfriste. Ze at haar ontbijt en trok haar jas aan om even een frisse neus te halen.

Gakupo lag nog lang en breed te slapen. luilak xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 6:02 pm

Asher
Ik ben al helemaal gedouched, aangekleden en heb al ontbeten. Op mijn gemak controleer ik of ik alle USB-sticks en andere zooi heb en trek dan nog even mijn overhemd recht. Te netjes voor mij, maar het went x'd

Xena
Ik lig ook nog te slapen, maar ik leef ook eigenlijk 's nachts, dus dan mag het x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 6:09 pm

Kimiko liep verder. ze hoorde geblaf en keek vreemd op, plots dribbelde er een hond haar richting op. geschokt keek ze naar het dier "wat doe jij hier?" stamelde ze. De vriend die ze altijd uit de problemen hielp stond nu voor haar neus. doordat ze hem gered had werd zij betrapt!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 6:10 pm

Asher
Ik trek mijn schoenen aan, ga naar buiten en trek de deur achter me dicht. Ik doe de deur op slot terwijl ik even op mijn horloge kijk. Alle tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 6:14 pm

"nee ik loop niet met je mee.." mompelde ze. ze zag de blikken van de mensen en werd nerveus. De hond sprong daarna ook nog eens op en steelde de sjaal die ze om had, niet dat het koud was maar hij was voor de sier. De hond rende er vandoor "He!, valsspeler geef terug!" Ze rende achter de hond al was rennen niet haar sterkte punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 6:17 pm

Asher
Ik kijk wat verbaasd op als er opeens een hond voorbij komt gerend met Kimiko erachteraan.
"Lukt het?"
Ik wist niet dat ze een hond had x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 6:20 pm

"eeh ja hoor!" riep kimiko nog na toen ze achter de hond een steegje in stoof. daar had de hond plaats gemaakt voor een japanse tiener jongen die de sjaal vast hield "ik heb je hulp nodig." Kimiko kreeg zowat een hart verzakking toen ze zag dat hij zo open en bloot was om 'geploft'.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 3:33 pm

Asher
Ik haal mijn schouders even op en loop dan toch maar naar mijn auto. Het zal allemaal wel, ik moet werken x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyzo mei 15, 2011 5:32 pm

Kimiko keek vlug achterom en keek Takashi weer aan "Wat doe je hier?" vroeg ze paniekerig. Takashi keek haar kort aan waarna zijn blik naar de grond gleed. Kimiko haalde diep adem en liep naar hem toe. "Ben je ongedeerd?" vroeg ze, zijn zwijgen wees haar erop dat hij ook verjaagd moest zijn of iets in die richting. Takasi schudde zijn hoofd "Gewond?" Weer schudde Takashi zijn hoofd. "Nou.. vooruit dan maar. maar houd je gedeist voor nu." Takashi keek op en omhelsde Kimiko met een glimlach "Bedankt!" Het hele gesprek was in het japans geweest. wat moest ze anders Takashi zou nu ook deze taal moeten leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 6:29 pm

Asher
Met de auto naar zijn werk x'D

Xena
Met de gordijnen dicht lig ik languit op de bank. Ik lijk wel een vleermuis met mijn lichtfobie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 6:34 pm

Kimiko zuchtte diep en wenkte Takashi. Als een trouwe hond liep Takashi met Kimiko mee richting haar huisje "Wow.. woon jij hier!?" Kimiko krabte zacht op haar achterhoofd "Tsja eeh.. komt het op neer.Kimiko zuchtte diep. "Ik heb alleen niet heel veel ruimte voor een tweede.. mens." schuldbewust keek ze haar vriend aan. "Oh, geen probleem, ik houd me wel gedeist als hond." Kimiko glimlachte en knikte "Tot ik iets ander skan betalen zou dat fijn zijn. Maar.. houd je het nu wel vol dan? hele dagen?" Takashi dacht na. "Misschien alleen om te slapen?" Kimiko knikte "goed dan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 6:37 pm

Asher
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik ga twijfelen aan Kimiko. Er is overduidelijk iets aan de hand, dat zenuwachtige gedrag, die vreemde hond, telefoontjes om niets...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 6:46 pm

Kimiko keek de kamer rond. "dus.." iets te drinken?" vroeg ze maar. Takashi keek op en knikte "als het kan graag." Kimiko knikte "Loop anders maar even mee, dan zie je waar alles staat en kun je het in het vervolg zelf ook pakken." Ze glimlachte vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 6:49 pm

Asher
Ik blijf de rest van de dag er over na lopen denken, steeds meer vragen spoken door mijn hoofd. Die vreemde shapeshifter, Kimiko die zich vreemd gedraagt... Nee dat kan gewoon niet, dat is gewoon puur toeval. Jé wil gewoon dat zij ook een shapeshifter is, mopper ik in gedachten op mezelf. Ondertussen heb ik mijn aandacht maar half bij de computers, maar zelfs met halve aandacht krijg ik de boel aan het werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 6:53 pm

Kimiko liet Takashi het huis zien. Ze gingen naar de woonkamer waar ze wat bij kletste.vanavond kwam het makkelijker uit dat hij menselijk zou slapen. ze zou zelf wel op de bank gaan liggen ofzo. morgen kocht ze wel een honden mand zodat hij goed lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 6:55 pm

Asher
Dit keer ben ik vroeg klaar en ik besluit op de terugweg maar even bij Kimiko langs te rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 7:01 pm

Kimiko stond op om de glazen naar de keuken terug te brengen toen ze een auto voor haar huis zag stoppen. ze wierp er een blik op en was wat verbaasd. Wat deed Asher hier? Ze keek op naar Takashi. "Eeh.. zou je misschien..?" Takashi keek op "Bezoek?" Kimiko knikte. Takashi reageerde daarop ook met ene knik. Hij liet zich op de grond zakken en leip vervolgens als viervoeter naar een hoek in de kamer en ging daar rustig liggen. Kimiko bracht de glazen weg en liep vervolgens naar de voordeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 7:44 pm

Asher
Nog voor ik kan aanbellen wordt er al open gedaan.
"Heey." zeg ik met een glimlach. Eigenlijk had ik eerst naar huis moeten gaan om me om te kleden, dit is veel te netjes voor me. Gelukkig valt het vandaag nog wel redelijk mee, het kan erger. Zeker als ik bij de Britisch Airways langs moet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 7:45 pm

Kimiko perste een glimlach op haar gezicht "Hi." Antwoorde ze. Oh help, ze was toch niet een afspraak vergeten of zoiets? Oh dat zou echt iets voor haar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 7:48 pm

Asher
Ik zie die zwaar geforceerde glimlach, goed misschien heb ik me echt in haar vergist. Misschien had ik maar beter niet kunnen komen. Er is iets aan de hand, dat is duidelijk. Maar dat hoeft niet daadwerkelijk iets heftigs te zijn, misschien is ze gewoon uit haar humeur ofzo.
"Ik stoor toch niet hoop ik?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Emptyma mei 16, 2011 7:52 pm

Kimiko kuchte formeel "Oh, welnee. Wil je anders even binnen komen?" Ze probeerde te ontspannen. gewoon doen alsof er niets is gebeurd dan gaat alles goed. Echter hield het idee dat ze Takashi in huis had niet om rustig te blijven. wat als hij weer zijn controle verloor en hij menselijk werd met Asher erbij!?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Het RPG                - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het RPG    Het RPG                - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Hide and Seek-
Ga naar: