RPG-mania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
AuteurBericht
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydi jan 04, 2011 8:12 pm

Aislinn bleef dicht tegen Keith aan staan en keek hem aan.

Gwydion -Xx-

Halwende begon zachtjes de spreuk te mompelen kijken of hij nu de juiste variatie kon vinden x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydi jan 04, 2011 8:23 pm

Xania
Arrow
(Geen idee waarom, maar vond het een leuke ronddraaiende dingie x'd)

Keith
Ik ga zacht even met mijn hand door haar haar heen.

Morgana
Luistert x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydi jan 04, 2011 8:28 pm

gwydion drunken

Halwende mompelde verder even werd zijn stem schor toen hij stopte en opnieuw begon was het weg, hij probeerde dezelfde uitspraak nog eens en kleurde wat donkerder. nog voelde het niet compleet.

Aislinn legde een vrije hand tegen zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydi jan 04, 2011 9:04 pm

Xania
queen

Morgana
Fascinerend x)

Keith
Ik speel rustig met haar haar x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:10 pm

Halwende sprak de spreuk nog eens uit. ineens werd hij een mega monster figuur. hij keek even verbaasd toen hij groeie de was door zijn concentratie verlies weer zichzelf x'D

Aislinn keek naar Keith en gaf hem een zoen x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:11 pm

Morgana
Ik spring onmiddelijk weg, wtf....


Dag erna, Aislinn en Ezio weg x)?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:14 pm

Uhu

Aislinn stond op. ze zag Keith slapen en gaf hem een zoen op zijn voorhoofd. heel voorzichtig, ze wilde hem niet wakker maken. snel pakte ze haar spullene n liep ze naar buiten ze zag Ezio al staan.

doorspoelen...

Aislinn was weg met ezio x3

Halwende lag wakker in bed.

Gwydion zat bij het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:16 pm

Keith
Slaapt x)

Ezio
Ik sta al een tijdje met Assassin op Aislinn te wachten en dan kunnen we beginnen aan de lange tocht.

Xania
Slaapt x)

Morgana
Zit weer eens in het raam te kijken naar de zonsopgang. De zon die opkomt boven de zee, het blijft mooi...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:18 pm

Aislinn ging dus weg met Ezio.

Gwydion keek naar buiten. hij liet Xania liggen.

Halwende lag op bed en staarde naar het plafon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:23 pm

Ezio
Niet overdreven spraakzaam x)

Xania
Ik lig weer eens te draaien, weer van die rottige dromen.

Morgana
Zonnetje kijken x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:28 pm

Dagda (morfran look a like) had een mantel omgeslagen. met een soort staf in zijn handen kwam hij door de poort. een soldaat hield hem aan. beleefd zette hij zijn cap af waarna hij een paar vreemde blikken kreeg toegeworpen "goede-" begonhij maar het eerste woord kon hij nog niet afmaken voor hij een knal in zijn maag kreeg en in de houdgreep werd gehouden. meteen werd hij meegesleurd naar binnen een wachter klopte op de deur van xania en gwydion.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:29 pm

Xania
Ik schrik dan in een keer wakker, wtf.... (is wel fatsoenlijk gekleed hoor x'D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:32 pm

Gwydion keek op de deur ging open een wachter keek geschokt op "n-neem me niet kwalijk hoogheid. maar.." stamelde hij aangezien hij het niet begreep. een soldaad duwde Dagda de kamer in en hield een mes op zijn keel. Dagda was geheel overrompeld. hij begreep er niets van. nog nooit had hij iets misdaan. zijn grootste misdaad was feitelijk iedereen vertrouwen.

gwydion sprong overeind en keek vol afschuw naar dagda.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:33 pm

Xania
Ik ben net alweer opgestaan en alles en blijf dan bijna als een standbeeld staan. Volledig geschrokken. pale
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:37 pm

"wat wilt U dat we met hem doen hoogheid?" vroeg de wachter. Dagda keek op. waar ging dit over. een soldata zag hem in de richting van Xania kijken en gaf hem een knal in zijn gezicht en buik waardoor hij ineen kromp. niet echt een warm welkom?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:40 pm

Xania
Ik heb niet echt door dat dit niet Morfran's gedrag is. Die zou immers iedereen opeens vergiftigen etc.
Te geschokt om dat op te merken.. Helemaal als hij me ook nog eens aankijkt.
"Zoek uit hoe het kan dat hij wéér leeft."
zeg ik dan met trillende stem. Iedereen weet dat hij dood was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:44 pm

Dagda begreep het niet goed. maar toen Xania sprak over dat hij weer leeft? in elk geval zou het betekenen dat als hij zweeg hij door een misverstand zou sterven. hij nam het risico en opende zijn mond hoewel hij wist dat dat niet hoorde. "met U welnemen hoogheid, ik ben reeds nog nooit gestorven." meteen kreeg hij nog een stomp in zijn maag waarna hij bloed ophoeste. een soldaat trok hem aan zijn haar naar achteren.

Gwydion ging beschermend bij xania staan. hij keek heet verbaasd toen 'morfran' ineens wel heel bespraakt en beleefd begon te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:46 pm

Xania
Ik blijf nog steeds helemaal wit weggetrokken staan. Toch merk zelfs ik die toon wel op.
"Opeens manieren gekregen.."
Komt er dan uit voor ik er erg in heb, nog altijd blijf ik doodstil staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:50 pm

Dagda voelde hoe zijn haren moeite hadden niet uit zijn hoofd getrokken te worden. overal voelde hij steken door hem heen schieten. "ik begrijp niet wat U bedoeld." antwoorde hij. "ik heb mijlen te voet af gelegd om U in Uw strijd te helpen."
Gwydion keek verbaasd naar dagda. hij reageerde te vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:53 pm

Xania
Ik geloof er dus echt helemaal niets van, dat hij opeens manieren heeft gekregen zal wel komen doordat hij zo probeert alsnog weet ik het wat te bereiken...
Helpen bij de strijd, tuurlijk, eerst Gwydion en Halwende zeker vermoorden....
"Kop dicht."
sis ik dan woedend. Ik haat Morfran echt, en dit vreemde gedrag... Dat er een steekje loszat wist ik al langer... Misschien komt het doordat hij terug is van de dood...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:57 pm

Dagda keek Xania aan, hij sloot toen zijn ogen toen de wachter een ruk gaf aan zijn haar. hij vermande zich ze kreeg een trap in zijn zij. weer kromp hij verder ineen.

Gwydion begreep het niet. maar het bloed wat uit zijn mond stroomde hielp hem in elk geval niet. zijn ogen kleurde al.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 8:59 pm

Xania
Ik wend mijn ogen dus echt geen seconde van die persoon af. Dan beveel ik een van de wachters maar Halwende te gaan halen. Die weet vast wel hoe we dit monster voorgoed dood krijgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 9:02 pm

Halwende werd de kamer uit gesleurd. hij zag dagda zitten en keek geschokt op "hoe.." Dagda wilde opkijken in een reflex, het werd hem nu toch echt te heet onder zijn voeten. halwende begreep het niet hij stond voor dagda en keek hem aan. zijn blik verzachte iets maar bleef geschokt. hij greep dagda bij zijn kraag en keek hem aan. Dagda keek op, bloed druppelde uit zijn mond. "wie in godsnaam ben jij?" vroeg halwende toen. "dagda.." stamelde dagda moeilijk. halwende liet hem los waarna de wachters dagda weer vast grepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Black Dragon
Admin
Black Dragon


Aantal berichten : 906
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 9:21 pm

Xania
Ik blijf gewoon doodstil staan, nog steeds starend naar die persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lainys
Admin
Lainys


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 17-08-10

Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Emptydo jan 13, 2011 9:22 pm

Halwende keek om naar xania en schudde zijn hoofd "dit is morfran niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sites.google.com/site/delaatstemagieers/home
Gesponsorde inhoud





Spelen                     - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen    Spelen                     - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen
Terug naar boven 
Pagina 19 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG-mania :: onactieve rollenspellen :: Knights of Aryvanna-
Ga naar: