RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
AuteurBericht
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:24 pm

Xania
"Nee, het is zeker de kerstman."
zeg ik behoorlijk geïrriteerd. Ik hoef niet nog meer onzin te horen, ik wil gewoon weten hoe het kan dat hij weer leeft...
Volledig overtuigd dat het Morfran is x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:26 pm

Halwende schudde zijn hoofd "ik heb jaren met die kklootzak in een lichaam gezeten dit is morfran niet. die stumper is te trots om zichzellf voor te doen als een ander. darabij zou hij zichzelf nooit zo laten mishandelen zonder iemand te vergiftigen.

Dagda zat met gebogen hoofd op de grond. hij was niet zwak maar die trappen en knallen deden hem echt wel wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:28 pm

Xania
Ik kijk dan even Halwende aan, voor het eerst sinds die Dagda binnen is dat ik mijn ogen van hem afwend. Ergens klinkt het wel logisch... Maar toch..
Zo gemakkelijk ben ik nou ook weer niet te overtuigen, daarvoor ben ik nog steeds veels te bang voor Morfran.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:31 pm

halwende merkte het "morfran zijn element is gif, dus dat wil zegen hij is imuun voor gif niet waar?" hij keek op naar gwydion en trok hem mee. hij haalde een klein flesje tevoorschijn. "wanneer iemand bang is pomt het bloed sneller door zijn lichaam. dit gif dood iemand die niet imuun is binnen enkele minuten. hij trok Dagda zijn hoofd achterover. met grote ogen keek Dagda hoe het flesje naar zijn mond werd gebracht "wat doe je?" riep hij geschrokken. gwydion legde zijn hand voor zijn mond en deinsde achteruit zijn ogen vuur rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:35 pm

Xania
Ik zeg nog altijd geen woord. Eigenlijk wil ik hier totaal geen beslissingen over nemen... En op zulke momenten baal je dan...
Toch blijf ik doodstil staan kijken, maar mijn ogen schieten van Gwydion naar Halwende naar die zogenaamde Dagda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:37 pm

Dagda dook voor zover hem dat lukte achteruit. toen halwende xania nog niet overtuigd zag goot hij het goedje in dagda zijn mond. dagda proeste meteen toen hij het vieze goedje proefde hij trok zijn arm los en legde die tegen zijn keel. omdat het nogal raar naar binnen kwma had hij zich verslikt en hoefste hij. halwende keek op en zei nog niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:40 pm

Xania
Ik zeg nog steeds geen woord, hevig in tweestrijd. Zo goed en zo kwaad als het gaat probeer ik alles op een rijtje te zetten. Na een lange tijd besluit ik dan maar dat ik Halwende moet geloven.
"Het spijt me..."
zeg ik zacht met trillende stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:41 pm

Halwende keek op naar dagda "doe maar rustig aan, het smaakt vreselijk maar er is niets giftigs aan." hij knikte even naar Xania "je dacht toch niet dat ik hem echt zomaar zou vergiftigen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:43 pm

Xania
"Weet ik het wat je allemaal doet."
Nog altijd niet helemaal op mijn gemak, maar ik knik wel naar de wachters dat ze die Dagda met rust moeten laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:51 pm

Dagda kromp wat ineen en legde een hand om zijn middel. Halwende hielp hem overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:54 pm

Xania
Ik zie het en begin me dan toch wel behoorlijk schuldig te voelen.
"Het spijt me voor dit afschuwelijke welkom.."
breng ik dan uiteindelijk uit. Zeker gemeend, al heb ik wel moeite om tegen hem te praten. Hij lijkt te veel op Morfran qua uiterlijk dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:56 pm

Dagda keek op en glimlachte wat moeizaam, "ik neem aan dat dit heeft berust op een misverstand. Nog steeds ben ik bereid voor U te vechten." hij kromp wat ineen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 9:58 pm

Xania
"Het berust zeker op een misverstand..."
Dat laatste had ik dus echt totaal niet verwacht en weet er niet echt zo een goed antwoord op. Niet iets dat verder komt dan:
"Dat stellen we zeer op prijs, dank u."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 10:02 pm

Dagda knikte even.
Halwende keek op "ik breng je wel richting de ziekenboeg." antwoorde hij.
Dagda keek op en knikte alleen wat moeizaam.

Gwydion keek verbaasd toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 10:03 pm

Xania
Ik loop dan richting de deur en schreeuw iets naar een aantal bedienden, dat ze een kamer moeten klaarmaken en dat een aantal even moeten helpen hem naar de ziekenboeg te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 10:08 pm

dagda werd naar de ziekenzaal begeleid. hij werd angstig aan gekeken maar toch geholpen.

Gwydion sprong toen abrupt uit het raam. de geur van bloed was hem weer teveel geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo jan 13, 2011 10:10 pm

Xania
Als ik me omdraai is Gwydion al weer weg.
Ik doe de deur dicht en laat me er tegen aan op de grond zakken. Ik doe enkele tevergeefse pogingen erover na te denken en weer rustig te worden, maar dat lukt echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo feb 24, 2011 3:59 pm

Dagda werd naar de ziekenzaal gebracht. hij probeerde de wond te negeren al was dat haast onmogelijk. steken schoten door zijn lichaam heen. ergens vroeg hij zich af wat diegene die morfran had gedaan dat hij zo werd welkom geheten, leek hij dan echt zoveel op een monster? onzekerheid sloop bij hem naar binnen ondanks zijn verzet. Toch wist hij het van zich af te schudden, hij zou voor hen vechten, dat had hij gezworen. dit mocht die keuze niet beinvloeden.

Halwende hielp Dagda naar de ziekenzaal, het was vreemd dat hij qua uiterlijk zo op zijn gevreesde vijand leek, hoewel morfran nu dan toch dood was. maar zoals hij net reageerde bewees voor hem wel dergelijk dat hij een puur hart had. ergens hoopte hij dan ook dat hij deze oorlog ook zou overleven, hoewel hij hem nog niet kende was hij erg interigerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo feb 24, 2011 4:06 pm

Xania
Godsamme, waarom kan ik iemand niet gewoon vertrouwen. Hoe kon ik zo achterlijk zijn om te denken dat het echt Morfran was. Erger nog, waarom geloofde ik Halwende niet. Kutzooi..

Morgana
Ik merk dat er het een en ander aan de hand is, alleen wat... Iedereen doet raar hier.
Dan zie ik Halwende lopen, die heeft ook al zijn vreemde uitdrukking op zijn gezicht.
"Heey, wat is er aan de hand?"
vraag ik dan toch maar, nadat ik naar hem toe gelopen ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo feb 24, 2011 4:11 pm

Halwende keek op doordat hij zich bijdraaide was dagda te zien voor Morgana "voor je reageerd, dit is niet morfran. al is hij wel zo ontvangen." begon hij waarna hij het hele verhaal uitlegde aan Morgana.

Gwydion haalde buiten diep adem om tot rust te komen. waarom had hij geen controle? hij moest voorkomen dat hij in een monster veranderde, één die zijn vrienden nog om zou brengen uit gebrek aan zelfbeheersing.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo feb 24, 2011 4:20 pm

Morgana
Ik ben even stil, owkee... Ergens snap ik de reactie wel, aan de andere kant vind ik het wel zielig voor Dagda, aangezien hij er niets aan kan doen.
Dan knik ik even.
"Denk je dat hij hulp nodig heeft bij zijn verwondingen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo feb 24, 2011 4:23 pm

Halwende keek nog eens vluchtig naar Dagda. "wellicht, hij is flink geraakt."
Dagda besloot te zwijgen, na het welkom wilde hij niets verkeerds doen om het vertrouwen te verliezen hoewel hij er eerder ook niets aan had kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo feb 24, 2011 4:28 pm

Morgana
De enige reden dat ik zo reageer is omdat ik niet van plan ben iets van mijn eigen verwarde gevoelens te laten merken. Het is ook gewoon vreemd...
Dus daarom doe ik maar gelijk praktisch, dan blijft alles het simpelst onder controle.
Ik knik even en loop dan langs Halwende de ziekenzaal in. Eerst even met de doktoren praten, niet dat zij zoveel kunnen. Ik kan beter helen, mwuahahah X)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo feb 24, 2011 4:34 pm

Dagda werd de ziekenzaal ingebracht, hij vermande zich perfect bij zijn wond nu hij zich niet meer hoefde te concentreren op overeind blijven staan.
Halwende keek snel toe "ik kijk snel hoe het gaat met xania en gwydion." antwoorde hij waarna hij de zaal verliet.
dagda keek Halwende na, dankbaar voor het redden van zijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Emptydo feb 24, 2011 5:27 pm

Morgana
Ik knik even en loop dan naar Dagda, waar hij wordt neergelegd (al lag hij volgens mij al toch x'D?)
De doktoren laat ik Dagda maar even uitgebreid onderzoeken, ik hoor het wel van ze.
Ik blijf dan ook op een afstandje staan wachten, en nu. Er gewoon naartoe lopen en me doodleuk voorstellen alsof ik gelijk al bij hem loop te slijmen...
Hmm, dacht het niet.

Xania
Ik zit nog steeds waar ik net ook zat, tegen de deur aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 20 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: