IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Het RPG

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21 ... 39  Volgende
AuteurBericht
Black Dragon
Admin

Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 4:45 pm

Valashu
Ik heb me helemaal gewassen en alles en schone kleren aangetrokken.

Kane
Ik sta al die tijd een beetje voor me uit te staren, door het raam naar buiten. Ondertussen probeer ik af en toe de scharnieren van het raam, die gaat makkelijk open, 1e verdieping, naar benden klimmen moet lukken mocht er nou echt niets anders opzitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Lainys
Admin

Aantal berichten : 920

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 4:51 pm

de commandant had Aaralyne ondertussen al gevonden en trok haar mee naar de kamer. hij klopte op de deur en opende deze na een teken vanuit binnen. hij duwde Aaralyne naar Kane en boog voor Valashu "heer, de tafel is gedekt. zou U mij willen volgen"
Profiel bekijken https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 4:55 pm

Valashu
Ik kijk Kane en Aaralyne niet aan, alsof ik zo verwaand ben dat ik hen geen blik waardig keur.
"Natuurlijk commandant."
Ik loop met hem mee de kamer uit.

Kane
Zodra de deur dicht is wacht ik nog even en kijk Aaralyne dan met een grijns aan.
"Klaar om half richting dodenrijk te vertrekken?"
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 4:58 pm

Aaralyne legde haar hand tegen haar voorhoofd "oh nee doe me geen pijn." zei ze grinnikend.

de commandant liep voorop en boog weer voor de deuren van de zaal die open werden gedaan daarna liep hij de andere kant op. Adalrico keek op "ach komt toch naast mij zitten." hij stond op "vanavond ben je mijn eregast."
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 5:04 pm

Kane
"Pijn voel je nog niet, maar ik kan je wel vertellen dat je het niet leuk gaat vinden. Okee, liggen jij, ik verdoe mijn tijd hier."
zeg ik grinnikend en knik naar mijn bed, das wel de meest comfortabele manier, beter dan in een hoekje moeten zitten op de koude grond.

Valashu
Ik maak even een kleine buiging.
"Het is me een eer, uwe majesteit."
Ik ga maar braaf zitten en kijk gewoon heel opgewekt om me heen, ik weet van niets :F
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 5:06 pm

Aaralyne knikte en liep rustig naar het bed toe, dit zou echt de enigste keer zijn dat een man haar zo gehoorzaam in een richting van een bed zou zien lopen.

Adalrico grijnsde even en hefte zijn glas hij bracht een toost uit en begon daarna aan het diner.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 5:09 pm

Kane
Zodra ze ligt loop ik naar houd toe en houd een hand boven haar. Na al die jaren vind ik het nog steeds ergens wel een heerlijk gevoel om al die levenskracht binnen te voelen stromen. Toch doe ik het niet zomaar meer, ik heb nog wel een geweten. Zodra ik het vermoeden hebt dat ze nog maar net een paar woorden over haar lippen gaat krijgen haal ik mijn hand weg, aangezien haar lichaam niet volledig meer wil reageren.
"Zeg eens wat"

Valashu
Ik toast braaf mee en begin daarna ook te eten x'D
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 5:12 pm

Aaralyne lag maar wat op het bed en keek Kane aan. "wist je dat één van de meiden een crush heeft op de commandant" grinnikte ze wat vaagjes.

Adalrico knikte ondertussen naar de commandant in de hoek die wegliep en at verder. hij keek naar Valashu "Heer, ik moet toch de nodige zorgen uitspreken over Uw knecht. Ik weet dat U Uw vertrouwen in hem heeft gelegd maar mijn bronnen vertellen mij dat dat wellicht niet geheel terecht is."
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 5:17 pm

Kane
Ik kijk haar even aan.
"Hmm, je klinkt nog niet echt alsof ik je half om zeep heb geholpen. Zorg strx maar dat je genoeg weet uit te brengen. Ow en onthoud: Je kan niet meer lopen, je lichaam in bepaalde opzichten voorlopig even niet wat jij wil."

Valashu
Ik kijk hem geschokt aan. x'D (Hij kan wel toneel spelen Razz)
"Maar Majesteit, al zoveel jaren is er niets op zijn gedrag aan te merken. Hoe bedoelt U dat ik hem wellicht niet kan vertrouwen, als ik het U mag vragen?"
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 5:20 pm

Aaralyne knikte vaagjes "ik snap het, ga jij nu maar voor ze hier heen komen."

Adalrico keek op, hij leek werkelijk geschokt misschien was hij echt niet op de hoogte. "bronnen zeggen dat Uw Diennaar een tovenaar is, één die het gemunt heeft op het menselijk ras." sprak hij kalm en kil.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 7:50 pm

Kane
"Hmm, gang of raam, was het veiligst?"
Ik twijfel even, aangezien ik niet weet waar ze nu zijn. Voor hetzelfde geld staan ze al voor de deur te wachten...

Valashu
"E-en toven-naar..."
weet ik zelfs nog perfect stotterend uit te brengen ook en kijk nu volledig in shock affraid voor me uit.
"Dat kan toch niet..."
prevel ik zachtjes.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 7:54 pm

de commandant riep zijn manschappen bij een en liep in de richting van de kamer.

Aaralyne keek naar Kane, ze had geen idee waar iedereen nu was dus daar kon ze niet mee helpen. ondertussen keek zezwakker uit haar ogen dan dat ze zich voelde. ze moest toch in haar rol gaan zitten.

Adalrico keek op, "natuurlijk begrijpt U nu misschien waarom ik hem niet aan het diner wilde hebben. ik heb mijn mannen naar Uw kamer gestuurd om deze vreemde verhalen de wereld uit te helpen, maar als deze verhalen waar mochten zijn begrijpt U dat ik hem als gevangene moet zien."
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 8:02 pm

Kane
"Raam dan maar."
Ik doe het raam open, klim naar buiten, mijn voeten behendig in alle voegen, trek het raam zo ver mogelijk dicht en klim als een gek naar beneden, op het raam op de eerste verdieping heen. Eenmaal met vaste grond onder mijn voeten ren ik snel naar de stallen. Op een plek waar ik me kan verbergen begin ik langzaam een figuur van zwarte rook te creeeren, dan kan ik die laten wegrennen, en reken maar dat het dan aardig lijkt als je vanaf boven kijkt x'D

Valashu
Ik knik langzaam nog steeds heel goed doend alsof ik shock ben.
"Ik begrijp U volkomen, doet U wat juist is. Als hij een tovenaar is, is hij een gevaar voor ons dat uit de weg geruimd moet worden."
zeg ik zacht, maar voor de koning duidelijk verstaanbaar en mijn blik blijft op oneindig staan.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 8:05 pm

de deur werd opengetrapt en de mannen snelde naar binnen waar ze alleen Aaralyne aantroffen Aaralyne keek zwak op "i-ik probeerde hem tegen te houden." stamelde ze zwak. de mannen vloekte en lieten Aaralyne voor wat ze was. een aantal keken uit het ram en anderen doorzochten de kamer.

Adalrico knikte en at verder.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 8:16 pm

Kane
Zodra ik iemand door het raam zie kijken, laat ik de schaduw los, die vanaf een afstand niet van echt te onderscheiden is en ook mensenlijke stappen maakt. Hij rent verder het terrein op, alsof hij zich achter in de enorme tuin wil verbergen.

Valashu
Ik eet ook langzaam verder.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 8:17 pm

de mannen draaide zich om "daarheen!." ze rende de kamer uit en lieten Aaralyne alleen achter terwijl ze naar buiten rende.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 8:23 pm

Kane
Zo lang als ik kan houd ik de schaduw onder controle en maak hem zo dat het lijkt alsof hij als een razende wegschiet tussen te struiken, wanhopig op zoek naar een plek om te verstoppen. Dan loop ik zelf naar de stal van Sorcerer en zadel de hengst stil maar razendsnel op.

Sorcerer
Ik voel dat er haast bij is en dat er iets aan de hand is en geef geen kik. Ik hinnik niet als ik Kane zie, iets wat ik vaak doe. Wel zwaai ik een paar keer met mijn machtige hoofd op en neer, ten teken dat ik maar wat graag weer op pad ga.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 8:29 pm

de mannen rende erachteraan en volgde de schaduw. één van de mannen liet het bericht bij de koning brengen.

Adalrico kreeg het bericht binnen en stond op "het diner is over" zei hij kil en hij liep de zaal uit.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 8:37 pm

Kane
Al snel klim ik in het zadel, ik weet waar de poort is, vlakbij. Voor dat iemand bij de poort het bericht heeft gekregen over mijn ontsnapping, trek ik de kap van mijn mantel/cape/gevalding over mijn hoofd heen en laat Sorcerer er naar toe stappen en kom zonder problemen door de poort, helemaal nadat ik de wachter een berg geldstukken heb gegeven.

Valashu
Ik sta uiterst verschrik op, maar voor ik iets kan zeggen is Adalrico al weg. Dan loop ik maar de zaal uit naar mijn kamer.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 8:40 pm

de mannen zochten in de tuinen en adalrico liep woest naar buiten. zodra hem verteld werd dat de man onsnapt was werd hij woest en liet hij een paard zadelen.

Aaralyne bleef maar liggen voor het geval nog iemand kwam. niet dat ze kon lopen.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 8:41 pm

Valashu
Ik loop de kamer in en zie Aaralyne liggen.
"Hij is weggekomen."
zeg ik zacht als ik de deur dicht heb gedaan.

Kane
Al snel verdwijn ik in het donker tussen de steegjes, ookal ken ik het hier niet heel goed meer, toch weet ik de weg naar het huis waar Aaralyne het over had nog wel te vinden.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 9:21 pm

Aaralyne keek op en glimlachte vaagjes "gelukkig maar.."

Adalrico was door de straten gaan galoperen op zijn paard met zijn mannen om Kane te zoeken maar zonder sucses.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   do aug 26, 2010 9:36 pm

Valashu
"Blijf je hier liggen of ga je mee?"
vraag ik grinnikend, weet ik veel dat ze niet kan lopen.

Kane
Is als een schaduw in de nacht verdwenen.
Profiel bekijken
Lainys
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   vr aug 27, 2010 10:15 am

Aaralyne probeerde overeind te komen en zuchte "oh ja.. kon niet lopen.." mompelde ze toen ze zich weer herrinderde dat Kane dat had gezecht. ze had haar rol zo overdreven dtat ze even was vergeten dat er niet compleet niets aan de hand was.

Adalrico zocht alsnog verder maaar op de verkeerde plekken.
Black Dragon
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   vr aug 27, 2010 10:51 am

Valashu
"Okee.." zeg ik wat verbaasd.
"De gangen zijn vrijwel leeg omdat iedereen achter Kane aan is.
Zal ik je dragen?"
vraag ik dan maar, wat moet ik anders, haar hier laten liggen.

Kane
Ik heb ergens het vermoeden dat het nog niet veilig genoeg is om naar onze schuilplek te gaan en blijf langzaam door de straten rijden, mezelf en mijn paard verbergend in de schaduwen houd ik alles om me heen in de gaten. Elk paar hoeven dat niet exact gelijk loopt met die van Sorcerer merk ik zo op.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het RPG   

Het RPG
Terug naar boven 
Pagina 4 van 39Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21 ... 39  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: The country of Mesh-
Ga naar: